Jump to content

boiskii

Фен
  • Мнения

    717
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    26

boiskii last won the day on Февруари 26

boiskii had the most liked content!

Обществена Репутация

466 Good

1 Последовател

Относно boiskii

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.03.1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Задната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
  2. В случая беше отвътре, понеже беше хлътнала навътре. Отвътре се виждаха цицини, които след нагряване се натискат да излязат навън. Грях на първа степен на пистолета от 5-10см, което са около 300-350гр. Внимава се да не се предобри и да се получи нежелано изпъкване навън. Изпънах 4 такива хлътвания от външно натискане на бронята. Имаше и едно изкривяване в левия край, където е ухото за болта към калника, пак поради удар отзад. Нагрях внимателно от двете стани и изправих с усукване в противоположната посокока. Ако има подвито оребрение отвътре и то се нагрява и изправя да не създава напрежение.
  3. Захванах да свалям боята на броните до пластмаса със смивка. Не е лека задача понеже имат фабрични грунд, база, лак и още един такъв комплект отгоре с афтърмаркет слоеве. Толкова гадно са пръскани в Монтана, че на места се губи формата на пластмасата от твърде много филер и кит (на практика без да е имало нужда). Задната я минах със скочбрайт 800, миене, обезмасляване и грунд за пластмаса. Хром лайсната е маскирана с тиксо. Отгоре много тънък слой филер. https://freeimage.host/i/3QzVuZx https://freeimage.host/i/3QzGWOJ Сега като дръпне търкам с водна 800 и ще пълня с малко кит където има видими драскотини. Върху кита пак малко филер и накрая боя и лак. Лайсната реших да я пръсна черна да си е със стоковия вид. Дупките за парктроник остават, викнах си нов кит с 8 сензора от китайците. Поизпънах където имаше натиснато и изкривено след нагряване с горещ въздух. Получава се доста добре и почти отпада нуждата да се китват такива зони. След формоване веднага се охлажда с въздух или вода да стегне с новата форма.
  4. И прагчето е готово. Изкормих творението на пияния тенекиджия и зачистих ръждата колкото можах. Обезмаслих праговете с газ за горене и после отново с 360° дюзата и маркуч разлях ръждопреобразувател вътре. Закърпих с ламарина 1мм да няма дупки и пръснах епоксиден грунд. https://freeimage.host/i/3SUt52n https://freeimage.host/i/3SUtX2e https://freeimage.host/i/3SUt4Yg https://freeimage.host/i/3SUthYu https://freeimage.host/i/3SUbCVp https://freeimage.host/i/3SUb5bf https://freeimage.host/i/3SUbYx4 https://freeimage.host/i/3SUbROG https://freeimage.host/i/3SUmejf https://freeimage.host/i/3SUmtCQ https://freeimage.host/i/3SUpHyg https://freeimage.host/i/3SUmU4S Утре ще налея в двата прага преваксата на Фертан, да запълни хубаво луфтовете между наварените парчета ламарина. После парафин на Новол. Следващата стъпка е кит и боя на задните калници и двете брони. П.п. Щях да забравя, че трябва да се мацне и силикон върху заварките. А върху силикона и шагрен откъм гумата.
  5. На мен ми звучи като много хлабав ангренаж, който се пляска в периферията. Карах години наред скутер с клиновиден ремък, който правеше същото при определени обороти. Сваляй капаците да огледаш.
  6. Тъй...отпред смених лявата пружина с такава от Роувър 600 срещу скромните 9лв. от Мегапартс. Пружините се кълчат, но засега не опират никъде. Дългосрочно мисля да ги разкарам и 4-те стокови пружини и да взема нови, примерно KYB. Отпред оправих ръждите и дупките над гумите. Праговете и те са на 80% готови. Обезмаслих гредите отвътре с газ за горене с пистолета за шагрен и маркуча с разпръскваща дюза за кухини. Направих същото с ръждопреобразувател на Вюрт. Утре като дръпне ще пълня с пафарин. https://freeimage.host/i/3hl8x5J https://freeimage.host/i/3hl8hq7 https://freeimage.host/i/3hl8j19 https://freeimage.host/i/3hl8QkJ https://freeimage.host/i/3hlS91t https://freeimage.host/i/3hlSqhl П.п. Много се чудех дали да пробвам преобразувателя на Фертан, който е на водна основа и след нанасяне може да се плакне с вода понеже оставял някакъв метален филм. Някой ако го е пробвал да се похвали. Остана да изкърпя една дупка на десния праг отзад откъм гумата,която лъсна след като заголих метала. Лъснаха и кърпежите преди продажба на прага точно под вратата. Всичко ще се разтуря и наново, че ръждата се вижда отдалеч. https://freeimage.host/i/3hlbs3J https://freeimage.host/i/3hlb6Eg https://freeimage.host/i/3hlbP4a Ендоскопа показа, че ръждицата е само в последните 20-30см на прага. Напред е свежарка. Левия праг няма дупки.
  7. Ако е бил здрав защо го изкара?
  8. Избалансира се като че ли: https://freeimage.host/i/31nAAKP https://freeimage.host/i/31nAjJn https://freeimage.host/i/31nAoDx https://freeimage.host/i/31nANOG https://freeimage.host/i/31nA8s2 С пружините нямаше драма, макар че лявата има бая корем и не ми харесва. След празниците пак ще пробвам да ги напасна. Допускам, че може в горната част да се извъртат като ги декомресирам, понеже съм намазал силиконова смазка под гумата (с цел лесна корекция на ъгъла на макферсона след заболтването му към бомбето ако вилката долу не влиза в центровъчния зъб).
  9. Утре ще снимам как е, но мисля че се поизравни със задницата. Не стърже на метал. Седнах на маската и я разклатих колко можах. Движи плавно. Чува се леко почукване отдясно, но още не съм стегнал болтовете на носача и вилката на амортисьора. Утре ще огледам къде опира и къде не. Ако с тия пружини не стане ще се слагат други. Вече имам набор от моргови части, хванах им разликите. 😄 Странното е, че задните поеха 3см подложки и почти не са се усукали. Не знам какво имаш предвид точно. Аз като цяло съм експериментатор. Ако нямам научно обяснение защо дадено нещо не трябва да се прави, най-вероятно ще го направя, за да разбера какво ще стане. Преди време счупих два предни моста на една тойота. Два макферсона няма да ме уплашат. 😄
  10. Тия пружини са много странни отпред. Разгъната я гледаш почти идеално права, свивам я на амортисьора и почва да се кълчи. Одеве пуснах колата на гуми и лявата пружина така се е изметнала, че леко докосва прашника. Дясната и тя прави нещо подобно. И гледам масово на снимките по моргите са заели някаква страна. Няколко пъти ги разглабях да огледам дали нещо измята отгоре на чашката - не. Всичко си стои както трябва. Даже накрая реших лявата да я пусна без подложка и пак се кълчеше. Странна работа...
  11. Отпред сложих скромния 1см подложки. https://freeimage.host/i/30TukFa https://freeimage.host/i/30TuO6g Дясната пружина малко се изметна след сглобяването. Утре ще я свия да огледам да не се е разместила подложката. Другите неща ги качих по предницата и захващам да изтъркам подкалниците от ръждата.
  12. Още малко снимки и замерване на протектора. https://ibb.co/mVXynpLz https://ibb.co/j996ND59 https://ibb.co/BHYbg9pr https://ibb.co/bR82p9DL https://ibb.co/gMyMFpLG https://ibb.co/m5mF7PW7 https://ibb.co/2153JWhJ https://ibb.co/spKGc6RC
×
×
  • Създай нов...