
vladimir8507
Фен-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
vladimir8507 last won the day on Септември 13
vladimir8507 had the most liked content!
Обществена Репутация
15 NeutralОтносно vladimir8507
- В момента Форума: CR-V 4та ген. (2012 - 2016)
-
Ранг
Владимир8507
Profile Information
-
Кара
CR-V 1999
-
Пол
Мъжки
-
Място
ВАРНА
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Възкресявам и тази тема, че и мен ме интересува в момента Някакви препоръки?
-
За да не отварям нова тема за подобен въпрос, ще ползвам тази старата. Имам дилема за смяната на маслата в задния диференциал и ръчната предавателна кутия. * Диференциал (необходими 1.2 - 1.4л или общо две опаковки по 1л) - Цена оригинално HONDA DPSF-2 от Бултрако: 52.80лв/л или общо 105.60лв (към днешна дата) - Цена съвместимо RAVENOL DPS Fluid (със сертификат Honda DPSF2 Ultra 4WD Rear): 31.20лв/л или общо 62.40лв https://www.ravenol.de/en/product/getriebeoel/getriebeoel-fur-automatikgetriebe/ravenol-dps-fluid * Ръчна предавателна кутия (необходими около 2.3 - 2.5л или 3 опаковки по 1л): - Цена оригинално HONDA MTF от Бултрако: 42.66лв/л или общо 128лв - Цена съвместимо RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80: 30.40лв/л или общо 91.20лв https://www.ravenol.de/en/product/getriebeoel/getriebeoele-fur-schaltgetriebe-und-antriebsachsen/ravenol-mtf-2-sae-75w-80 Някой има ли впечатления/мнение за тези алтернативи? Разликата в цената е драстична.
-
Здравейте колеги, След дълго отлагане и аз най-сетне се реших да подновя автопарка и преди два дни купих CR-V IV R20A9 2013г (155 к.с. / ръчна предавателна кутия). Колата е карана 5 години в Швейцария и 7 години в България, като към днешна дата е на 132хил. реални км. (проверени). Интересувах се и четох доста за 4-тото поколение и се надявам да съм направил добър избор. След едночасов оглед, не открих никакви технически технически проблем по автомобила. За сега няма да се разделям с вярната RD1, която карам вече 11г. Ще подменя консумативите, като съм се спрял на следните: * Свещи: DENSO DXU22HCR-D11S - има ли по-подходяща алтернатива ? * Масло скоростна кутия: Оригинално HONDA * Масло заден диференциал: Оригинално HONDA * Хидравлично масло за кормилната уредба: Оригинално HONDA или има подходяща бюджетна алтернатива? * Антифриз * Спирачна течност * Течност съединител * Масло ДВГ: До сега, колата е била карана около 50хил. км с 5w40 (неизвестна марка), сменяно през 10хил. км. Двигателят се държи отлично, няма следи от консумация на масло. След четене на доста коментари във форума, първоначално бях решил да сложа 0w20, защото останах с впечатление, че това е единственият вискозитет, препоръчван от производителя. В оригиналното ръководство/сервизна книжка на автомобила обаче, намерих следната таблица, в която освен 0w20, като съвместими са описани и 0w30, 0w40, 5w30, 5w40, та дори и 10w40. Единственият коментар със звездичка е, че 0w20, 0w30, 0w40 постигат по-добра икономия на гориво. Предвид, че в България (и особено във Варна), температурите не падат под -20градуса, но за сметка на това пък последните няколко лета са изключително горещи, обмислям дали да не заложа на 5w30. Тъй като трябва да сменя маслото скоро, не мога да чакам доставката от общите поръчки и ще трябва да го купя от другаде. Мисля да заложа на RAVENOL FDS 5W-30, като в този сайт го намерих на добра цена: https://oilgroupbg.com/ravenol-5w-30/ravenol-fds-5w-30-4l-1l-free.html Има ли някой впечатления от сайта? Питам, защото цената е доста по-ниска от другите и не изключвам варианта да е менте. (Не правя реклама на сайта и не съм свързан с него по никакъв начин!) Ще бъда благодарен, ако колегите с опит споделят мнение, допълнят нещо или дадат някоя критика Приемам и други предложения за консумативите. Също така, при скорост над 120км/ч, забелязох едно леко тресене в предницата. Появява се само при ускорение (подаване на газ). Когато се движи по инерция го няма, т.е. изключвам проблеми с гумите, окачването или сходимост. Идеи къде да търся проблема - тампони двигател, кардан... ?
