dimkaraganchev
Фен-
Мнения
424 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-61 BadОтносно dimkaraganchev
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1
-
Пол
Мъжки
-
Място
гр. Сопот
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Проблемът не е в по-високи нива на вълредоден окис, а в по-големи нива на въглероден двуокис. Говедата в европата са решили, че въглеродния двуокис е много опасен газ...
-
Отдавна не ползвам Дот 4 на моите коли. Ползвам Дот 5.1. А накладки само TRW.
-
Интересно, какво е направено по двигателя, за да се нарече основен ремонт...
-
Ако е от английска кола, не става.
-
Ами, хубаво. Само че, аз вярвам на мен си.
-
В Европа никога не съм зареждал 30 л бутилка повече от 20 л. В България същата бутилка я зареждам най-редовно с 26, 27 л. Съответно и км пробег са доста различни.
-
Хм, че в европата да не ви зареждат на по-високо налягане. Ей, само ревем по форумите...
-
Значи смяташ, че няма значение, дали моторът работи при външна температура от -20 и +50, така ли?
-
А колко харчеше преди ремонта?
-
Малей, каква агресия. И какво? Ще те успокои ли факът, че някой ден може да имаш невзрачен паметник на пътя? Като много други...Смирете се.
-
Аз пък въобще не съм съгласен, че ксенона нагрява, дори малко. Преди бях сложил ксенон на късите на една от колите си, която не е с лупи. Предното стъкло въобще не се затопляше. Впоследствие ги махнах и сложих качествени халогенки. На 2 от колите, които са с рециклирани фарове с лупи на късите, имам ксенон. Стъклата също не се нагряват. Затова има малък проблем при шофиране в снежни условия. Натрупания сняг не се размразява. Ама, който както иска да си го разбира.