-
Мнения
683 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
204 GoodОтносно Cyreon
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
-
Пол
Мъжки
-
Място
BG
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Май и Митсубиши ще се включи в сливането. Че и те са я окашили здраво. Абе аз горе-долу го чета, че Хонда ще стане японското VW и ще спасява закъсалите Нисан и Митсубиши. Няма друг чалъм явно, китайците откъснаха главите на европейските марки, дано японските брандове да оцелят поне. https://www.forbes.com/sites/peterlyon/2024/12/18/it-was-inevitable-honda-and-nissan-start-merger-talks/
-
И аз не съм оптимист. Щото от Нисан, скачам мисловно на Рено, после на Дачия и после на Лада. Ама капитализъм - или обединяваш капитала и се съюзяваш с конкурентите си в името на оцеляването, или фалираш.
-
Maй Хонда и Нисан ще се обединяват. Основната причина - конкуренцията с китайските електрички. Ако се случи, дано това да не е началото на края. Но като чуя Нисан, не си представям много розови неща. https://www.bbc.com/news/articles/cr56r74214eo
-
Дано да няма изгорели хондаджии или техни приятели и роднини. И да има, едва ли ще си признаят. Не е и нужно де. При всичкото информация по медиите и в интернет, поне 20,000 души са изгърмяли. Влязох във фейсбук, в една група "Измамени от BETL", най-голям процент от ужилените са със суми между 1,000 и 5,000 лв., но има и с над 30 хилки изгорели. Помня навремето в зората на т.нар. демокрация като почна Пловдивската пирамида. Тия бяха първите. После Югоагент, Лайфчойс и т.н. Освен психологически, че са добре замислени, друга причина е, че всичко живо е "инвеститор". Постоянно в ютуб подкасти за биткойн, как парите да се влагат в нещо, че иначе инфлацията ще ги изяде - имоти, акции, облигации. Куцо, кьораво и сакато е финансов експерт, всеки е голям тарикат, всеки дава акъл на другия как да забогатее. За финал един саркастичен коментар, който прочетох и е много обобщаващ за всичко случващо се: "На българина, стремящ се към бърза и лесна печалба, през няколко години му завъртат главата с някакви пирамиди. И всеки път има много изгорели. Следващия път ако пуснат реклама: "Най новата пирамида, инвестирайте и със сигурност някой ще спечели" пак ще има. Българския шаран се лови на празна кука с надпис: "Опасно за живота".
-
Ами не познах, наистина. При $2600+ вече става непродаваемо и няма смисъл да се инвестира в злато. От друга страна очакват над $3000 за 2025 г. Биткойнът е друг супер надут балон, волатилен и в крайна сметка банкстерите и на него са му хвърлили око. Блажени са вярващите дето думат, че транзакциите им били невидими за правителствата. Имотното безумие е другата простотия, в която много народ баталяса. Ще купуваш за 3000 евро в софийската джунгла с идеята, че уж след 30 години ще си върнеш инвестицията и ще почнеш да печелиш. Ала-бала-портокала. Ще те завлекът я с наеми, я се вдигат данъците, отделно за 30 години те чакат поне два основни ремонта, щото наемателите не пазят. Друго какво? Акции? 90% от инвеститорите изгарят много яко. Лично познавам такива. Опариха се, не щат да чуват. Друго? Земя в Добруджа? На 5000 лв. декара. Рентите са леш, тая година около и малко над 100 лв в Балчик на декар. Евро съюза спира фондовете и нищо добро не чака дребните земевладелци, които си чакат рентите. Изобщо за обикновения човечец, дето се чуди като мен как да си спаси стотинките от инфлацията, времената са много тежки.
-
т.е. трябва хубаво да се остава да се оттече. Най-добре сам да си го сменяш, остави я цяла вечер да се оттича и сабалян си налей новото масло. Tия чичаци по сервизите бързат като въртоглави да завиват филтъра и пробката, да вземат парите и да им се махаш по-бързо от главата.
