-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно nStoyanov
-
Ранг
The Power of Dreams
- Рожден ден 7.11.1993
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 2.0i TD (MB7)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Haskovo
Contact Methods
-
Website URL
http://nstoyanov.eu/
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Колеги има ли някаква инструкция как се подменя изпарител на този модел, търсих в интернет, но нищо не излиза. Трябва ли да се сваля цялото табло или има и по лесен начин?
-
https://www.autopower.bg/дръжки-за-врати-honda-civic-6-fastback-ma-2.0-i-td-mb7-d7276c527.html Аз съм взимал от тук, дръжките пасват идеално на англичанка след фейса... но предполагам, че и преди фейса пак, защото се съмнявам да имат някаква разлика.
-
По принцип може да се свали и цялото огледало, трябва да се махне кората на вратата от вътре, там е кабела за електромоторчето и пластмасата да се издърпа рязко. Под нея има 3 винта, развиват се и цялото огледало се сваля. Не е много голяма философия, аз дето по принцип не обичам да пипам където не ми е работа, успях да го сваля без проблем.
-
Точно така се получаваше колега. Проблема беше в ролката, старата ролка която изкарах беше някаква пластмасова, изкарах я на 2 отделни парчета. Смених с нова метална, дано да няма проблем отново! Темата е приключена, благодаря за коментарите!
-
Еми като го хвана с ръката мога да го мърдам надолу нагоре доста лесно, не е опънат напълно както трябва да е според мен де. Мога да го изкарам без напан от горната ролка. Най-вероятно на този обтегач му се е скъсала пружината.
-
Забравих да отбележа, че на място при загасен двигател волана се върти нормално. Без проблем го навивам от едната до другата страна. Най-вероятно има обтегач за смяна, но питах за мнение все пак, че съм "пишман майстор".
-
Здравейте колеги, карам Сивик Англичанка 2.0 Турбо Дизела. Днес излезе странен проблем. При запалена кола когато въртя волана на място се чува силно виене от дясната страна и волана става много твърд и се върти, но не плавно а на етапи. При оглед отпред забелязах, че пистовия ми ремък е доста хлабав. Възможно ли е от там маслената помпа да не може да подава достатъчно материал и затова да се получава това виене при опит за завиване на кормилото или според вас е нещо друго. Моля давайте идеи, защото нямам много опит в тея работи в момента само си гадая какво може да е.
-
Счупена пружина е възможно.
-
И аз като колегата по-горе имам желанието да си сменя крушките на англичанката. Има ли някой тук който е правил тази интервенция да сподели опит?
-
Окачването си е супер като се има в предвид, че това ми е единствения проблем с нея от 10 години насам я имам.
-
На мен ми се случи лятото, при завиване на десен завой, в мига в който спирам към знак стоп, долен шарнир на ляво колело се скъса. Доста хора са ми казвали, че шарнирите независимо горен или долен са слабата част на тази кола.