Jump to content

boiskii

Фен
  • Мнения

    619
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    21

boiskii last won the day on Ноември 17

boiskii had the most liked content!

Обществена Репутация

352 Good

1 Последовател

Относно boiskii

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.03.1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, някой ако си търси 7-ца седан автомат, мога да предложа нашия. Купихме го за жена ми, но се кара твърде малко. История: Внесен е от Швейцария края на 2023г. Цвят"Dark Mocha'' (между кафяво и виолетово) . Регистриран Януари 2024г. (без стандартните допълнителни разходи за автомобил нов внос). Сервизна история до 10. 2022г. (144 000км). Техническо състояние: Мотор в отлично здраве, без нехарактерни шумове, няма газ и никога не е имал, но в същото време е перфектен за поставянето на такава. 5-степенната автоматична кутия включва плавно във всички режими на работа. Спирачките са супер отзивчиви, без тресене или скърцане. Ходовата част е стегната, без досадни потропвания. Всички агрегати са сухи, без течове на масло и други течности. Кожения салон е в много добро състояние, наскоро обработен с препарат за освежаване. Има дребни забележки на места от предния ползвател, но нищо фрапатно. Шибидаха работи отлично и няма течове или запушвания. Колата няма светещи лампи по таблото, няма текущи или записани грешки. По време на оглед може да се направи диагностика с диагностичния софтуер на Хонда (Honda HDS). Executive изпълнение: Колата е оборудвана с всички екстри за модела, най-високо изпълнение и всички те работят отлично. Двузонов климатроник, автопилот, ел. стъкла и огледала с ел. прибиране + подгрев, автоматични чистачки, пръскалки на фаровете, ел. седалки с подрев и лумбална опора, автоматични светлини + автоматичен реглаж на височината на фаровете, автопилот, блутут, мултимедия. Навигацията разполага с фабричен диск, но мисля той не включва актуална карта за България. Гуми: Летни гуми Kleber 225/45Р17 91y Dynaxer UHP DOT1024 качени на фабричните джанти 17". Зимни гуми Kleber Krisalp HP3 205/55R16 DOT3823 качени на джанти 16 цола. И двата комплекта са на много малко километри. Оригиналната патерица 16" и инструментите са налични. Ръжда: Откъм ръжда колата е супер свежа за швейцарка. Отдолу свети. По купето няма ръжди. Боята е в много добро състояние, с дребни драскотини около дръжките и тук-таме докоснато по паркингите. Нищо фрапантно, което да се набива на очи. Такси и данъци: Годишен данък за 2024г. платен, ГО и ГТП до 01. 2025г. Обслужване и профилактика през 2024г: - сменено моторно масло с Castrol 5W30 + маслен филтър - сменени въздушни филтри - сменен антифриз с Honda Coolant Type II - сменено масло на автомата с Honda ATF-DW1 и нов оригинален маслен филтър - изцяло рециклирана хидравличната помпа с оригинални части (без течове, шумове и други проблеми) - хидравличната система е с ново масло Honda PSF - направена пълна профилактика и гресиране на всички спирачни апарати + смяна на спирачна течност и обезвъздушаване. Накладки и дискове има за над 50хил. км - нови японски иридиеви свещи NGK - нов пистов ремък и обтяжна ролка Емисии: Колата има катализатор, който покрива изискванията за Евро 4. Прилагам сертификат от направено измерване на газовете за справка. Цена: 14100лв. с двата комплекта джанти и гуми; 13500лв. със 17-ките и летните гуми; 13300лв. с 16-ките и зимните гуми. Намира се в София. Коментар на цената е възможен след оглед. Тел.: 0896255388, Боян
  2. Гумите са като нови. DOT1221. Свалих ги от Акорд 5 и минах на всесезонни. За София е възможно лично предаване. Цена: 260лв. Намират се в София. Тел.: 0896255388, Боян
  3. E изглежда Пловдив не е София. Където има мегдан да ти бръкнат в джоба ще го направят.
  4. Мнението на човека в СБА беше, че или имаш работещ ОЕМ и минаваш, или си 200-300 назад за рушвет. Тоя кат ЕЕС не знам колко време ще държи. 500лв. се върза директно от производителя. Втора ръка ОЕМ бях намерил за 400 ама не беше сигурно дали и колко е запушен. Факт обаче е, че на другата ми кола сложих леко запушен здрав ОЕМ-ски и изкарах 0.1 за евро 4 и на газ и на бензин. А пред мен върнаха гаранционен опел кросленд за осрана ламбда
