-
Мнения
622 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
21
boiskii last won the day on Ноември 17
boiskii had the most liked content!
Обществена Репутация
357 GoodОтносно boiskii
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 2.03.1989
Profile Information
-
Кара
Civic 6 EK3 D15Z6 '97
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Все се надявах да изкара някоя друга година. Какви показания даде на стенд за газ и за бензин?
-
Корекция на междуболтовото разстояние: 4х114.3мм Корекция на централния отвор: 64.1мм
-
Наблюдавам едно познато явление при палене характерно и за сивика. Колата палеше от четвърт буквално като я взех, завърташ и тя вече е захапала. Смених горивен филтър, сложих и оригинална капачка на резервоара понеже беше с някаква универсалка и на първо палене започна да върти досадно повече. Днес ще пробвам да охлабя капачката и да пробвам...да не се окаже, че оригиналната капачка вдига рязко налягането в системата и от там да се получава ефекта.
-
Този левия много отдавна го смених и то така случайно го видях докато сменях ангренажа. Явно задочно се къса с тия тънките солети отстрани.
-
Гумите са като нови. DOT1221. Свалих ги от Акорд 5 и минах на всесезонни. За София е възможно лично предаване. Цена: 260лв. Намират се в София. Тел.: 0896255388, Боян
-
E изглежда Пловдив не е София. Където има мегдан да ти бръкнат в джоба ще го направят.
-
Мнението на човека в СБА беше, че или имаш работещ ОЕМ и минаваш, или си 200-300 назад за рушвет. Тоя кат ЕЕС не знам колко време ще държи. 500лв. се върза директно от производителя. Втора ръка ОЕМ бях намерил за 400 ама не беше сигурно дали и колко е запушен. Факт обаче е, че на другата ми кола сложих леко запушен здрав ОЕМ-ски и изкарах 0.1 за евро 4 и на газ и на бензин. А пред мен върнаха гаранционен опел кросленд за осрана ламбда
-
Вече е с всесезонки. Модерна баба. Избрах малко по-висок размер от стоковия (195/65/15 вместо 195/60/15) че нямаше точно такъв от клеберките, но екстра височината ще й дойде добре.
-
СБА от преди 30мин: 0.2 от макс 0.3. Минава. Човека каза, че върши работа, но не е като ОЕМ-ските, които по негови думи за Хонда се въртят около 0-0.1. Ламбдата е 1.01, каза че е ок.
-
Аз монтирах кат заместител на EEC модел HA6031T преди седмица-две (причината е подобна - колата беше с изкормена ОЕМ пита и наварена коруба, съответно чека светкаше). Двете сонди са оригиналните. Новия изглежда така: Като изработка ми хареса, а също и като отговорност и отношение на производителя. Фирмата е от UK, и общо взето не пожелаха да ми продадат универсален катализатор за другата ми кола, само защото не са го тествали на конкретния модел и не могат да поемат отговорност дали ще покрие нормите. Ще мина идните дни за проверочно замерване и ще пиша. При мен всичко е стоково, нищо не е преправяно/доработвано.
-
Джанти Honda 15" 15x6J 60 офсет ЦО 64.1мм, междуболтово 4х114.3мм Здрави, прави, без заварки. Добро козметично състояние, тук-таме драскотини. Капачките са налични. За Акорд, Прелюд и др. (имам и доста добри летни гуми за тях, ама обява по-натам или инфо на лично). Възможно е лично предаване за София. Повече снимки ще мога да пратя на лично в следващите дни. Цена: 250лв. Намират се в София. Тел.: 0896255388, Боян
- 1 reply
-
- 1
-
Лимита гледам е 9.5-12.5 бара (135-178psi). Ако измерването и уреда ми са верни, значи не трябва да я мисля компресията. За маслото е рано да се каже, но за 1000км с 5/30 не виждам да е мръднало нивото. Ще следя.
-
Сух тест за компресия, с извадени всички свещи, разкачени букси на дюзите и кабели на дистрибутора. Въртене на стартер 5-6сек. 1ви: 2ри: 3ти: 4ти:
-
Следобед ако остане време ще замеря и компресия. Абе замислил съм да чистя егр + пътищата, ама под тоя парт номер няма гарнитура за егр-а (дори в Япония). Почти съм убеден, че размера ще се окаже съвместим с много коли под други парт номера, ама преди да отворя трябва да имам и план Б. В тая връзка някой срещал ли е подходящ материал, от който в краен случай сам да си прекроя гарнитура за егр-а?
-
Това е сух тест на утечка при ГМТ на всеки цилиндър с вкарване на сгъстен въздух от компресор. Теста започва при налягане 7 бара и се следи колко изтича през семеринги, клапани, гарнитура и т.н. Не съм правил тест за мерене на компресия. Сефте го ползвам тоя тул, така че може и да пропускам нещо по настройките на сетъпа. Меренето много зависи и от компресора колко дебит ще подава към цилиндъра и дали ще успява да компенсира утечката. При мен изглежда, че двете стрелки на входа и изхода показват еднаква стойност, което не съм сигурен че трябва да е така. Би трябвало тази на изхода винаги да дава по-малко от входната и делтата между двете да е процента утечка. https://youtu.be/h993q16Oul4?si=0y7IIgau5YY-mRKR