Jump to content

Cyreon

Фен
  • Мнения

    688
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

210 Good

Относно Cyreon

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Shell Helix ultra например. Особено в Източна Европа. Да не говорим, че е пълно с ментаци. Не бих си сложил шел, но който му е фен да си слага. Нямам намерение да хейтвам тук. Мен ме е яд, че развалиха Мобила и не виждам добра алтернатива.
  2. Леш! Едно хубаво масло имаше, което ползвам 10+ години и са го осрали тотално. По-нисък HTHS, по-нисък флаш поинт, ноак волатилност нагоре, аз се чудя карам като пенсионер пък го хапва на 5000-6000 км, при условие, че преди не го пипаше. Сулфатната пепел и тя нагоре. Гледам и другите на шел, кастрол, петро канада и там е дармадан. Всички режат качеството и оптимизират разходите, а клиентът им е последна грижа.
  3. Не съм в течение, но какво точно му развалиха на Mobil 1 ESP, че точно него ползвам?
  4. Другари, дойдоха новите резини - Continental Premium Contact 7. Made in Portugal. Правил ги е Жозе Мануел де Луиш Дурау Барозу. До последно умувах дали Контитата или Мишлен Примаси, обаче надделя Континентала. За мишлена също чувам много добри отзиви. Нямам още впечатления, ще споделя като измина поне 2000-3000 км. Обаче, да похваля предните Dunlop Blue Response, 9 годишни, словенски. Правил ги е Юре Кoвачич. Много доволен, дори мислих още да ги търкалям, обаче като ги видях днес свалени - напукани, на едно място отцепени. Гумаджията къде сериозно, къде на майтап вика: "Карай ги още, нищо им няма". Ама 9 годишна гума, каучука старее, спирането компроментирано, не е работа. Но пък премиум гумата си заслужава. Не мисля, че бюджетните марки (без да споменавам конкретни брандове) могат да изкарат толкова години. Демек тия 1200 лв. са си дългосрочна инвестиция, а пък Контито е победител в доста тестове.
  5. https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2025/02/05/4739244_biznes_globus_nissan_prekratiava_pregovorite_za/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawIQe9RleHRuA2FlbQIxMQABHZKdpuYpbrAV7p9evQOofwrLtL3rFy2evT3k2npu605zMugEOx7VfjUd6Q_aem_0MM1d_wN8bRDcEnBBaOk0w#Echobox=1738763585 Май е по-добре така.
  6. Май и Митсубиши ще се включи в сливането. Че и те са я окашили здраво. Абе аз горе-долу го чета, че Хонда ще стане японското VW и ще спасява закъсалите Нисан и Митсубиши. Няма друг чалъм явно, китайците откъснаха главите на европейските марки, дано японските брандове да оцелят поне. https://www.forbes.com/sites/peterlyon/2024/12/18/it-was-inevitable-honda-and-nissan-start-merger-talks/
  7. И аз не съм оптимист. Щото от Нисан, скачам мисловно на Рено, после на Дачия и после на Лада. Ама капитализъм - или обединяваш капитала и се съюзяваш с конкурентите си в името на оцеляването, или фалираш.
  8. Maй Хонда и Нисан ще се обединяват. Основната причина - конкуренцията с китайските електрички. Ако се случи, дано това да не е началото на края. Но като чуя Нисан, не си представям много розови неща. https://www.bbc.com/news/articles/cr56r74214eo
  9. Cyreon

