Jump to content

miroslavpetrov

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно miroslavpetrov

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 29.01.1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Благодаря колега. Не съм вярвал, че толкова много неща трябва да се свалят за една крушка, но ще опитам. Дано няма ръждясал болт и не счупя нещо.Справих се без да счупя нищо. Благодарско!
  2. Благодаря колега. Не съм вярвал, че толкова много неща трябва да се свалят за една крушка, но ще опитам. Дано няма ръждясал болт и не счупя нещо.
  3. Колеги, никой ли не знае как се сменя подсветката на врътката за промяна на въздушния поток на парното (дясната врътка до врътката за темепературата на парното?
  4. Здравейте колеги.Карам Сивик, 5 врати, хечбек, английска сглобка, модел 95 г.На скоро ми изгоряха две крушки: - на часовника - и лампичката, която осветява ръкохватката за промяна на въздушния поток на парното (дясната врътка до врътката за темепературата на парното)На часовника успях да си я сменя сам, но другата (на врътката) не знам как да стигна до нея. Някой може ли да ми опише как се стига до нея? Ще съм благодарен ако имате и снимков материал. В сърча не можах да открия нищо по въпроса. Благодаря предварително за съдействието.
  5. Здравейте колеги. Открих проблема със спирачките. Оказа се че причината не идва от системата, дисковете или т.н. Оказа се, че изпарителят на газовата уредба е със скъсана мембрана. Смених изпарителя и колата спира както трябва. Поздрави на всички и благодаря за мненията.
  6. Благодаря за мнението. Моля някой ако знае как се регулира спирачното усилие към задните дискове, да пише. Благодаря предварително.
  7. Това червеното къде го прочете?Към автора - силно важно е качеството на феродото на сменяните накладки! За съжаление не знам какви накладки ми сложиха като ги сменях. Човекът, който днес погледна спирачките ми каза, че е доста твърдо или се е "изпекло".
  8. Не съм ги стъргал. Дебелината на дисковете е 10мм.
  9. Дисковете не знам с какъв размер са. За маркировката на помпата - не знам. Ще проверя и ще пища. Двигателят е D16Y2Е102054. Vin-a e:SHHMB17700U015443. Цилиндрите ги преглеждах и казаха, че са добре. Един познат опита да намери от къде се регулират задните спирачки, но не можа да намери. Мисля, че е странно японецът да не е предвидил регулиране на спирачното усилие. Проблем с ръчната спирачка не откриха на техническия преглед. Казаха ми, че има проблем само с крачната спирачка и то само за задните дискове.
  10. Здравейте, колеги,Накратко проблема ми. Карам Хонда Сивик 1,6 V-tec, '95 година. Минах на технически преглед и ми казаха, че задните спирачки не са добре. Не е от цилиндрите. Сменял съм и накладки, но промяна няма. Единствено не съм минавал на струг дисковете, а те имат малко пътечки. Мисля, че това не би трябвало да оказва чак такава разлика.Въпроса ми е: Възможно ли е да се регулира спирачното усилие, което се подава към задните спирачни апарати. Ако не, как да си реща проблема?Предварително Ви благодаря за мненията Ви.
  11. Здравей колега,И аз имах подобен проблем с това стъкло. От нета намерих един контакт и се свързах с човека. От София е. За 1 ден ми поправи проблема, който беше износена ос на ножицата. Струваше ми 50 лв. Доволен съм от свършената работа. Това е сайта: www.madjarov-service.com. Наявам се да съм ти бил от полза. Успех!
  12. Колега, не казвам че Хонда се е съобразила с нашите пътища, а че хипотетично е възможно причината за по-ниската лява страна на колата да е именно напречния наклон на пътното платно.
  13. Здравейте колеги! И аз да изкажа мнение или хипотеза. Дали не е възможно конструкцията на колата да е направена така, че да е по-ниска от лявата страна заради напречния наклон на пътното платно. В среадата (осовата линия) е най-високата точка на пътното платно. Това е с цел оттичане на дъждовната вода. Тоест на колата предварително е зададено понижение на лявата страна за да се нулира това от надвишението на пътното платно в средата. При това положение купето на колата би било хоризонтално, за разлика от левите и десните гуми. Не ми се вярва това да е хронично заболяване на любимата ни марка. Някой проверявал ли е как стои този въпрос при други марки автомобили?
  14. Здравей колега,И аз също имам този проблем, но с дясната врата. Пълна мистерия е това пукане. Разглабял съм вратата няколко пъти и нищо нередно не видях. Заключението ми е, че този шум е свързан със заключващия механизъм, т.к. шумът спира ако вратата е открехната по време на движение. Според мен това не е притеснително, но е досадно. Също забелязах, че шума намалява когато е горещо. Успех!
×
×
  • Създай нов...