
DragooNArT
Фен-
Мнения
103 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
DragooNArT last won the day on Март 21 2018
DragooNArT had the most liked content!
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно DragooNArT
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.11.1990
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 6th gen EJ9 1.4 D14A4 1998
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
SD Performance само хондаджии са, имат фейсбук страница инъче контакт: Петър - 0877470078
-
@фена как нищо бе, баш ще си извади сите карантии да видиш що си я надробил
-
няколко хилки към 4 ги усещам ма може ид а греша
-
DragooNArT started following 5yo
-
Свържи се с @fenabg местният шаман на тема д серия, ако искаш икономия и по добър вървеж на по скромна цена от гореспоменатите, това е човека.
-
Шарнир/накрайник/тампони
-
Добре си се насочил към мотор. Ако намериш правилните хора за суап-а ще е що годе безболезнено начинание. Моторите струват около 700лв, кутии стават от всички б серии, 300-500лв зависи коя и в какво състояние(има и кутии по 1000 и 1000+ лв от тайп р). Инсталацията трябва да се преправи и т.н. с обслужване на мотора клониш към 3000лв за всичко. После ще имаш прилично комби с добър вървеж и достатъчна сила да си носи кокалите. Прецени колата ти в какво състояние е(ръжди, окачване спирачки). Ако там куца нещо направи първо него и чак като знаеш че тези неща са ти ок, тогава се мятай на суап-ове.
-
Аз съм с 2 ръце за Тони от "Dynamic Art" сервиз, в горубляне. Млад отзивчив, съвестен и подплътен със знания и практика. Номера му е 089 990 6508 работи и в събота !
-
@Plamen_ni подмина най важния коментар за теб, този на fenabg, титлата 'шаман' е неслучаЕна
-
докато колата работи, отвори капачката на маслото, виж колко духа от там, ако подухва малко на импулси е ок, ако излиза пушек от капачката сигменти.
-
I'm in a stolen 96 Honda accord. The feds on my ass. Hit the curb, lost a wheel and I crash
-
тия мАтори, требат биели, нз от б20 биелите дали ще станат на d15z6, ако да, са бюджетен вариант, другото по мотора ще деяни, но нещата са далеч по сложни и детайлни от общото описание което си дал
-
SpeeDemoN5 явно няма компресия в на джоба майстора, и търси некоя 'добавка' да му дигне компресията......... да повторим - "Сменяй майстора!", смЕни помпата, и ако не си и правил реглаж на клапани скоро или въобще, направи не е скъпо
-
ако си с к24-ка(190коня) има рефлаш със всичките изброени +ове и сваля витек-а на около 5к мисля даже може и малко по ниско, като стоково е на около 6к, и вдига прекъсвача на 7600 от 7200. Не съм сигурен но по новата ревизия на к24(201коня) витек-а май беше на по смислени обороти. К§Н филтър-а.. нищо не напрай, можеш да го переш и тва е, разлика би имало от друг интейк. Мисля имаше тема някаде тука из форума за ремап на к24-ки, поразрови се
-
Не