  5. Вече е с всесезонки. Модерна баба. Избрах малко по-висок размер от стоковия (195/65/15 вместо 195/60/15) че нямаше точно такъв от клеберките, но екстра височината ще й дойде добре.
  6. СБА от преди 30мин: 0.2 от макс 0.3. Минава. Човека каза, че върши работа, но не е като ОЕМ-ските, които по негови думи за Хонда се въртят около 0-0.1. Ламбдата е 1.01, каза че е ок.
  7. Аз монтирах кат заместител на EEC модел HA6031T преди седмица-две (причината е подобна - колата беше с изкормена ОЕМ пита и наварена коруба, съответно чека светкаше). Двете сонди са оригиналните. Новия изглежда така: Като изработка ми хареса, а също и като отговорност и отношение на производителя. Фирмата е от UK, и общо взето не пожелаха да ми продадат универсален катализатор за другата ми кола, само защото не са го тествали на конкретния модел и не могат да поемат отговорност дали ще покрие нормите. Ще мина идните дни за проверочно замерване и ще пиша. При мен всичко е стоково, нищо не е преправяно/доработвано.
  8. Джанти Honda 15" 15x6J 60 офсет ЦО 56.1, междуболтово 4х100. Здрави, прави, без заварки. Добро козметично състояние, тук-таме драскотини. Капачките са налични. За Акорд, Прелюд и др. (имам и доста добри летни гуми за тях, ама обява по-натам или инфо на лично). Възможно е лично предаване за София. Повече снимки ще мога да пратя на лично в следващите дни. Цена: 250лв. Намират се в София. Тел.: 0896255388, Боян
  9. Лимита гледам е 9.5-12.5 бара (135-178psi). Ако измерването и уреда ми са верни, значи не трябва да я мисля компресията. За маслото е рано да се каже, но за 1000км с 5/30 не виждам да е мръднало нивото. Ще следя.
  10. Сух тест за компресия, с извадени всички свещи, разкачени букси на дюзите и кабели на дистрибутора. Въртене на стартер 5-6сек. 1ви: 2ри: 3ти: 4ти:
  11. Следобед ако остане време ще замеря и компресия. Абе замислил съм да чистя егр + пътищата, ама под тоя парт номер няма гарнитура за егр-а (дори в Япония). Почти съм убеден, че размера ще се окаже съвместим с много коли под други парт номера, ама преди да отворя трябва да имам и план Б. В тая връзка някой срещал ли е подходящ материал, от който в краен случай сам да си прекроя гарнитура за егр-а?
  12. Това е сух тест на утечка при ГМТ на всеки цилиндър с вкарване на сгъстен въздух от компресор. Теста започва при налягане 7 бара и се следи колко изтича през семеринги, клапани, гарнитура и т.н. Не съм правил тест за мерене на компресия. Сефте го ползвам тоя тул, така че може и да пропускам нещо по настройките на сетъпа. Меренето много зависи и от компресора колко дебит ще подава към цилиндъра и дали ще успява да компенсира утечката. При мен изглежда, че двете стрелки на входа и изхода показват еднаква стойност, което не съм сигурен че трябва да е така. Би трябвало тази на изхода винаги да дава по-малко от входната и делтата между двете да е процента утечка. https://youtu.be/h993q16Oul4?si=0y7IIgau5YY-mRKR
  13. Понавъртях километри и автомата започна да работи съвсем адекватно. Тия дни се хванах да сменям свещи, да регулирам клапаните и покрай тях и мерене на цилиндрова утечка, ей така от любипитство. Старите свещи производство Франция: Новите са Japan: Поглед под капака: Имаше малко кир тук-таме ама ако цяло не видях нещо напрапчиво като износване по гърбиците. Утечка цил. 1 Цил.2 Цил.3 Цил.4 Резултатите са ок според уреда. На всички цилиндри се чува съскане, което идва от картера. Понеже тръбата около щеката беше омаслена реших да тества PCV клапана. Промих го и го тествах с компресора. Уж отваря под налягане. Забърсах тръбата и ще следя.
  14. И отвътре е хубаво да се обработи доколкото може, че влагата ще атакува основно там. Някои пръскат боя на парчето метал отзад преди да се завари и после отвътре обилно парафин.
  15. Взимай, няма с какво да те изненада. Ако тук вече са заскрапени, в САЩ си ги карат още и имат силен афтърмаркет пазар за тия коли.
×
×
  • Създай нов...