bat_zdravko
Фен-
Мнения
15 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно bat_zdravko
-
Ранг
Фен...
Profile Information
-
Кара
D14A4 Electron blue pearl '98
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Лупите утре заминават за Сливен, ако някой от клуба иска - може да ми пише до довечера, за да отидат при колега. Моля модераторите да изтрият темата, обявата вече не е актуална.
-
Здравейте, купих лупите да правя ретрофит на колата ми, но ми предстои продажба на колата и лупите ми стават излишни. В идеално състояние са, свалени са от ФВ Бора, с цокъл мисля Д2С. Материалът на рефлектора е метал, а не пластмаса, намират се в Пловдив - района на сточна гара. Цена - 40,00лв. Може да се свържете с мен тел. 0898 785004, чрез Л.С. или е-мейл zdravko.zafirov@gmail.com Работното ми време е от 08:30 до 18:00 в делничните дни и моля да ме търсите по телефон по всяко друго удобно за Вас време. С уважение: Здравко Снимки: 03.01.14 Нова цена - 30лв.
-
Здравейте, предлагам баласти за ксенон BOSCH, които не ползвам - останаха ми част от комплект лупи, които купих да правя ретрофит светлини на колата ми. Прилагам по-долу и снимка на баластите - работещи са, имат и две крушки, но едната е изгоряла. Работещата крушка е бонус и не гарантирам колко време ще изкара. Мога да изпратя по куриер за Ваша сметка до където Ви е удобно. Цена - 20Лв. Намират се в Пловдив - района на сточна гара. Може да се свържете с мен тел. 0898 785004, чрез Л.С. или е-мейл zdravko.zafirov@gmail.com Работното ми време е от 08:30 до 18:00 в делничните дни и моля да ме търсите по телефон по всяко друго удобно за Вас време. С уважение: Здравко Снимка:
-
Момци, колектора си дойде с гарнитурите (няколко цветни пръстена, а не една - цяла) и понеже цените на тези гарнитури са малко @№$%€§* реших да пробвам с оригиналната. Остава да намеря интейк тръба и някакъв накрайник за 76мм на филтъра. Бях пуснал обява в раздел "купува", но е изчезнала?! Та ако някой се сети нещо, моля да ми пише - влизам почти всеки ден във форума. ПП Имаше едно предложение за 80лв. интейк, но за тия пари щях да взема готов с филтъра, а филтър (чисто нов K&N) вече имам... ПП2 Видях и темата за "направи си сам" интейк, не е лоша идеята, ама си искам тръбичка Поздрави и слънчево лято колеги!
-
Здравейте,виждам никой не пише в темта ми вече, да се отчета - предстои ми смяна на смукателен колектор и се чудя гарнитура от къде да взема, звънах в Бултрако - никой не отговаря; писах им, искат ВИН за част за двигателя - пратих ги на майната им; остава интернет ама там са по 50+ лв.?Дайте съвет, че искам да монтирам, а ме спира липсата на информаци и липсващ CAI...
-
Здравейте колеги хондаджии,пиша отново с молба за съвет; имам задна чистачка, която работи от бутона на конзолата. Когато активирам системата за измиване обаче, чува се звук някакъв, но дюзата не пръска...Разсъждавах върху различните варианти - запушена дюза, липса на течност в казанчето, неработеща помпа; чувам обаче звук като от помпа и основното казанче за течност е пълно, тогава възникват следните въпроси:- от едно казанче с течност ли се захранва системата за измиване на предното и задното стъкло или за задното е отделно?- ако за задната система казанчето е отделно, къде се намира гърловината за пълнене (никъде не видях такава)?- предполагам помпите са отделни, ако казанчето е едно, остава да видя работи ли втората помпа - някой има ли схема някаква на казанчето с помпите - коя помпа за къде е и от къде минават маркучите за задното стъкло?Ако разполагате с някаква информация по темата, ще съм благодарен да споделите, а аз ще споделя снимков материал от ремонта + надявам се материал за подмяна на колектроче скоро...Хубав ден на всички
-
Ами аз лично получих на лично съобщение координати на човек, към когото ще се обърна идните дни за клапани, а ето в ТАЗИ тема също има насоки. ПП За пореден път отложих реглаж на клапаните, от днес съм с нова спирачна течност и накладки ЕTF от специализиран сервиз за спирачна система на Пещерско шосе; оказа се само там от познатите ми сервизи имат машина с подходящи накрайници за смяна на течноста и по твърденията им, си внасят сами накладките. Цената беше разумна и определено сега спирам яко и безшумно. Един въпрос, на юбилейните 6th генерация хонди (D14A4), какъв е размера на дисковете отпред? ПП2 Освен клапаните, така се чудя за едно всумактелно колекторче, ама после с този мотор ще трябва и нов инжекцион т.е. компютър...
