-
Мнения
72 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
43 NeutralОтносно BHTeam
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2.2 ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
До колкото си спомням беше някаква пружина в някакъв цилиндър който е затворен, която се търка в цилиндъра отвътре. При мен скърцаше на всяко натискане. Пробвах с WD40 - ефекта беше 1 седмица тишина. После пробвах с няква грес от Практикер - пак една седмица ефект. Накрая отидох в ЮбиКо за смяна на масла, казаха ми че не се оправя, а трябва да се смени целият механизъм на педала. Цилиндъра не се продавал отделно и целият механизъм бил 300 лева. Тогава те го смазаха с няква тяхна грес и казаха че след седмица пак ще почне да скърца. Обаче, вече минаха 3 години и не е скръцнало 1 път.
-
При мен този звук го правеше веригата. реално не се разтяга самата верига, а обтегачите и затова започва да трака. Но смяна само на обтегачи не мисля че някой ще ти направи. А и когато я смениш това са си поне едни 200К живот ако се се ползват добри масла 0/30 за Хонда.
-
Да, ходи в Бултрако. В ЮБико ползват HDS купен от eBay и е съмнително колко знаят какво да гледат с него. На истинската диагностика на Хонда може да се пусне тест на круиз модула.
-
И на фейс и преди фейс са две дупките за крушки. И да сложиш две крушки пак само бутона ще си свети и няма да мига когато е натиснат.
-
Гледай на компютъра какво е изкарала. Ако е датчик ще пише грешки. Иначе може термостата да ти е за смяна и просто да не е отворил първият път, а като е спаднала температурата вторият път е успял да отвори. Това че е по горещ ден не може да го причини. Все пак не сме на 50 градуса в сахара.
-
Когато тресе волана при намаляване от висока скорост - предни дискове. Когато тресе волана при увеличаване от ниска скорост - карета. Делфи предни дискове - издърхажа 6 месеца и пак започнаха да тресат. TRW предни боядисани в черно - издържаха почти 2 години. Сега пак тресат и вече съм решил да пробвам оригинални дискове отпред. Ти си решаваш, и май доста зависи от стила ти на каране колко ще издържат дисковете.
-
Здравейте колеги, пускам темата за да ви споделя, че Хонда изтегля всички коли от 04-08 Акорд за подмяна на Airbag. може да сте чули за това по новините, детонатора на едната възглавница е дефектен и при отварянето й се пръска и някой в колата го отнася. До колкото четох има повече от 10 смъртни случая в Америка от тези детонатори. Моята кола е декември 2003 2.2 дизел. Карам я от две години и малко, като съм я купувал от Горубляне. Колата идва от Италия. Вчера от Бултрако ми звъннаха и следващата седмица ще ми сменят Airbag-a безплатно. Като купих колата, ходих в Бултрако за да ми сложат последният софтуер. Тогава питах приемчика дали може някак си да се абонирам за сервизните промоции които ще имат за вбъдеще и той ме вкара в базата с колите. Най вероятно и затова ми звъннаха. Всеки които кара кола от 04 до 08 година има от дефектният детонатор. Ако не са ви се обадили или не сте в базата им с коли, звъннете им. Официалните представилите и сервизи не могат да откажат смяната на детонаторите. Бултрако в София не може да отказва и трябва да смени дефектният детонатор на всички коли безплатно. Дано това да Ви е било полезно.
- 1 reply
-
- 1
-
Колеги, Ето линк към eBay.co.uk. Цената е 0,89375 стотинки за бройка. Можете да си ги доставите до БГ с Габко за 2,2 лева на кило. Така че цената ще стане 1,11375 на бройка. LINK
-
Здравей колега, аз ще те посъветвам да сменяш с нов направо. Знам, че във форума има хора които са заварявали и твърдят че после нямат проблеми с години, но при мен случая не беше такъв. От оторизираният сервиз на Хонда в София ми заваряваха колектора и след година и половина пак замириса. Сега съм с нов от eBay.co.uk за 660 лева, като в комлекта има и нови уплътнения и болтове и гайки и вече нямам проблеми. Ако ще я караш повече от 2 години тази кола по добре си вземи нов. Ако ли не - заварявай. Втора ръка не бих ти препоръчал да вземеш - не знаеш колко е заваряван и колко ще издържи.
-
Изглеждат като обемни датчици за алармата.
-
Малко обновление на темата: Ето линк към крушките директно от фабриката в Китай! LINK 1.99$ с безплатна доставка за 5 броя. По днешен курс - 3,84 лева, или 0,77 лева на бройка. Днес имах време да сменя и крушката на шибидаха. Ето как се сваля: 1. Свалят се двете прозрачни пласмасови капачете под които са крушките. С тънка отверка се изкарват. Може да увиете отверката в плат, за да не надерете пластмасата. 2. Отвивате двата болта. 3. После отваряте чекмеджето за очила и отвивате и тези два болта. 4. Сега издърпвате целият панел надолу. Има 4 щипки, по две от всяка страна. Леко се натискат навътре и панела излиза. 5. Ето как изглежда панела свален. Трябва да свалим зеленият кабел за да стигнем до крушката. На снимката е полу-свален. Ако на някой му прави впечатление, че на снимката в ляво има едно малко кабелче, а при вас го няма - споко. Това е Италианска поправка в Горубляне 6. Ето я и крушката. 7. Главните действащи лица отблизо! 8. Сменяме крушката. Връщаме всичко по обратният ред и резултата трябва да е нещо като това отдолу. Благодаря на "K_Ski" за инфото по горе. Утре ще проверя дали свети нещо повече като е натиснато копчето на аварийките. Надявам се следващата седмица да ми остане време да пусна и тема "Как да си сложим MP3 преходник на коли с навигация".
-
Радвам се, че си открил проблема. Колкото до скърцането - ако го чуваш само под 30-40 км/ч и майсторите казват че всичко е наред, ходи в Юбико те знаят коя е биалетката. Да я откачат и веднага ще разбереш дали се е оправило.
-
Ходи да ти видят двата модула за управление на фаровете. Единият е закачен с малка биалетка на заден ляв нодач. Другият трябва да е на някой от предните носачи. С времето, тези модули почват да скърцат от постоянното движение. Звука е все едно си скъсал пружина и може да подведе доста от сервизите да сменят пружини/тампони/нисачи/тн. Цената на задният модул е 560 лева в Юбико. Алтернативното лечение е да се откачи биалетката от задният носач и скърцането спира. Ако ти е откачена и не са я закрепили да не мърда, и си минал някоя дупка, може да се е отворила и колата да си мисли че е наклонена и затова да ти навежда фаровете.Горното поне беше моя случай.
-
Човече как ги пишеш тези неща?Да, за почистване е. Тегли книгата как се разглобява и хващай отверката. Ако не стане или не искаш - продавай я и вземи един Гоуфффф