-
Мнения
641 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
23
boiskii last won the day on Януари 22
boiskii had the most liked content!
Обществена Репутация
392 GoodОтносно boiskii
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 2.03.1989
Profile Information
-
Кара
Civic 6 EK3 D15Z6 '97
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Отзад я действам сега, иначе и отпред ще я вдигам ако се започне. Пуснал съм запитване до човек, който прави такива подложки за ЦР-В, ФР-В и др. Идеята е да се повдигне цялото асембли на пружината и по този начин да се запази возията, без да се слагат по-твърди пружини или да се подмушват разни гумени подложки/спирали в самата пружина. Сигурно и аз мога да ги направя тия фланци, но ако има готов продукт ще си го спестя.
-
Нацапах каквото имаше и чакам да дръпнат. Междувременно се оглеждам за подложки за амортисьорите. 30мм ще изпънат задницата добре, но не знам дали сходимостта ще остане в норма с фабричните реглажни щанги и болтове.
-
Днес тествах една боя за огради, уж 4в1. Ръжда, грунд, боя и гумиран външен слой.
-
Както се казва, проверката е висша форма на дверие.
-
Прав си, нищо не е 1ч предвид научения урок по трудния начин. Макар че на мен доста неща ми се получават точно по тоя начин - често преоткривам топлата вода. В случая определено не очаквах да похарча толкова време за един отвор 5.5мм, като не броя и времето за търсене и набавяне на различни свредла. Важното е, че гайките на шарнирите ще си имат своите малки стокови капачета, както повелява англо-японския чертеж. Времето напредва, задницата е свалена и скоро ще стане месец. Надявам се идната седмица да съм качил всичко обратно и да съм започнал да обработвам ръждичките около калниците и праговете. Следва кърпене на дупките по предните калници и смяна на някое друго тампонче по предните носачи. Не е изключено да смъкна набързо и предните амортисьори за бърза проверка и боя. Честно казано изобщо не очаквах задните да са живи... И какво, ще се окаже, че стоково тая кола си е мислена да вози меко, а не се лангърка от изтървали шокове?
-
Моста успя да влезе целия в камерата. Зачистих предимно ръждата, а здравата боя единствено я минах леко да награпи за новия слой. Щангите ги зачистих колкото можах от шагрена и са готови за пръскане. Остана ми единствено да зачистя по-щателно стаб щангата и съм готов да събирам. За нея имам два варианта: 1. Да я мъча с външната песъкоструйка. 2. Да направя някакъв сервизен капак на камерата, през който да промушвам извънгабаритни части и да ги бластирам на участъци. И един научен урок: като се заварява отливка шанса да се получи непробиваема сплав е огромен. Втория шенкел едва му пробих отвора за резба М6 😅 Счупих две HSS свредла и едно с титаниево покритие. Накрая издълбах с карбиден фрезер и довърших със свредло с кобалтово покритие. Казуса е решен, но отрепа 1 час.
-
Установих, че прав шлайф с телена четка също е вариант, като дори е за предпочитане материала да не е размекнат и да стои по-твърд. Четката го разпрашава и бързо стига до боята. Остават местата, където не може да се бръкне с четка. Там се ръчка с нож/отвертка или повечко бластиране с пясък. За по-големи зони гледах един трик с греене и после рендосване с мултитул, на който е закачен накрайник нож. Финално остатъците се забърсват с бензин/кореселин. Но с телената четка като че ли става най-бързо.
-
Резбите станаха перфектно. Полечка цапам с ръждопреобразувател, грунд и боя 2в1 черен гланц. Хванах се да чистя шагрето от моста и носачите отзад... тегава операция. 😅 Препоръчаха ми една египетска смивка, която е по-агресивна (и затова не отговаря на евро нормите), но и с нея не пада с поглед. Размеква го, но иска ръчкане с шпакла/нож и накрая финално с пясък. Повивам намазаните части в стреч фолио да не се изпарява химията...не знам дали дава голям ефект.
-
Щитовете за задните главини, които взех от олх се оказаха от кола без ABS на задните колела. След бърза кройка вече са прорязани и чакат боя. На компресора му свалих колелата и сложих рамката върху 2 пласта антивибрационна подложка 15мм. Вързах и стария компресор в паралел за по-голям общ обем (150л) и дебит. Добавих и охлаждане, че след 30-60мин работа започват да греят яко. Сложих и кабел 2.5кв.мм, че стария се размекваше. Наварих разпробитите ями около скъсаните болтове на предпазните капачета на шарнирите. Вече са изшлайфани и следва пробиване на отвори и резбоване. Успях да мина двата шенкела на пясък.
-
Да, ще трябва да ме изтърпят ден-два седмично. По-натам ще я командировам в мазето на село...там няма кой да реве.
-
Много шумят компресора и прахосмукачката заедно. Гаража е партерен, отгоре има апартамент.
-
Намерих болтове за амортисьорите от Сивик 6. Резбата е малко по-дълга, другото е същото. Имаше малко забавяне с пясъка, но трябваше да вкарам още техника. Одеве сефтосах сетъпа и резултата се доближава до очакването. Сега остава съседите да не ме линчуват. Утре ги чака тежък ден. 😄
-
Единия апарат с иглен лагер на лоста за ръчната, другия с тефлонова втулка...нещо са разчиствали складовете май. Отпочнах пясъка и се получава добре, но нещо не се разбираме с машинката. Много е капризна и много боклук прави. Хвърчи пясък на 4-5 метра. 😄 Май ще си взема една малка затворена камера да си чегъртам малките чаркове, пък тази ще я мъча на недостъпни места по купето.
-
Така правех досега, но този метод е доста инвазивен. Отнемаш здрав материал и където се гонят форми (калници например) можеш излишно да се вкараш в беля и после да китваш поначало здрав участък. Отделно правиш много прах и мръсотия с въртящите машини, и най-вероятно част от тях вдишваш/поглъщаш, или най-малко ти остава по кожата. Броните мисля да ги пробвам със смивката, после кит където трябва, грунд, боя и лак. Броня да се шлайфа е малко опасно, особено ако прекалиш с търкането. Смивката я обмислям предимно за частите, които ще се боядисват изцяло. Например боядисване на броня със старите слоеве отдолу иска много подготовка и гледане за хлътвания, недостатъци, китване преди да се нанесе новия слой. Ако се свали цялата боя и започне да се работи на базата директно ще се спести доста труд.
-
Полека-лека подготвям чарковете от окачването за боя и шагре. Реглажните болтове отзад са заварили в тампоните. Гайките и шайбите паднаха, болтове мърдат, но заедно с втулката на тампона. Никакъв реглаж не може да направи така. Ще ги режа. Намерих си нови оем болтове и тампони на Nippon. Тази малка гумичка пази да не влиза вода в купето: След монтаж ще клепна силиконец отвътре, че й нямам доверие. Поръчах нови биалетки и оригинални болтове за амортисьорите към шенкелите и общо взето това ще е освежаването отзад. Всички тампони бяха здрави, като изключим тия 4бр., които бяха със залепнали от ръжда болтове и трябваше принудително да се унищожат. Тампоните на стаб щангата са зле, както и биалетките. Самата щанга е доста изронена от ръжда. Зачистил съм я с тел и утре ще тествам дали ще се получат нещата с пясък. Преди пясъка мисля да тествам една смивка за стара боя, там където е микс ръжда + боя. Чак след като се заголи метала да обстрелвам с пясък.