kristiyan929
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно kristiyan929
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Ауди А4 1.9тди 2000г
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сандански
-
Такаа гледам че никой не пише та пак се мъчих сам, тъй като двете букси на машинката на шофьорската врата не са на перфектното място за да ги видя и си мислех че всичко е наред, но не е! Кабелите на 3-пиновата букса, която предава информацията от машинката към модула(тоест при заключване и отключване с ключа да заключи/отключи всички врати) бяха скъсани... след като ги свързах всичко си дойде по местата относно централното заключване/отключване. Но дистанционното все още не работи... Лампичката му светва, но не работи.. Пробвах (преди да оправя централното чрез ключа) едно обучаване от сервизното ръководство, но не сработи.. Дано да е имало нещо общо с предишния проблем и като пробвам сега да се получат нещата! Ако някой го интересуват тестовете или пък нещо друго свързано с техническо ръководство за Honda Hr-v да пише
-
Както и да е.. Вече съм собственик на Харви 1.6 Втек 4 врати лилаво - синкав цвят. С газова уредба(не ГИ). Нито една от двете коли на които се бях спрял Колата си има малки проблемчета - съединител, биалетка, неработещо централно и др
-
Айде да up - нем темата! Аз имам същия проблем. Централното не работи нито при заключване на шофьорската врата, нито при натискане на бутоните от дистанционното. След като се поразрових и намерих ръководство за ремонт и там всичко друго на Английски за Харвито открих няколко теста. Първо открих контролния модул(бял зад бушоните в купето се намира), след това забелязах че буксата е с 14 pin-а, което означава че има Keyless remote control( тази без е само с 6). След това направих 2 теста за отключване и заключване(по-точно 2 теста) и видях че вратите се заключиха и отключиха "централно". Да но всичко стана с отворена шофьорска врата и незнам дали и тя щеше да се заключи(предстои ми да пробвам скоро време!) Та пише в ръководството че ако тестовете работят то модула на централното е сдал багажа. Да но аз го отворих и видях че е като нов, няма чернилки спукани писти или нещо такова и се чудя какво да го правя... Имам и тестове за всяка машинка поотделно и предстои да направя теста за шофьорската врата, но не знам дали това би имало нещо общо с модула!? Ако някой има опит в тази насока нека го сподели! Благодаря!!!
-
Благодаря ти! От пръв поглед тази в автокъщата беше в много добро състояние. В обявата в интернет пише че е на 150 000к но като отидох на място човека каза мислех да ги връщам на 150к, но не ми остана време така че това са и реалните както дойде от Италия т.е. 205к. Мотора работеше много добре. Ускоряваше прилично в ниските обороти. След като утихна мотора не се чуваше почти изобщо! Нямаше видими течове, а мотора не беше мит или поне не в близките месеци, защото се забелязваше прахта. Между главата и блока където се намира гарнитурата се личеше в ъгъла парченце като гумено нещо, не знам това ли е гарнитурата оригиналната или е сменяна защото изглеждаше новичка.. Оборотите бяха много стабилни. Реших в понеделник пак да отида до Дупница и се разбрах с човека от София да дойде и той дотам и ще пробвам и автоматика.
-
Здравейте наистина желая да стана част от вашия форум не само като потребител тук, но и като собственик на Хонда и по-точно ХР-В. Това което колата предоставя отговаря точно на това което ми трябва! Та харесал съм 2-3 но незнам коя да избера. Чудя се между автоматик 2 врати или ръчни 4 врати(доста по-красива с спойлера и големия стоп). Много ми харесва удобството на вариатора, но пък като визия... и това че е 2 врати.. 4-вратата пък е много красива.. Не че имам проблем с ръчните скорости и съединителя, но пък си е голямо удоволствие автоматика. Тази която съм харесал(автоматик 2 врати) е от човек(от София) и е обслужена с зимни гуми 16-ки джанти, липсва и само спойлера отгоре, който според мен е чудесна екстра за визията на колата! Другата е от автокъща в Дупница и цената и е доста по-висока(но пък има вероятност за доста намаляване на цената), но пък е 4 врати, 16-ки джанти с летни гуми(почти нови), сполейр с големия стоп с газова уредба(не е ГИ). И така ще ви помоля за съвет какво да правя. Да уточня тази в София не съм я пробвал и незнам дали да я пробвам изобщо... Почти същата карах в Дупница, но имаше доста външни забалежки и затова не я коментирам