vladimir8507
Фен-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
14 NeutralОтносно vladimir8507
-
Ранг
Владимир8507
Profile Information
-
Кара
CR-V 1999
-
Пол
Мъжки
-
Място
ВАРНА
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравейте колеги, Най-после се наканих да сменя горната и долната помпа на съединителя. Отвреме-навреме се налагаше да доливам спирачна течност, но когато колата попадна за по-дълго в ръцете на жена ми, една сутрин се оказа с потънал педал Освен от горната помпа обаче, забелязах че има теч и от един маркуч по трасето, който се пада точно под кутията на въздушния филтър. Питането ми е - някой занимавал ли се е с подмяната му и ако да - какво е по-изгодно: Да се купи нов или да се рециклира гумената част, като се запазят оригиналните фитинги? И евентуално от къде може да се купи?
-
От всичко, което си написал, явно си добър човек, но не си имал късмет да попаднеш на добър механик. Това, което може "майстор" да ти причини и най-големият ти враг не може. За да започне да гори повече масло след ремонта, отколкото преди, или е направен некачествено или са вложени некачествени части. Най-вероятно и двете. Потърси друг механик, който прави разлика между японски и съветски двигатели. В този форум също има достатъчно, от които има много доволни клиенти. Ако няма други сериозни проблеми по колата, заслужава си да дадеш пари и да си оправиш двигателя, защото явно CR-Vто ти е на сърце
-
Аз само да кажа от опит за вложките (гумичките) - ако не са оригинални, да не са Elring, че ще трябва да се абонираш за някоя маслобойна. Моите са Victor Reinz и вече не пипа маслото.
-
Нека да споделя и аз. Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП. Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация. За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично" От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно) Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата. И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2 Та така...
-
Виждам, че си от Варна. В кой пункт мина и колко ти струваше?
-
Е, то точно това е целта в дългосрочен план
-
То и на старо е скъпо, защото джамбазите по моргите не познават парите. Добрата новина е, че може да се ремонтира. Проблемът ти най-вероятно е с бобината, комутатора или палеца на дистрибуторната капачка (или всички заедно). Не са скъпи, преди 5 години ги намерих в Косер. Лошата новина е, че трудно ще намериш механик, който ще му се занимава с такъв ремонт.
-
Здравейте, И двата стопа в задната броня вече са счупени и се налага да им се обърне внимание. По моргите няма. В родното интернет пространство се продават между 100 и 150лв за брой (общо 200-300лв за двата). В АлиЕкспрес са по 180лв комплекта. И в двата случая това са неоправдано много пари за нещо, което най-вероятно ще претърпи повторна щета. Ще бъда благодарен, ако някой сподели опит как е разрешил проблема. Обмислях вариант направо да сменя бронята с такава от 128к.с., където изобщо няма отвори за въпросните стопове. Ще трябва обаче да минавам и през газаджиите, за изместване на отвора за пълнене на пропан-бутан, а не ми се занимава. Хрумна ми и да ги заменя със стопове от друг модел/марка автомобил, но не се сещам за нищо съвместимо.
-
Така си е, повечето от тези автомобили вече минават четвърт век :) Аз съм ползвал две марки от въпросната гарнитура. Елринг и Виктор Рейнц. Елдринга текна веднага, с Виктор Рейнц три години нямаше теч, но в крайна сметка също се предаде. От пластмасовата тапа също имах теч - смених О-пръстена с нов, закупен за стотинки от магазин за уплътнения. Издъжа 2-3 години, след което отново текна.
-
Кардам или Кубрат си остави ръцете ? Двама различни ханове са това
-
Само да допълня, че и аз не смених сегментите.
-
Здравейте колеги, Карданът ми се нуждае от ремонт - двете кръстати карета са разбити, особено предното. При ниска скорост, предницата играе кючек. Ако някой има опит, моля да препоръча специализиран сервиз, от който е останал доволен. Населеното място е без значение, ще го пращам с куриер.
-
Колега, оправи ли проблема? При мен се получи абсолютно същия резултат преди 3 години, след ремонт на глава и смяна на клапани. За да не се мъчиш излишно, ще ти споделя моя опит и как го разреших. Първоначално бях сложил гумички Elring, че "били най-хубави". От същата марка и гарнитура за капака на главата. Първо тя протече като стара лейка, а разхода на масло беше близо 700мл на 1000км, при все, че преди ремонта на главата, тази кола на пипаше изобщо маслото. Смених отново гумичките, като този път сложих Victor Reinz. Разходът на масло спадна,но първоначално не изчезна напълно. След около още 5хил км обаче спря изобщо да пипа масло. От тогава вече съм правил три смени на масло, като за 10 000км спада от максимума, на средата между минимума и максимума. Слагам Q8 5W40 Междувременно обаче, по въпроса се изказаха всякакви майстори, специалисти по Хонда, самураи и шогуни: "Te хондите така си харчели нормално масло", "Хонда не била кола за пропан-бутан", "Скапвали сме ги тия коли с газовите уредби", "От високата температура на газта, цилиндрите си променяли формата и ставали като бурета", "Нищо не ставало от този двигател вече" и т.н. Така че, ако все още не си се оправил, слагай едни гумички Victor Reinz и потърпи още няколко хиляди километра. Твърде вероятно е нещата да се оправят и при теб по същия начин.
-
Виж по моргите. Преди това обаче хубаво разгледай твоят радиатор какъв е, защото има разлика в моделите. При мен (147 к.с. / 1999г) оригиналният беше алуминиев. Бях намерил месингов, от 128кс, като джамбазинът се кълнеше, че ще пасне - бил продал много такива. Е, не пасна, та купих друг, алуминиев - втора употреба, но в отлично състояние.
-
400км с автомобил, на който железата му светят в червено? Аз не бих. Ако все пак тръгнеш, вземи за всеки случай някоя друга пържолка - да ги пекнеш на двигателя, докато чакаш пътната помощ