miroslavpetrov
Фен-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно miroslavpetrov
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.01.1978
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Благодаря колега. Не съм вярвал, че толкова много неща трябва да се свалят за една крушка, но ще опитам. Дано няма ръждясал болт и не счупя нещо.Справих се без да счупя нищо. Благодарско!
-
Благодаря колега. Не съм вярвал, че толкова много неща трябва да се свалят за една крушка, но ще опитам. Дано няма ръждясал болт и не счупя нещо.
-
Колеги, никой ли не знае как се сменя подсветката на врътката за промяна на въздушния поток на парното (дясната врътка до врътката за темепературата на парното?
-
Здравейте колеги.Карам Сивик, 5 врати, хечбек, английска сглобка, модел 95 г.На скоро ми изгоряха две крушки: - на часовника - и лампичката, която осветява ръкохватката за промяна на въздушния поток на парното (дясната врътка до врътката за темепературата на парното)На часовника успях да си я сменя сам, но другата (на врътката) не знам как да стигна до нея. Някой може ли да ми опише как се стига до нея? Ще съм благодарен ако имате и снимков материал. В сърча не можах да открия нищо по въпроса. Благодаря предварително за съдействието.
-
Дисковете не знам с какъв размер са. За маркировката на помпата - не знам. Ще проверя и ще пища. Двигателят е D16Y2Е102054. Vin-a e:SHHMB17700U015443. Цилиндрите ги преглеждах и казаха, че са добре. Един познат опита да намери от къде се регулират задните спирачки, но не можа да намери. Мисля, че е странно японецът да не е предвидил регулиране на спирачното усилие. Проблем с ръчната спирачка не откриха на техническия преглед. Казаха ми, че има проблем само с крачната спирачка и то само за задните дискове.
-
Здравейте, колеги,Накратко проблема ми. Карам Хонда Сивик 1,6 V-tec, '95 година. Минах на технически преглед и ми казаха, че задните спирачки не са добре. Не е от цилиндрите. Сменял съм и накладки, но промяна няма. Единствено не съм минавал на струг дисковете, а те имат малко пътечки. Мисля, че това не би трябвало да оказва чак такава разлика.Въпроса ми е: Възможно ли е да се регулира спирачното усилие, което се подава към задните спирачни апарати. Ако не, как да си реща проблема?Предварително Ви благодаря за мненията Ви.
-
Здравей колега,И аз имах подобен проблем с това стъкло. От нета намерих един контакт и се свързах с човека. От София е. За 1 ден ми поправи проблема, който беше износена ос на ножицата. Струваше ми 50 лв. Доволен съм от свършената работа. Това е сайта: www.madjarov-service.com. Наявам се да съм ти бил от полза. Успех!
-
Здравейте колеги! И аз да изкажа мнение или хипотеза. Дали не е възможно конструкцията на колата да е направена така, че да е по-ниска от лявата страна заради напречния наклон на пътното платно. В среадата (осовата линия) е най-високата точка на пътното платно. Това е с цел оттичане на дъждовната вода. Тоест на колата предварително е зададено понижение на лявата страна за да се нулира това от надвишението на пътното платно в средата. При това положение купето на колата би било хоризонтално, за разлика от левите и десните гуми. Не ми се вярва това да е хронично заболяване на любимата ни марка. Някой проверявал ли е как стои този въпрос при други марки автомобили?
-
Здравей колега,И аз също имам този проблем, но с дясната врата. Пълна мистерия е това пукане. Разглабял съм вратата няколко пъти и нищо нередно не видях. Заключението ми е, че този шум е свързан със заключващия механизъм, т.к. шумът спира ако вратата е открехната по време на движение. Според мен това не е притеснително, но е досадно. Също забелязах, че шума намалява когато е горещо. Успех!