Jump to content

bobbee

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bobbee

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic EK3 D15z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз казвам какво искам и какво мисля, че трябва да се направи по-колата. Не разбирам иронията ти. Колата си върви доста добре, след конверсията съм навил 10 000км. безпроблемни, със сток д16 п28. Ако имаш по-добро предложение, сега е момента да го споделиш.
  2. Първо , ще попитам как да разбера номера на грешката.Сега накратко с колата всичко е наред, липсва и чип и настройка, че върви доста богата. (Мисля да, смъкна няколко стотни от главата)Втек-а си работи, чека светка от време на време, но като врътна ключа и запаля пак, не свети. Мисля, че е от ламбдата.(От HR-V d16w e) Понякога святка като я закрепя 120, понякога като я изцедя 1-2-3. В общи линий върви доста по-добре от преди и в ниските, и във високите. На 5000 хитва , до 7800. Малко дълга идва кутията на икономика, но пък на 2ра прави 120. Eдна s20 кутия трепне в очакване, само да остана малко по-свободен.Търся си чип кит за P28. Трябва и лънч и смесите да се бутнат на Crome.Съжалявам за късният отговор, но не ми остава време за PC.
  3. Малко ъпдейт, колата е със стокова ролка зацепена на стокови белези, отрязал съм делкото. Сложих 4 жилна ламбда и 240 кубикови дюзи. Пали и върви, но чека свети и не ми святка лампата за втек-а. Също студения старт е малко труден, гасне сама , а ако и дам газ директно незнам дави ли се или е другаде проблема. Сега ще отивам на стробоскоп да наглася запалването. Интересно ми е дали заради втек-а свети чека или заради ламбдата.
  4. Пак с малко напредък, вече съм с 4 жилна ламбда правилно закачена, замостен ВТМ за втек сензора, дюзи от д16з6 си намерих, но ще ги получа към края на месеца. ПО КОМПОВЕТЕ НЯМА СЛЕДИ ОТ ИЗГОРЯЛО И ОТ 2те СТРАНИ, САМИТЕ ТРАНЗИСТОРИ СА ДОБРЕ НАДПИСИТЕ ИМ СЕ ЧЕТАТ БЕЗ ПРОБЛЕМ, НО ТОК НА 3ТИ ИНЖЕКТОР НЯМА ?!?! Сега, чека ми светва точно след като чатне маин релето, преди да сменя ламбдата и да оправя втек-а светваше малко по късно след 3-4 сек. Тази вечер ще пробвам оригиналния комп на един приятел на икономика и ще замеря дали има ток на 3ти цил. Защото при мен няма.
  5. Благодаря за изчерпателният отговор. Успях да се оправя с центровката и зацепването на вала и ремъка, все още не съм нагласял запалването, но имам друг проблем. 3 ти инжектор няма ток. Нито на буксата нито на пиновете от вътрешната страна на компа ( под капака). Пробвах с П28 и с оригиналният компютър и в 2та случая инжектора не работи. Пулс липсва. На инжектори 1-2-4 има ток и пулс на 3ти няма, пробвах доста глупави методи с което се надявам да не съм изпържил driver транзистора или driver circuit-а на п28, защото пробвах да пусна директно на пина към инжектора ток без да е закачен към компа. Глупаво доста. Също пробвах да закача същият този кабел за 3ти инжектор без да е вързан към компа към един от другите инжектори - никакъв ефект. Преди да сложа оригиналните инжектори, колата беше сглобена с такива от д16а8, който в последствие разбрах, че са нискоомни. При единствената проба с тези инжектори, центровката не беше правилна и колата въобще не вървеше както трябва, трудно палене, давене в ниските (евентуална работа на 3 цил) и тотална загуба на мощност след 5000 и много силен и притесниелен звук откъм интейка. Пробата не продължи повече от 5-6 минути. След това вече разбрах, че инжекторите нестават и можеби съм направил голяма беля, но за момента центровката и правилното зацепване на ремъка бяха с приоритет. Сега изниква друг проблем. До последно си мислих, че инжекторите си работят в ред. Но днес с правилно зацепен ремък, се оказа че като дръпна буксата на 3ти инжектор, няма никаква промяна при работата на мотор ( все си работи на 3 цилиндъра). Та въпросат ми е, възможно ли е да съм изпържил транзисторите на 2та компютъра на 3ти инжектор, с използването на нискоомните дюзи за не по малко от 5-6 минути на п28 и само запалване и изгасяне на стоковият. Също така как мога да разбера дали е заминал транзистора, ако няма видими щети и могат ли да се сменят тези резистори. Също тъка какви инжектори бихте ми препоръчали, че се изръсих 60лв за тези от д16а8 и в момента са ми излишни. Само да уточня, че при едната проба със старият комп инжектора тръгна, тръгнах да изкарвам колата от гаража и имам лека гърбица, като я преминах директно се усети, че заработи на 3 цилиндъра. Като боксер ... Чека не гасне, но си мисля че е заради Втек прешър датчика, който д15з6 няма, а п28 очаква сигнал от него. Разбрах, че ВТС кабела се сплайсва и се мости към пина на прешър датчика за да се излъже компа. Също искам да разбера коя ламбда сонда трябва да ползвам, защото оригиналната ми е с 1 жило а тази от д16з6 е с 4 жила. Имат ли разлики и какви са, и съответно как и къде се връзва тази 4 жилна сонда.
  6. Малко ъп на темата как се настройва запалването? Относно зацепването на вала, долу го правя на ГМТ горе също но по схемата на д16з6 т.е. зъб и половина предварение от моя маркер. Колата върти както трябва но не иска да запали само леко припалва. С оригиналното делко съм и стоковите инжектори (те са 240 кубикови).Относно делкото кой уши да се резнат ? Само горното не пасва иначе 2те пасват, просто немога да го завъртя напълно в едната посока. Ако имаш снимки на нещата ще е мн добре.
  7. Зацепих го на белег @ TDC Вече и аз незнам кое е правилно...
  8. bobbee

