Jump to content

micro

Фен
  • Мнения

    167
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно micro

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.12.1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Полски Тръмбеш
  • Интереси
    Любопитко

Последни посетители

3744 профилни разглеждания
  1. За притежателите на този мотор е създаден ъпдейт за кирилизиране на софтуера. Инфо и връзка със създателя на ъпдейта може да направите на следните адреси: 1. Във форума gwcbg търсите потребителя RTuERkaM. 2. Или в руския клуб след регистрация. Ъпдейта предполагам е платен, а инфо се получава само на лични от него. Това е неговото съобщение - Имеется возможность установки поддержки русского языка навигации (текст, поиск, голос) на Honda GoldWing 1800 с 2012 г.в., а также карт с поддержкой кириллицы. Прошивка на базе оригинальной европейской версии - 2.80. Моля да не ми задавате въпроси на мен! Лек и успешен ден на всички.
  2. Честит Рожден ДЕн! Много радост успехи и ..... приятно каране на хонда

  3. Първо си проверете алтернаторите (динамо , генератор по български).
  4. А на панела с предпазителите , дали няма отделен предпазител за този мотор ?
  5. Ето и моето мнение.Двата зелено жълти са за блокиране на запалването (през реле).Червен = +Син = -Сив = плюс от контактДвата жълти = мигачиЧерен и зелен = управление на модул за централно (или по схема с външни релета).Трябва да се замери дали вадят плюс или минус , че не се вижда добре.Зелено\бял = минус от капак на дв. отсекБял = минус от вратиКафяв = управление на външен модул (може би)Това е само предположение и не се ангажирам с достоверност на писанките ми.
  6. teror1staТи да работиш в цирка като джудже ?
  7. 5=1 И какво печеля ако не е тайна ?Май на някой му липсват началните класове.
  8. Хлабави връзки по арматурното табло (пристягане).Почистване на конекторите на кабелите на арматурното табло.Така стана при мен.
  9. Привет.Би трябвало да идват с тройници.Звънни там и питай.Поздрави.
  10. По-добре си смени алармата (доста стар модел е щом е с ключето и евентуално със собсвенно ,аварийно захранване).Джетроникс ли е? Или поне напиши модела.Тръгнала е да си ходи (към боклука)
  11. teror1staКогато е загаснал двигателя забрави да допълниш.Иначе вакуума от колекторите е по-голям от усилието на мембраната върху клапана.
  12. Една подсказка , ако може разбира се ?На дизела от кое делко се управлява оборотомера?
  13. При заключващия механизъм.Има го дискутирано и по-рано .Даже с подробни обяснения.
  14. Я напишете в търсачките cris angels да ви се поизправят косите.А и вече го имаше обсъждано.
  15. Дано тази пробка не е след термостата , по пътя към радиатора.
×
×
  • Създай нов...