OKCAH
Фен-
Мнения
37 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно OKCAH
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V FWD
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колеги, помагайте че се омотах от информация. Колата е ЦРВ бензин 2013 само на предно, 155к.с. Досега е карана само с масло от Хонда 5w40 каквото слагат от Бултрако( знам, знам...) Та, сега съм се насочил към някое друго,например реванол или мотул и понеже сервиза отсеща /"6+"/ работят с мотул ми се ще да си спестя ходенето до Бултрако отново. Та накратко - какво е правилното масло Мотул за този двигател и на какви спецификации трябва да отговаря по ACEA, API и т.н. ?
-
Ха, ама верно ли никой не знае?!.. ...или пък въпроса е криво зададен ? Или пък майстори няма, а само “ездачи” ?
-
Здравейте колеги, някой може ли да ми каже откъде се натяга и как по принцип се настройва ръчната спирачка на ЦРВ - 2013г. ?Сменях накладки и дискове наскоро и явно пак попаднах на пичове - ментаци, които първо ми предадоха автомобила с нехващаща ръчна, а после така хубаво ми я натегнаха ( до 6- зъб, “иначе ще скъсаш жилото”) че сега видях, че пари откъм задна лява гума и смърди на феродо. Преди малко я вдигнах на крика и врътках с една права отверка през дупката в барабана, та я поотпуснах до към 8-10 зъба, но ме притеснява, че успях да я отпусна толкова само отхлабвайки едното жило - другото да не е отпуснато на макс? Та явно ще ходя пак на “майстор”, въпроса е отново да не ми навредят с нещо друго ( щяха да ми разглабят корите на цялото барче миналата седмица, за да търсят откъде се регулира спирачката). Потърсих в нета и видях , че на по-старите црв-та болта за рерулиране бил под шофьорската седалка, а на трета генарация под чашкодържателя. Преди малко търсих на тия места, даже разглобих и два болта на дъното на подлакатника, но нищо не намерих. А, след 2-3 седмици ще трябва минавам на преглед! Мерси!
-
Да, макар и не същия модел. Но предназначението на тези не е да се ползват от собственика на колата. Мисля, че е по-добре модела да е с автономно захранване+ допълнителна батерия, но не чак с такъв капацит - да прави устройството обемисто и да го оскъпява допълнително. А иначе сим - картата не покрива нищо, трябва само да има роуминг пакет за съответната държава, "покритието" се осигурява от гугъл ърт. От телефона влизаш в съотертната платформа и като се логнеш виждаш където е устройството. Машинката може да се настрои да ти праща гпс координати и под формата на смс. Допълнително изпраща и сигнал когато батерията й падне и когато самата тя падне или някой я свали от колата.
-
+ 1 и за четвърта генерация.Единствено се успокоявам, че пълно щастие на тоя свят няма. Или поне за нас, българите . Днеска гледах как и един пич с нова кола за 160к също се оплаква от скърцане и върене. Няма какво да се лъжем наистина, ЦРВ-то си е компромисно и бюджетно решение отвсякъде... НО, точно там му е силата.
-
И аз съм с црв 4 и принципно съм много доволен по отношение на стабилността на колата, особенно в завой, сравнявайки я дори и с лека кола. Но преди три семици, по същата тази магистрала при подобна скорост и аз усетих доста неприятно, че буквално се люшкам на пътя. Пооплаших се, че съм спукал гума, но нямаше никаквъв страничен шум, като при забавяне стабилността се връщаше, а при ускоряване отново ставаше трудно управляема. Даже усетих болка от коригиране на посоката на колата в ръката. И тогава се сетих да погледна клоните на дърветата, които се огъваха от спорадичните пориви на вятъра. Свалих до 120 и нямах пивече никакви проблеми до София. И се замислих, че може би често очакваме чудеса срещу законите на физиката и си мислим че техниката може да наделее и точно тогава става фатално... А всъщност, бях със семейството си и дори нямах причина да бързам...