-
Благодаря на всички, които се включиха. Съвсем скоро и аз ще мога да споделя впечатления, защото преди два дни се сдобих с една чудесна 4ка R20A9
-
Оставам с впечатление, че от 100 човека, които са прегледали темата, само колегата от Варна е попадал в кал и сняг 😆
-
Здравейте колеги, След 11 години с RD1, мисля да премина към 4та генерация. Ясно е, че това не е автомобил за сериозен offroad, но според теста в този клип, четвъртата генерация е най-слаба от всички Cr-v и то драстично: https://youtu.be/E8Jfh_TKR_8?si=u8i9P784TafnGlTO Моля споделете впечатленията си от 4х4 възможностите на модела. Основно ме интересува как се държи на сняг и лед.
-
Здравейте, Днес забелязах, че левият маншон на кормилната рейка се е скъсал, неизвестно кога. Предполагам, че оригиналната грес е изтекла и/или се е смесила с вода и мръсотия. Тъй като в следващите дни ми предстои пътуване и няма мога да сменя маншона, мксля да закърпя положението като вкарам малко грес през дупката. Въпросът е каква грес да ползвам? . Рейката не е оригинална, веднъж вече е сменяна и не ми се сменя отново.
-
Здравейте колеги, Най-после се наканих да сменя горната и долната помпа на съединителя. Отвреме-навреме се налагаше да доливам спирачна течност, но когато колата попадна за по-дълго в ръцете на жена ми, една сутрин се оказа с потънал педал Освен от горната помпа обаче, забелязах че има теч и от един маркуч по трасето, който се пада точно под кутията на въздушния филтър. Питането ми е - някой занимавал ли се е с подмяната му и ако да - какво е по-изгодно: Да се купи нов или да се рециклира гумената част, като се запазят оригиналните фитинги? И евентуално от къде може да се купи?
-
От всичко, което си написал, явно си добър човек, но не си имал късмет да попаднеш на добър механик. Това, което може "майстор" да ти причини и най-големият ти враг не може. За да започне да гори повече масло след ремонта, отколкото преди, или е направен некачествено или са вложени некачествени части. Най-вероятно и двете. Потърси друг механик, който прави разлика между японски и съветски двигатели. В този форум също има достатъчно, от които има много доволни клиенти. Ако няма други сериозни проблеми по колата, заслужава си да дадеш пари и да си оправиш двигателя, защото явно CR-Vто ти е на сърце
-
Аз само да кажа от опит за вложките (гумичките) - ако не са оригинални, да не са Elring, че ще трябва да се абонираш за някоя маслобойна. Моите са Victor Reinz и вече не пипа маслото.
-
Нека да споделя и аз. Вчера 25 годишното ми CR-V успешно премина ГТП. Автомобилът е 1999г, 147к.с, без ЕВРО категоризация. За съжаление, нямам разпечатка от проверката на газовете, защото трябвало да поискам предварително, след замерването "не можело да се извади, защото данните заминавали автоматично" От показанията на екрана по време на замерването, успях да запомня само нивото на въглеродния окис (CO) което се колебаеше между 0,00 и 0,01 (нула, нула едно) Другите показателни не мога да ги цитирам, само ми казаха, че стойностите на кислорода били над нормата. И понеже, както всички знаем, кислородът е много вредно вещество и влияе на климатичните промени, ми намалиха ЕКО категорията от ЕКО 3 на ЕКО 2 Та така...
-
Виждам, че си от Варна. В кой пункт мина и колко ти струваше?
-
Е, то точно това е целта в дългосрочен план
-
То и на старо е скъпо, защото джамбазите по моргите не познават парите. Добрата новина е, че може да се ремонтира. Проблемът ти най-вероятно е с бобината, комутатора или палеца на дистрибуторната капачка (или всички заедно). Не са скъпи, преди 5 години ги намерих в Косер. Лошата новина е, че трудно ще намериш механик, който ще му се занимава с такъв ремонт.