    Пирамидата BETL

    Дано да няма изгорели хондаджии или техни приятели и роднини. И да има, едва ли ще си признаят. Не е и нужно де. При всичкото информация по медиите и в интернет, поне 20,000 души са изгърмяли. Влязох във фейсбук, в една група "Измамени от BETL", най-голям процент от ужилените са със суми между 1,000 и 5,000 лв., но има и с над 30 хилки изгорели. Помня навремето в зората на т.нар. демокрация като почна Пловдивската пирамида. Тия бяха първите. После Югоагент, Лайфчойс и т.н. Освен психологически, че са добре замислени, друга причина е, че всичко живо е "инвеститор". Постоянно в ютуб подкасти за биткойн, как парите да се влагат в нещо, че иначе инфлацията ще ги изяде - имоти, акции, облигации. Куцо, кьораво и сакато е финансов експерт, всеки е голям тарикат, всеки дава акъл на другия как да забогатее. За финал един саркастичен коментар, който прочетох и е много обобщаващ за всичко случващо се: "На българина, стремящ се към бърза и лесна печалба, през няколко години му завъртат главата с някакви пирамиди. И всеки път има много изгорели. Следващия път ако пуснат реклама: "Най новата пирамида, инвестирайте и със сигурност някой ще спечели" пак ще има. Българския шаран се лови на празна кука с надпис: "Опасно за живота".
  10. Ами не познах, наистина. При $2600+ вече става непродаваемо и няма смисъл да се инвестира в злато. От друга страна очакват над $3000 за 2025 г. Биткойнът е друг супер надут балон, волатилен и в крайна сметка банкстерите и на него са му хвърлили око. Блажени са вярващите дето думат, че транзакциите им били невидими за правителствата. Имотното безумие е другата простотия, в която много народ баталяса. Ще купуваш за 3000 евро в софийската джунгла с идеята, че уж след 30 години ще си върнеш инвестицията и ще почнеш да печелиш. Ала-бала-портокала. Ще те завлекът я с наеми, я се вдигат данъците, отделно за 30 години те чакат поне два основни ремонта, щото наемателите не пазят. Друго какво? Акции? 90% от инвеститорите изгарят много яко. Лично познавам такива. Опариха се, не щат да чуват. Друго? Земя в Добруджа? На 5000 лв. декара. Рентите са леш, тая година около и малко над 100 лв в Балчик на декар. Евро съюза спира фондовете и нищо добро не чака дребните земевладелци, които си чакат рентите. Изобщо за обикновения човечец, дето се чуди като мен как да си спаси стотинките от инфлацията, времената са много тежки.
  11. т.е. трябва хубаво да се остава да се оттече. Най-добре сам да си го сменяш, остави я цяла вечер да се оттича и сабалян си налей новото масло. Tия чичаци по сервизите бързат като въртоглави да завиват филтъра и пробката, да вземат парите и да им се махаш по-бързо от главата.
  12. Ай стига бе! 1.1 литра несливаем остатък? Не казвам, че не е вярно, просто не мога да повярвам колко много е. Ми R20 e 3.7 литра, туй значи че като процент ще е по-голям. Аз винаги съм мислил, че са едно 100-150 мл несливаем остатък и процентно като го разхвърля на 3.7 литра и си викам то незначително. Пък виж на салфетката как изглежда. Скоти Килмър обаче вика - "никакви промивки на картери и двигатели, че голяма беля ще си докарате. Да не ви пука цвета какъв е, просто го сменяйте по-често". И аз туй правя, на 7000-8000 км го сменям, пък гледай какво тъмно за чисто ново масло.
  13. Днес смених маслото. По-точно смениха ми го. Другари, на салфетката има проба от маслото - на горното петно е взета пробата директно от тубата, а отдолу е от щеката бодната и извадена от двигателя. В задачата се пита - нормално ли е чисто новосменено масло да има такъв цвят? Значи батката първо свали филтъра, обаче аз се заблеях и онзи много бързо нави новия и имам съмнения дали остави добре да се оттече маслото. После свали пробката и там вече гледах и се изтече много добре. Знам, че има несливаем остатък, ама все ми се струва, че при предишни смени сякаш по-светло е новосмененото масло. Някой правил ли е сравнение подобно на моето? Щото може би не е възможно веднъж като влезе в двигателя да бъде 1 към 1 с това в тубата.
×
×
  • Създай нов...