    D15z6 mini me

    Здравейте Колеги ! Сън не ме хваща от тази кола става 3ти ден се ровя из интернет и немога да успея да намеря нужната информация, та реших да попитам тук. Конверсията е D15z6 сток + D16z6 cam + D16z6 Rocker Assembly LMA (целият механизъм от d16z6) + ролка от y8 + p28 сток + d16a9 инжектори + делко d16z6 Списъка с частите до тук сега проблемите с който се сблъсках... Механизма и вала паснаха идеално, но немога да се оправя с центровката. Не разполагам със стробоскоп. Преходника за компютъра ми се наложи да го преправям наново, че съм взел такъв за obd2b а инсталацията ми е obd2a , и пинче по пинче по ето тези схеми си ги наредих. ОBD1 OBD2а http://www.dodo-upgrades.nl/pinoutOBD2a_bestanden/image004.jpg Така компа закачен всичко ок, но чека не спира да свети?! Кабелите за втек-а ли съм объркал или нещо др? Относно делкото кабелите са същите цветове като моите, единствената разлика е, че при мен всичко е на една букса, та си ги вързах както са си. Странното е, че ухото на делкото което е от горе не пасва, пасват само страничните две. Главният ми проблем е центровката, пробвах с оригиналната центровка, но не става много трудно пали, дави се зверски в ниските и до към 5 и нещо върви, след това забива муцуната и се чува един тъп звук откъм интейка. Рових се и, това което успях да разбера е, че има разлика от 4.5* в ролката на разпределителя (но в коя посока предварение или закъснение?), и че червеният белег на коляновия вал е 12* оригинално, а на д16з6 е 16*. Ако някой има опит нека помогне, че уж болт-он модификации, а излизат огромни усложнения... Приемам също, че не правя центровката както трябва. Ще бъда благодарен ако ми се обясни как става точно, как се прави центровка и как се прави ignition timing, и най-вече как се измерват тези градуси, доколкото успях да разбера от червеният маркир до една от белязките в близост до него са почти 2*. Благодаря предварително Колеги !
×
×
  • Създай нов...