-
Мнения
167 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно micro
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 2.12.1967
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Място
Полски Тръмбеш
-
Интереси
Любопитко
Последни посетители
3744 профилни разглеждания
-
За притежателите на този мотор е създаден ъпдейт за кирилизиране на софтуера. Инфо и връзка със създателя на ъпдейта може да направите на следните адреси: 1. Във форума gwcbg търсите потребителя RTuERkaM. 2. Или в руския клуб след регистрация. Ъпдейта предполагам е платен, а инфо се получава само на лични от него. Това е неговото съобщение - Имеется возможность установки поддержки русского языка навигации (текст, поиск, голос) на Honda GoldWing 1800 с 2012 г.в., а также карт с поддержкой кириллицы. Прошивка на базе оригинальной европейской версии - 2.80. Моля да не ми задавате въпроси на мен! Лек и успешен ден на всички.
-
Първо си проверете алтернаторите (динамо , генератор по български).
-
А на панела с предпазителите , дали няма отделен предпазител за този мотор ?
-
Ето и моето мнение.Двата зелено жълти са за блокиране на запалването (през реле).Червен = +Син = -Сив = плюс от контактДвата жълти = мигачиЧерен и зелен = управление на модул за централно (или по схема с външни релета).Трябва да се замери дали вадят плюс или минус , че не се вижда добре.Зелено\бял = минус от капак на дв. отсекБял = минус от вратиКафяв = управление на външен модул (може би)Това е само предположение и не се ангажирам с достоверност на писанките ми.
-
teror1staТи да работиш в цирка като джудже ?
-
5=1 И какво печеля ако не е тайна ?Май на някой му липсват началните класове.
-
Хлабави връзки по арматурното табло (пристягане).Почистване на конекторите на кабелите на арматурното табло.Така стана при мен.
-
По-добре си смени алармата (доста стар модел е щом е с ключето и евентуално със собсвенно ,аварийно захранване).Джетроникс ли е? Или поне напиши модела.Тръгнала е да си ходи (към боклука)
-
teror1staКогато е загаснал двигателя забрави да допълниш.Иначе вакуума от колекторите е по-голям от усилието на мембраната върху клапана.
-
Една подсказка , ако може разбира се ?На дизела от кое делко се управлява оборотомера?
-
Я напишете в търсачките cris angels да ви се поизправят косите.А и вече го имаше обсъждано.
-
Дано тази пробка не е след термостата , по пътя към радиатора.