Jump to content

bat_gogo

Фен
  • Мнения

    320
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно bat_gogo

  • Ранг
    бензинов консуматор
  • Рожден ден 29.03.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

4704 профилни разглеждания
  1. Автомобила е Акорд 7 2.4, пре фейс, с навигация. Настройвам часовника от менюто на навигацията, но часът на малкия дисплей не се променя. Все едно двата часовника работят независимо. Някъде четох за ресетване на навигацията, но не мога да намеря от къде се прави.
  2. Колата не е моя, на приятел е, който е в чужбина и бере ядове. Задната врата се е развалила и не може да се отвори от копчето на ключа. Имали начин за ръчно отваряне и затваряне?
  3. Здравей  ! Къде си оправи хидравличния маркуч в Бургас и доволен ли си ?

  4. Абсолютно същата история. Палеше тежко, в един момент отказа, подавах ток от друга кола - нищо. Свалихме стартера - счупен избутвач, пластмасов, не се намира като резервна част. Сега съм със стартер втора ръка. Много ме разочарова тоя стартер, видимо е много зле проектиран.
  5. Много здрав и послушен мотор ; ако попаднеш на читав, няма да те изненада с нищо !
  6. Щом колегата говори за газ, значи е решил да слага, тогава избора клони още повече към 2.4, защото с газ пак върви повече от 2.0 бензин. Единствената разлика в разходите е годишния данък която е около 100лв. Но като тръгнеш на път с 4-ма пътника и багаж, 2.4 е несравним с 2.0
  7. Ноември месец взех моя Акорд - 2,4 автомат, седан. И двата двигателя са еднакво здрави и издръжливи, освен ако не попаднеш на някой много изтормозен. Разхода им е почти еднакъв, но 2.4 има значително по-добра динамика. Автомата е супер, държи се много добре, вдига разхода и спъва колата с малко, смяна предавките много плавно, самообучава се според стила на каране и с времето свикваш как да го управляваш чрез педала на газта ; не бих го сменил за ръчка. Като цяло избора е 2.4, а автомат или ръчка според вкуса. Иначе колата е много добра, качеството на сглобката е над останалите конкуренти от тези годни, че даже и от по-новите. Услушвай се за нетипични шумове, докато работи на място и в движение. Първият акорд от тоя модел, който тествах почти ме отказа от модела, точно защото вътре вятъра се чуваше ужасно, не знам причината. Отделно постоянно трябваше да се боря с волана, който дърпаше в различно посоки. Двигателят издаваше особен шум и без да съм чувал други такива двигатели от близо, ми направи неприятно впечатление.
  8. колегите са прави. Да вземеш К20 с идеята че не върви достатъчно и да започнеш веднага с тунинг за да започне да върви, при наличието на по голям двигател за модела, който е с над 35кс. по мощен. За да изкараш още 35 атмосферни коня от тоя К20 дали ще струва по малко от К24?
  9. при мен и лято и зима преминава на газ на 30 градуса и нямам никакви проблеми вече 5 години с газов инжекцион
  10. Аз имам англичанка Д14А2, 90кс., от повече от 5 години е с газов инжекцион Fobos, работи и върви перфектно, карам основно извънградско и икономията се осеща сериозно
  11. Здравейте, от няколко дена съм собственик на Акорд 2005 2,4 бензин, автомат, колата е страхотна, наистна не ми се слиза от нея . Но... въпросният хидравличен маркуч се спука и при мен. От Бургас съм, моля да ме насочите, къде да отстраня проблема. Бих го сменил с оригинален, ама тая цена силно ме притесни.
  12. Honda ще изригнат сроко, усещам го (болят ме ставите ). Спортните модели , нямат нищо общо с пазара, т.е. имат но в друга насока. Създаването им е скъпо и най често парите никога не се избиват от директни продажби на модела, но служат за страхотна реклама и ИМИДЖ (нали за това са и имиджови ), Точно такъв модел в и FCX Clarity, само че събужда други асоциации, не спортни, и привлича аудитория с други предпочитания (леко пенсионерски ). Нов класен спортист от Хонда, ще има, но няма да е когато го очакваме.
  13. проблема е че след като светна лампата, разкачах акумулатора, и от тогава не е светвала. Дано да не е сонда.
  14. Проблемът е следния. Светна ми чек-а, докато пътувах извън града, светеше си докато се пребрах. Реално двигателят се държи нормално с едно малко изключение когато върна гаста оборотите падат до дъното на оборотомера двигателят претриса леко и в следващата 1 секунда се връщат в нормалните си граници (без да подавам гас). Искам да разбера какво провокира светването на чек-а, но в следващите дни колкото и да я "ръчках" пустата ламПИЧКА не светна повторно ( а проблема с оборотите си стои). Ако укася онази прословута букса с двапа пина, скрита зад жабката, ще ми даде ли индикация за грешката, при положение че чек-а не свети? Предполагам, че "не", затова ако някой има идея каде може да е източника на проблема да каже. Двигателят е Д14А2.П.С. Поработих с търсачката, но не открих отговор на моето питане. И све пак ако има такъв ще съм благодарен ако ми посочите линк.
  15. аз лично си позволям да изпия две големи бири и да карам, спирали са ме 2 минути след втората била и на дрегера отчита 0.2 промила и аз съм си напълно трезвен (случвало ми се е 2 пъти), Тия дето казват че нищо не близват, да се изповядат и да си лягат! Нормално е човек да отиде с колата си на среща с приятели и да изпие 1 бира, и да не му отнемат книжката за това. 0.5 е перфектна граница, който е решил да я премине си е за негова сметка. Не си мислете, че положението по българските пътища ще се подобри ако стане 0.00
×
×
  • Създай нов...