-
Взимай от Бултрако, за друго не стават ама поне хубави гайки и болтчета продават. Аз колкото и да търсих за моята, такива лъщящи секрети със същия цвят като на другите болтове на колата не открих. Плюса е още че на тях си пише Honda, вероятността за два еднакви ключа е 1 :300000 ако се не лъжа и най- важното - имат си код на кутийката и ако изгубиш ключа, могат да ти намерят друг по този номер. Успех.
-
Здравейте, Чистачките ми сдадоха багажа и реших да се поинтересувам с какво мога да ги сменя. Тъй като до момента нямам спомен да съм оставал доволен от покупката на "маркови" чистачки в БГ/ визирам Бош, Валео, Шампион и т.н./, реших да разширя търсенето - но уви, отново неуспешно за сега, тъй като основните ми фаворити - Rain-X Latitude, Michelin Stealth и Bosh ICON не ги намирам в България, пък цената им в UK e буквално двойна, защото се доставят от US. Та случайно попаднах на това : https://www.youtube.com/watch?v=y10TNbLJIg0 И така, някой сменял ли си е само гумените пера на чистачките и съответно откъде ги е закупил? Видях, че цената им варира в голям диапазон - от 3.8 долара за перо в Щатите /http://www.accessories-honda.com/honda-2012-2014-maintenance-wiper-insert-passenger-p-1591.html/до близо 30 долара в Алиекспрес!? И ако мога да си ги купя отнякъде за до 5 лв., защо да давам пари за цели чистачки на "реномирани" производители. Забелязах и че от 2007 година до 2015г чистачките всички Хонди ЦРВ са едни и същи, както и за някои от моделите на акорд, джаз и др. Тъй че някой купувал ли е такива пера и откъде?
-
Ей, сега я пробвах от алея Яворов до Метро, без темпомат - 5.4 на 100. Продължих до Горублянския светофар /преди него има спускане/ и там борда показа 4.7 на 100 за общо 6.6 км.
-
И при мене е същото колега. Редовно си зареждам едва когато ми светне лампата за гориво - т.е. с оставащ пробег под 50 км., най-често с оставащи за изминаване 10 до 30 км. Винаги пълня догоре. Максимума на гориво с който съм дозареждал е 48 литра. Почти винаги е толкова ... И мен ме дразни предварителната индикация на лампата на таблото, но може би някой някой жълтурко някъде е имал нещо в предвид.. А може би - не, не знам, ама ме дразни... А, относно разхода. Има огромна разлика между извънградско и магистрално каране- едното е при скорост 90км/ч /дето го дават по книжка/, а другото е при скорост 140 км./ч. Аз съм постигал и 5.6 на 100 до Гърция, НО не каране по магистрала, а по извънградски път /през ГКПП Илинден / със спокойно каране, без трафик, тип "бабешката". Иначе по магистралата със 150 ми дава разход около 10, + 1 литър на всеки 10 км отгоре. В София над 9 на 100 качвам само през зимата с уговорката, че карам само в "Еко" режим и то по основни булеварди, Малинов, Цариградско, Вапцаров. И така.. А, и аз съм с 2 литра бензин, но само с предно, 2013г. И още нещо, забелязал съм, че темпомата товари поне още литър отгоре, а както знаем климатика също "таксува" допълнително.
-
http://www.petex.net...wg=10&qual=114� 100лв. Поръчах ги през http://www.tuningstore.bg
-
Аз си купих от тези точно преди Нова година и веднага ги вкарах в употреба. Свършиха работа... http://verigi.net/veriga-Verigi-za-snyag-Snow-Drive-S12-137
-
Много се чудих, понеже всички модели ми изглеждаха добри и накрая избрах "Comet" цвят графит. Определено изглеждат много добре и са с монтирани оригинални отвори за "Хонда". Поръчах ги през http://www.tuningstore.bg - рядко коректни хора, препоръчвам!
-
Новите ми стелки пристигнаха. Ето така изглеждат: http://www.petex.net/detail.php?wg=1&uwg=10&qual=114 100лв. Нищо общо с тези от Бултрако. Ако някой се интересува мога да пратя контактите на доставчика.