-
Ай стига бе! 1.1 литра несливаем остатък? Не казвам, че не е вярно, просто не мога да повярвам колко много е. Ми R20 e 3.7 литра, туй значи че като процент ще е по-голям. Аз винаги съм мислил, че са едно 100-150 мл несливаем остатък и процентно като го разхвърля на 3.7 литра и си викам то незначително. Пък виж на салфетката как изглежда. Скоти Килмър обаче вика - "никакви промивки на картери и двигатели, че голяма беля ще си докарате. Да не ви пука цвета какъв е, просто го сменяйте по-често". И аз туй правя, на 7000-8000 км го сменям, пък гледай какво тъмно за чисто ново масло.
-
Днес смених маслото. По-точно смениха ми го. Другари, на салфетката има проба от маслото - на горното петно е взета пробата директно от тубата, а отдолу е от щеката бодната и извадена от двигателя. В задачата се пита - нормално ли е чисто новосменено масло да има такъв цвят? Значи батката първо свали филтъра, обаче аз се заблеях и онзи много бързо нави новия и имам съмнения дали остави добре да се оттече маслото. После свали пробката и там вече гледах и се изтече много добре. Знам, че има несливаем остатък, ама все ми се струва, че при предишни смени сякаш по-светло е новосмененото масло. Някой правил ли е сравнение подобно на моето? Щото може би не е възможно веднъж като влезе в двигателя да бъде 1 към 1 с това в тубата.
-
Под колата тече. На асфалта. "точно под дисплея на навигацията" е за ориентация къде точно под колата тече. Зелената чашка от снимката показва къде капеше. Едната снимка е от там. Другата е снимана отгоре, над радиатора, за да покажа, че е влажно и е капало явно друг път върху самото шаси. Може да са два отделни случая.
-
Момчета, сори за глупавия въпрос, но откъде се стича водата от климатика? Тая вечер видях, че капе точно някъде под където е вентилацията. Събрах го в една чашка - вода е. Мислех си да не е антифриз или спирачна течност - не. Чиста вода си е. Странно, защото обикновено няма никога теч. Аз днес не съм пускал климатика, само от време на време за предното стъкло да обдухва, защото се изпотява, ама то включва компресора, тъй че явно и климатика включва. Обикновено след като работи климатик пускам за 10 мин само вентилация, да обдуха и посуши. Огледах радиатора за всеки случай, ОК ми изглежда. Въпреки че долу видях едни засъхнали петна (качвам снимка). Знам, че е трудна диагностиката онлайн, ама все пак какво може да е? Място на теча - точно под дисплея на навигацията.
-
За какво ви е "вървеж", ама вие си знаете. На Акордеоня 156 коня винаги са ми били предостатъчно. Нито се състезавам, нито има пътища за това, пък и с многото коне как ще поставям рекорди по икономия. Ся пълно щастие няма, ама ако мога да си дефинирам "идеала" за нов автомобил, то той е по-малко електроника, повече класически компоненти. Ясно, че такова животно няма, ама да си кажа - седан, бензин (или хибрид), 6 степенна механична СК, горе-долу размерите на Акорда (може и малко по-малка), да няма старт-стоп система (че моя другар е два акумулатора назад, а стартера го ремонтира 5-6 пъти), да няма турбо, че не ми се ремонтират охлюви и да ги чакам да изстиват по бензиностанциите преди да загася двигателя.
-
Eх тия октавии. Много ги хвалят, много ги карат. Явно е добър автомобил и предлага добро съотношение цена-качество. Аз не мога да се отърва от мисълта, че си е ребрандиран фолксваген. Пасат с друга емблема. Само че и там са се изхитрили и слагат някаква торсионна греда по окачването май се казваше, а имало по-скъпа алтернатива, ама ги слагали, за да свалят цените. Другото, което ме подразни в Октавията е старт-стоп системата (да, има и по други автомобили). Туй чудо как гасне по кръстовищата, ужас. Сигурно и в Мазда 3 я има.
-
Няма да сменям Хондата, тя е вечно моя, обаче ми хвана окото тая Мазда 3. Явно е нов модел, защото oт 2022, 2023 моделите са хечбек, а не седан. На външен вид много прилича на Мазда 6, но са й по-малки габаритите. Има бензинки и хибриди. Някой има ли наблюдения за модела, мнение, проблеми и т.н. За 52,000 лв. бейсик комплектовка ми се вижда доста поносимо.