Jump to content

observerbg

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно observerbg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FR-V R18A1 AT, Jazz 2005 CVT-7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Civic Aerodeck 1.5LS

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Обикновено, „фабрично“, нямат Bluetooth. Ако напишеш каква ти е комплектацията (или поне снимаш какво ти е таблото) може и нещо по-определено да се каже. Хубавото е (в моя случай), че освен CD-changer-a (възможността да се сложат и сменят няколко CD-та от таблото) има и допълнителен вход за още един чейнджър, който са слагали (обикновено) в багажника. Към този вход може да се закачи аудио „блутут“. На моята FR-V системата е: - отделен микрофон, изведен през колоната на купето, вляво от челното стъкло; - блутут-а е захранен, свързан през втория вход за CD-чейнджър и скрит зад жабката; - управлява се от волана - с бутона MODE отляво, на условно „6-та позиция“ (FM1/ FM2/ MW/ LW/ CD1/ CD2). Ако слушаш някоя от първите 6 радиостанции (FM1) натискаш 5 пъти MODE и така превключваш на блутута. За да го ползваш, разбира се, е необходимо първо да си вързал телефона към съответния блутут. Оферти може да се намерят из нета по дигитален CD чейнджър с блутут Има и много алтернативи - както трудни за намиране „оригинални“ (и Google вече не ги намира), през всякакви със закрепване по сенниците, та до мултимедийни системи. Моето, преди години, го сложиха Audio Vision в София: www.facebook.com/AuDiOvISiOnb/
  2. Ще си карам с надраната, която имам в момента 🙂 Благодаря за информацията.
  3. Само 20 теми по-долу - в последния (за момента) отговор:
  4. Потвърждавам. Работи на умерени цени, обучава дистанционните. В момента експериментирам с AliExpress и за сега съм в средата на програмата за намаляване на разхода по втори ключ. Като я привърша, ще пусна отделна тема с линкове, снимки и описание на натрупания опит.
  5. Автоморги с Хонди? Колкото пъти съм се обаждал на (уж нови) обяви, винаги вече е продадена. Ако намериш - питай за две.
  6. И при мен има такива подкалници отзад, но не стигат до долния ръб на калника. Т.е. зад задната гума има просвет, през който се вижда кухината на задната броня. Мислех да запуша с изрязани стари гумени стелки „легени“, закачени на щипки. Спря ме „вълнено-гумената материя“ - опасявам се, че няма да държи щипките.
  7. За мен е приличен. В никакъв случай не е икономичен (пет предавки на предна), но е достатъчен за изпреварване. Леко флегматична семейна кола. Автоматикът на Джаза, който карам като градска (CVT-7), е доста по-плавен и колата е много по-пъргава, но това е резултат и от по-доброто съотношение на теглото на купето към мощността на двигателя. Автоматикът на новите Civic (2018/2019) няма нищо общо с този на FR-V-то. Усещането ми при Civic-ите е като при BMW - полетял си напред още преди да си помислиш, че искаш да ускориш и да докоснеш педала на газта.
  8. Агрегатори - събират обяви от други сайтове: http://www.theparking.eu/used-cars/honda-frv.html#!/used-cars/honda-frv.html%3Fid_energie%3D3%26id_motorisation%3D0%7C14%26id_boite%3D1%26tri%3Ddate https://www.autoscout24.com/lst/honda/fr-v?sort=price&desc=0&gear=A%2CS&fuel=B&ustate=N%2CU&fregfrom=2007&atype=C https://www.autovisual.com/at/used-cars/Honda/Fr-V/Fr-V--Minivan/at--2752--Wiener_Neustadt/thumbnails/e1,b2,c1.7-2-2.2/230175444 https://www.reezocar.com/en/search/honda-fr+v+honda.html?sort=price&energy=petrol Подредил съм ги по моята преценка за полезност - най-полезният е най-отгоре. От тях вече може да се намерят сайтове по отделни страни. Аз гледах основно в Швейцария и Германия/Холандия/Белгия. Има много оферти на добри цени от Дания, Швеция и прибалтийските републики, но се въздържах от тях, заради опасения от повече ръжда - по дълъг зимен период, по-агресивна обработка на пътните платна. В крайна сметка си взех от Холандия, след като изпуснах добро предложение в Швейцария.
