Jump to content

fashion_m

Фен
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

23 Neutral

Относно fashion_m

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 8-ма, Корола 10-та
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте. Акорд 8-ма. От тази зима вече имам два комплекта гуми и си ги смених сам. Резбата на една от шпилките ми беше тръгнала да се прецаква от пишман гумаджии. Реших все пак да завия гайката. Вървеше много трудно. По едно време започна да се върти лесно. Резбата ли се е прецакала или шлиците? Сега се върти, но не се развърта. Препоръчайте ми читав сервиз, където да ми оправят проблема.
  2. ***АКОРД 8-ма*** Сега си прочетох потребителското ръководство на моя Акорд 8-ма и нещата с моите нива изглеждат по-добре. Ето инструкции: Аз не просто загрях двигателя, а карах колата, ако това е от значение. Ниво на двигателното масло 3 минути след изгасяне: 1 мм под максимума. Ниво на трансмисионно масло 90 секунди след изгасяне: 1,5 мм над максимума. Така ОК ли е? Пак казвам, с Акорд 8-ма съм, 2.4 бензин, сори за оффтопика.
  3. Сега направих по-подробни измервания. На студен мотор е 1 мм над максимума, на топъл мотор е 5 мм над максимума.
  4. То ако е загрято няма ли да е даже на по-високо ниво? Нали веществата се разширяват при нагряване?
  5. След смяната на трансмисионно масло в Бултрако забелязах, че нивото му е с 5 мм над максимума на щеката. Това лошо ли е? Да ходя ли за рекламация?
  6. Ще го дам на колегата JunkieXL при първа възможност.
  7. С удоволствие ще ти го дам, но в момента колата е на сервиз и ръководството е вътре. Когато излезе и имам път към Пловдив, ще ти го дам.
  8. С удоволствие, само че копие на копието ще бъде с доста лошо качество. Има дребен текст и картинки. По-добре да се копира оригинала на колегата mstavrev. Иначе не ми е проблем да услужа. Най-добрия вариант според мен е да се съберат пари и оригинала на mstavrev да се сканира в PDF. И това да стане само веднъж. А не всички като мен да се срещат с mstavrev и да взимат ръководството за копиране. Или просто събирате пари, плащате на mstavrev някаква сума + комисионна за занимавката, той занася някъде ръководството за сканиране и после или го праща поотделно на събралите сумата, или всички се съгласяват да се постне тук.
  9. Аз го ксерокопирах от колегата @mstavrev . 630 страници. Първоначално си мислих да го сканирам в PDF и да го споделя тук за общото благо, но ми казаха 0.50 лв на страница и не ми се даваха 315 лв, и го ксерокопирах за общо 26 лв. Ако се съберат 10-15 човека за PDF да си разделят парите, може би ще е целесъобразно да се сканира.
  10. Аз си обслужвам колите в официални дилърства, като разбира се след това ще си го калкулирам в цената на колата, като я продавам. Примерно имам Toyota Corolla E150 2009, купена от дилърство, на 79000 реални километра, обслужвана редовно в дилърства на Тойота със съответните вписвания и печати в сервизната книжка, и с минати всички сервизни акции, която кола не бих я продал за под 13000 лв, при средна цена на пазара 10000 лв. Това е разликата да обслужваш в официални дилърства.
  11. Ето повече информация за фактурата от Бултрако, някои хора я поискаха: Материали: Масло трансмисия: ATF-DW1, количество 3 броя, цена 97.25 без ДДС за трите Филтър скоростна кутия: цена 57.13 без ДДС Труд: Смяна масло скорости. Времетраене 1 час. Цена 55 лв без ДДС Преглед ходова част. Времетраене 0.5 часа. Цена 27.50 без ДДС. Цена на всичко, с ДДС: 284.26 лв
  12. Колеги, някой с българско или английско ръководство за европейски Акорд? Навсякъде по интернет е за американския модел. Плащам.
  13. Бях в Бултрако. 240 и няколко лева за частична смяна на трансмисионно масло (вкараха 3 литра); 30 и няколко лв за преглед на ходова част - откриха ми лек луфт в рейката и ми предложиха рециклиране срещу 750 лв с 6 месеца гаранция.
  14. Ок, ще сменя маслото. Казаха ми, че е възможно да има ъпдейт на софтуера на скоростната кутия, проверката на който струва 26 лв, а самия ъпдейт - 60 лв. Според вас да я ъпдейтвам ли?
  15. Аз за да не отварям нова тема ще питам тук. Купих си Акорд 8-ма генерация, 2009 г, 2.4, автоматик, на 58000 км. В сервизната история няма данни за смяна на масло на трансмисията. Въпросът ми е на какви интервали се сменя маслото на автоматичната трансмисия и трябва ли да го сменя сега, възможно най-скоро? Благодаря.
×
×
  • Създай нов...