-
Здравейте и благодаря за включването и съветите.Окачването го оправих - всички биалетки дюс нови и два нови тампона на задните носачи (орджиналдъ хонда по етикет), стана като за изложба сега, все едно е ново окачването :)/>Този сервиз, който ми говориха за повдигачите, че са хидравлнични, е много забутан и ми е трудно да обясня, в кършияка е, но все едно извън града. Даже и адрес не помня, че ме водиха до там с друга кола и мога само ориентировъчно да спомена гара Филипово. С препоръки отидох и останах доволен от смяна на ангренаж и други работи, но явно не са се занимавали с хонда мотори и ме изгубиха за по-специфичните неща по двг.Маслото, за сега сложих Мотул 10/40, за 2000км. не е мръднало, да видим как ще е за напред. Не зная как да хвана кое е менте и кое истинско, уж е със сертификат от купено от официален доставчик, ама те тия неща се правят с поглед (сертификати и прочее). И някакви американски ми рекламират от Ратола, 10/50 на хубава цена и много се замислям. Общо взето сложен въпрос.Остава ми реглажа на клапаните, вече имам едно предложение на лични съобщения и координатите на г-н Армейков, за когото виждам добри отзиви. Та да отделя пари и време и ще мина и за клапаните, като измисля кое предложение да избера. ПП Възникна и нов въпрос: правих стенд на две места, колата бягаше малко на ляво от време на време. На втория стенд ми откриха, че дясната гума има 1 градус отклонение в камбър-а, а лявата си е в норма. Тъй като фабрично не се регулирало това, според майстора проблема е в изкривен елемент на окачването (шенкел, носач) или в крива гума. Колата е имала удари, но видно леки = по шасито нищо не е правено, няма следи от боядисване или друга обработка. Възможно е удара да е бил в бордюр, но по окачването няма видими следи за изкривяване, остава само шарнирен болт, но него не сме сваляли да гледаме. Вместо това разменихме местата на лява и дясна гума, колата започна да самозавива леко на дясно т.е. в другата посока и трябва да придържам леко в ляво волана, за да се движи в права линия. Според майстора, проблема е в гумата, вероятно била усукана от дупка/и. Тествах до 160, няма вибрация във волана, но лекото придържане на ляво си го има постоянно и линейно. Та ако нещо ви говори това, ще се радвам да споделите мнение; много по-лесно ще ми е да купя две нови гуми за отпред отколкото да сменя носачите с регулируеми или цялото окачване, за да намеря проблема Поздрави!
-
Не е съвсем така. Напоследък ги няма много, но редовно дреме цивилина полицейска кола с камера вътре. Дори са няколко различни и се правят на разсеяни до като снимат. Миналата година ги засичах с мотора лесно, сега съм с кола и ги виждам по-рядко т.е. не знам дали още идват или са се покрили за зимата.
-
А на каква цена излезе това удоволствие, защото зная ключар, който ми обяви 80лв. за нов ключ, но самия ключ - дубликат е различен от оригиналния и не ми харесва да дам толкова пари за кофти дубликат?
-
Здравейте,от две - три седмици и аз съм ходаджия, купих си Сивик 6ген., но като ми сменяха ангренажния ремък и попитах за реглаж на клапани (някъде из форумя мярнах, че се прави на 20 000км.) и ми се изсмяха в сервиза, клапаните били хидравлични и не се правил реглаж... става реч за d14a4 от '98 година, японски двуврат хеч. Не зная аз ли съм в заблуда или майстора, моля ви за информация по въпроса къде в Пловдив могат да ми направят такъв реглаж, ако се прави?Другото, тропа окачването, предполагам биалетки и така ми казаха в сервиза, където правиха стенд на мост - сервиз Кастрол, в посока от гара Филипово към бул. България, в дясно... интересува ме от къде да си взема части (Бултрако, друг доставчик) и да се мъча сам или да си оставя колата в сервиз и да не се занимавам?Трето - какво масло и от къде, е добре според вас - хората с опит с Хонда можете да ми препоръчате?И с риска да стана досаден, моля за хелп и препоръки относно модела, за първи път карам такова животно и много ме кефи Поздрави!