jastin
Фен-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно jastin
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 20.06.1985
Profile Information
-
Кара
хонда акорд 2.2 i-ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
sofia
-
Здравйте от известно време се всушвам в турбото си и забелязвам че така сравнително добре си посвирва Като карам колата и други са ми казвали че много ми свири турбото,а не трябвало да свири така.Казват 4е е свършило турбото от както сам я взел си свиреше ама не съм сигурен дали свиренето се е увеличило или си е така,Преди имах проблем с турбото светеше check лампата и изписваше грешка високо налягане или че не е разтоварило турботосвалях го и го чистихме на ултра звук казаха ми зацапана променлива геометрия спря да свети check-ka обаче след време пак по4на да свети check и това само като вдигна 150 и тогава свети ина4е като ги изчистим не дава грешки вече нз кво да права някои случвало ли му се еоткаде да зн дали турбото е свършило тр да го свалям да го нося и него някаде колота е на 150 000км
-
Здравйте от известно време се всушвам в турбото си и забелязвам 4е така сравнително добре си посвирва даже като карам колата и други са ми казвали 4е много ми свири турбото,а не трябвало да свири така.Казват 4е е свършило турбото от както сам я взел си свиреше ама не съм сигурен дали свиренето се е увели4ило или си е така,Преди имах проблем с турбото светеше check лампата и изписваше грешка високо налягане или 4е не е разтоварило свалях го и го 4истихме на ултра звук казаха ми зацапана променлива геометрия оба4е след време пак по4на да я свети check и това само като вдигна 150 и тогава свети ина4е недава грешки ве4е нз кво да права някои слу4вало ли му се е
-
и до повече ще изкара
-
и колко ти показва че гори
-
а бе и 3те са бая боси
-
а бе яла да ти продам мойта таман съм е стегнал
-
тия дизелите ги взимат че горат по малко
-
еми щото за една година от как я взех започнаха да пикаят една по една и съм ги сменил втора ръка работещи от др хонда защото нови са майка си и баща си карах я на диагностика и казаха че тия са добре даже я карах скоро пак на диагностика и едната не е в границите и ще тр да я сменям или да я правят абе като общо аз бая ремонт правих по мойта турбото свалях та чистих дюзи сменях генерацията сменях колектора задължително тр да е чугунов иначе се пука помпа за високо налягане менеше оборотите и гаснеше по време на път
-
колега и аз им се чудя на тия дюзи не знам това лято смених и 4 те бройки после още една даже в момента едната е на границите и карам така и не е да сам карал с някое некачествено гориво
-
карай е на диагностика някъде и тя ще си каже
-
Тази кола си зарежда точно така.Едва ли проблема да ти е бушоните търси си проблема другаде.Кабели свещи делко карай я на диагностика нещо газовата система
-
на акорд 2 2 i ctdi на 1900 105-110km до 5литра не повече
-
на акорд 2 2 i ctdi на 1900 105-110km до 5литра не повече
-
а бе колеги вия как ги изнакзвахте аз тр тогава да е ориентирам мойта с дюзите проблем зацапана геометрия колектора слобост сега пък веригите се късали аз и направих основен ремонт викам ще карам вече читава кола то си е взех да е права набиване на пари за нищо
-
попитаи в хонда сервиза те ще ти обяснят парно на която и да е степен при мен почва да си зарежда и като пусна фарове също ако не е пуснато нищо не мисли че не зареда то си му подава по малко ток помисли ако постоянно зарежда нали почва да ври водата не си ли зареждал акумулатор затова е релето а акумулатора няма да ти падне както казваш ако не ти е свършил на мен казаха че си е така даже като си взех нов акумулатор от бош сервиза го замериха и казаха то се е така това нали иначе няма да ми важи гаранцията ако не зарежда динамото питал съм хора където правят генератори релета намотки там и казват че си е така