Jump to content

boiskii

Фен
  • Мнения

    734
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    27

boiskii last won the day on Юни 16

boiskii had the most liked content!

Обществена Репутация

480 Good

1 Последовател

Относно boiskii

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.03.1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. При мен като че ли нямаше масло там, но със сигурност дросела не би бил много щастлив от такова омокряне, особено ако зацапа оста на дросела, там където не може да се чисти лесно без киснене.
  2. Това масло да не е от картерната вентилация. Иначе при мен правеше същите номера...все едно му спираш бензина и захапва чак като му дойде време да гасне. Абе вътре уж няма нагар/прахоляк. Чистих го лани, че и нова гарнитура сложих ако не се лъжа.
  3. Малко ти е различен дизайна на дросела и IACV. Тая гняс вътре масло ли е или нещо си поливал за чистене на клапата? То и при мен не задържаше ако го форсираш на място от клапата, но в движение правеше някакви магарии...дали от жилото, или пък механизма на клапата отвън. Баш някакво моментно залепване/или усилено триене дето ти скапва кефа от шофирането.
  4. Идва си с недостатъците механичната система. Едва ли случайно са минали на ел. дросел. Докато не го охлабиш на загрял мотор няма да разбереш дали ти трябва опъване. Охлабваш, палиш мотора да е на ПХ и гледаш кога ще спре да ти вдига/задържа обороти като пуснеш клапата. След 2-3 опита си го настроил.
  5. Май намерих проблема със сецането...sticky throttle body/throttle cable. Опънах съвсем леко жилото и промих дросела външно около връщащата пружина. Промих и кожуха на жилото с WD-40 (пусна бая черно). Сега е много по-добре, дори и с пусната клима. Както казва човека във второто видео "it becomes pain in the ass to drive with that happening".
  6. Вчера си набрах малко добавки от един пловдивски дизел за продан. https://freeimage.host/i/FMicGWJ https://freeimage.host/i/FMic0Dg https://freeimage.host/i/FMiccR1 https://freeimage.host/i/FMicExa https://freeimage.host/i/FMic8WG https://freeimage.host/i/FMicZzu За около 90мин ги сборих под жаркото пловдивско слънце 😅🦾🔧 Теглича се оказа, че е дизайнван точно за модела. Под въпрос е единствено дали е бил за фабрично вграждане или фирмата ТТ са ги предлагали афтърмаркет. Факт е че колата е подготвена за монтаж на теглич. Сервизните отвори за болтовете са затапени с гумени тапи, а глухата букса за кабелите е разположена над левия стоп до механизма на антената. Офф топик: Как би изглеждала колата с дръжки, прагове и лайсни в цвета на панелите. https://freeimage.host/i/FMiiPbS
  7. Едната страна е готова. https://freeimage.host/i/FlnyGtV https://freeimage.host/i/Flny5P9 https://freeimage.host/i/FlnyAnS https://freeimage.host/i/FlnDMrb https://freeimage.host/i/FlnD0Q9 https://freeimage.host/i/FlnDYp2 https://freeimage.host/i/FlnD3rJ https://freeimage.host/i/FlnbdjS https://freeimage.host/i/Flnb09R https://freeimage.host/i/Flnbc8v https://freeimage.host/i/FlnbacJ В тая жега дори не си и помисли да стече някъде.
  8. Като фактология последно сложих накрайниците. Засега няма да пипам, не е дразнещо. Ако има резонанс във високите ще трябва да се търси причината, че ще ми гръмне главата извън града.
  9. Панелите изтъркани и готови за боя. https://freeimage.host/i/FIKJarF https://freeimage.host/i/FIKJY11 https://freeimage.host/i/FIKJ7qP https://freeimage.host/i/FIKJRLB https://freeimage.host/i/FIKJ6E7 https://freeimage.host/i/FIKJs2e https://freeimage.host/i/FIKJLYu https://freeimage.host/i/FIKJQkb https://freeimage.host/i/FIKJZpj https://freeimage.host/i/FIKd9EP https://freeimage.host/i/FIKdd3F https://freeimage.host/i/FIKd2Yg Интересен звук се появи на празен ход след последния ремонт на гърнето 😀 Като се форсира изчезва покашлянето.
  10. Нацапах пръскалките на фаровете. https://freeimage.host/i/For1X4V https://freeimage.host/i/For1wYP https://freeimage.host/i/For1j3B Корпуса е гума. Да видим дали грунда за пластмаса ще осигури добра адхезия.
  11. Веждицата доби някакъв вид след известно търкане и запечатване с епокси грунд. https://freeimage.host/i/Fnyztol https://freeimage.host/i/FnyzbPS https://freeimage.host/i/FnyzQt4 https://freeimage.host/i/FnyzDV2 https://freeimage.host/i/FnyIKoQ Утре ще пръсна малко филер и направо подготвям двата панела за боя. Търкане с 800 и безценния помощник: https://avtomateriali.com/sprei-hb-body/1589-kontrolen-sprej-hb-body-flat-guide.html
  12. Чисто козметично ми харесват, функционално изобщо не ми трябват. Тези от Али-то не ставали според търговеца...
  13. Не знам дали ще паснат на EU версията. Писах на търговеца.
  14. Ще видим, то идеите идват като се види резултата от предните корекции и картината слегне малко в съзнанието. Тия лайсни на вратите на места имат счупени щипки, на шофрьостката пък е натискана в нещо...нищо чудно да докопам други втора ръка като тръгна да се заяждам с тях. Е такива калобрани ми се ще да си немеря: https://freeimage.host/i/FCLoHOB https://freeimage.host/i/FCLooRp https://freeimage.host/i/FCLonJR Дано продавача на колата склони да се раздели с тях. 😀 И друга интересна добавка има в тая кола: https://freeimage.host/i/FCLA719
×
×
  • Създай нов...