  9. В България ли ограничаваш търсенето? Преди почти година почнах да се оглеждам и в чужбина. В крайна сметка взех 1.8, автоматик, от Холандия. Мога да споделя набор линкове към сайтове, в които следях обявите.
  10. За да не бяга часовникът, трябва да се изключи функцията СТ (Clock Time) на радиото. При включено радио се натиска бутонът PWR/Vol за повече от 2 секунди. С последователно натискане на бутона TUNE се превключват последователно функциите AF, REG, PS, A-PI, A-TP, CT и CLK. Избирането дали да е включена (on) или изключена (off) съответната функция става с въртене на бутона TUNE - вляво за off и вдясно за on. Повече подробности има на английски в ръководството <manual-FRV-07-ENG.pdf> - страници 153-154 (в PDF-a са 156-157). Линк към файла има в темата FR-V - документация.
  11. Понеже старите файлове, споменати в темата, вече не са достъпни в Dox.bg, и за да не се търси по други теми на форума, в Google Drive e качено известното ръководство <manual-FRV-07-ENG.pdf> https://drive.google.com/file/d/1EC5_rmi4xSvFcIauZXCAG1F_gJeeKUgT/view?usp=sharing
  12. Продавам 4 бр. железни джанти 15 цола, 5х114,3, 64.1, свалени от Хонда FR-V. Без особени забележки. Състоянието е видимо на снимките. 150 лв за комплекта. (В момента на джантите има четири зимни гуми Vredestein, които се подаряват. Изтъркани са - само две са с грайфер над 4 мм.). гр. София, контакт - на лични.
  13. При мен (1,8, бензин) епикризата бе различна при сходен проблем: потокът се появяваше по собствено желание, предимно след по-силно друсване на някоя по-голяма дупка или по-гърбат легнал полицай. Иначе - не. Подозирах, че не дава контакт сензора за температурата в купето. Поне автодиагностиката на климатика това казваше - чрез задържане на бутона OFF на климатика за до 10 сек. и по същото време пет последователни натискания на бутона за отопление на задното стъкло - както е описано на: https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000000476.html След разходка по 2-3 сервиза в последния го подкараха, с обяснение, че са се изтъркали графитените четки на вентилатора на парното. Почистили са моторчето/вентилаторчето, доколкото са могли. В момента поне духа - и отгоре, и към предното стъкло, и към краката - но не много силно, дори и на най-висока степен вентилация. Ще видим до кога. Препоръката бе, да се сменя моторчето. Ориентировъчна цена за ново, оригинално - малко под 700 лв. В Мегапартс наскоро е имало за 95,50 лв. https://www.megaparts.bg/index.php/product/600167762 Още не съм открил номер на частта - вентилатор на парното - за да потърся повече из интернет.
  14. Вчеха ходих да взема от Бултрако удостоверението за съответствие на екологична категория на прясно внесеното FR-V, 1.8 бензин, автомат. Заедно с удостоверението дадоха и подпечатано копие на Сертификата за съответствие ("EC Certificate of Conformity"). Във втория документ има отделни точки: „16. Максимален допустим товар на покрива: 55 кг.“ ("16. Maximum permissible roof load: 55 kg") и „50. (Допълнителни) Забележки: Алтернативен товар на покрива с надлъжни греди: 80 (кг.)“ ("50. Remarks: Alternative roof load with roof rail: 80")
  15. Здравейте. От февруари понякога карам Jazz 1.4 бензин CVT-7 (т.е. автоматик, плавен, 7 скорости). Разходът на извънградско съм го свалял до 5,3 л./100 км. - при замерването пълен-пълен и километри според борд-компютъра. При същото пътуване борд-компютъра отчете 5,5 л./100 км. Маршрутът София - Враца - София включва и магистрала и първокласни шосета. Не карах бързо - т.е. около 110 км./ч. по магистралата, с едно-две вдигания до 130 км./ч. за изпреварване, защото все още не познавах колата. На градско обикновено го докарвам под 8 л./100 км. с дълги участъци по Южната дъга на София и спускания на N. Иначе, към 8,5 л./100 км. Смесено - ~6,7 л./100 км. (при 20,4 л. заредени А-95 капачка-капачка и 305,3 км. изминато разстояние). Смяната на маслото на двигателя (с филтрите) и на свещите свали примерно с 0,2-0,3 л./100 км. градския разход.
×
×
  • Създай нов...