Jump to content

ivcho79

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно ivcho79

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден Март 21

Profile Information

  • Кара
    сивик 98.6г аеродек
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Не е така колега,аз съм с аеродек 6-та и нямам имобилайзер.Чипнаха ми ЕКУ-то и сега си карам така,на буксата за имобилайзера се връзват две жици на късо иначе не върти изобщо!!!
  2. Благодаря колега!! Надявам се е същата Д14А8
  3. ????? Хайде колеги,никой ли няма мнение по темата ???????
  4. Здравейте колеги,имам един въпрос,търсих доста но не намерих никъде инфо за това с кой компютър трябва да е колата?Със сигурност някой преди мен го е сменял,на този пише PJ1 E................... и имам съмнения,че не е за тази кола.Проблема е,че ЧЕК-а свети а няма никакви записани грешки,някой беше сложил мост между двете букси които са за четене на компа и тогава ЧЕК-а не свети,но се съмнявам,че трябва да е така.Ще съм ви много благодарен ако ми отговорите на въпроса
  5. Здравейте колеги,за много години на всички и лека и безаварийна година!!!Сега към темата,проблема е решен и познаите какво се оказа,нещо за което никой от нас не се сети и дори не предположи.Клапана за обратния бензин на шината,не държеше налягане.При запален автомобил налягането трябва да е 2,8 при рязко подаване на газ налягането трябва да падне до 2,15,при мен стойностите бяха плачевни.Недостиг на гориво,смяна на клапана и колата заработи като нова.Много съм ви благодарен за опитите за помощ и за отделеното време!
  6. Е,та аз като ходих да не би да ми я оправиха.Утре отивам при поредния разбирач който ми препоръчаха.Не знам вече при кой да ида и да се консултирам,имам чувството че проблема е фатален и няма оправия!
  7. Колеги,възможно ли е да е нещо свързано с акомулатора,ще ви кажа от къде ми идва тази мисъл.Днес до като си правих степените на парното си слушах музика в колата без да е запалена,вратата беше отворена и плафона светеше съответно акомулатора се поизтущи.След като събрах парното и сложих жабката пробвах да запаля но нали пущината не пали и завъртя няколко пъти и умря,обадих се на един приятел да дойде да ми даде ток да запаля и докато го чаках мина доста време.И сега съществената част,вързахме кабелите и хонделата запали от половин оборот е оборотите пак започнаха да играят като загря но важното е че запали много лесно и бързо,което ме навежда на мисълта дали не е нещо свързано с батерията???
  8. Здравейте и от мен колеги,и аз имах същия проблем на аеродека.Понеже съм чел някъде,че съпротивлението е около 1 ом,си купих от магазина два резистора със стойности 10 вата на 1 ом и 5 вата на 1,5 ом,такива имаше Запоих ги и парното заработи като ново,та мисълта ми е дали има някакъв проблем като са с различни стойности.На 1-ва степен сложих 5 вата на 1,5 ома а на 2-ра степен запоих 10 вата на 1 ом.
  9. Като извадя кабела от свеща хвърля по 5-6см искра и от 4-те цилиндъра,даже оня ден така ме тресна,че изтръпнах забелязах,че сега малко се поуправи от самосебеси и като загрее пали добре но оборотите са много не стабилни и падат до 200-250 колата е готова да изгасне,цялата се тресе и след това се вдигат до 1000 и пак падат.Също така,като загрее няма този проблем с зачудването при подаване на газ ами се форсира без проблем,остава само един реглаж а клапаните да направя и ако и тогава не се оправи не знам какво ще я правя!
  10. Колега,ток да те убие баш кога требе бензин да те удави и за въздух проверявахме да не взима от някъде и все тая ПАЛИ ТРУДНО!!!По скоро ми се струва,че не и стига въздуха,от колкото да е в повече,не знам вече видях се в приключение! Благодаря ви все пак за съпричастноста!
  11. И аз чета и ти казвам че съм обиколил всички големи (читави) сервизи в града и всички казват че нямат идея какво може да е.Единствено в кастрола пича ми каза,че се съмнява за някакъв въздуховод,който евентуално е запушен и има недостиг на въздух,но не се наема да го бара.Правиха и диагностика според компютъра всичко е на ред,но колата не работи добре и това си е! В бош гледаха като тръби и се чоплиха 2 часа и НИЩО,не знам какво да правя вече.В Бултрако бараха некви настройки по дросела и направиха разхода 15/100,а ти ми кажи кой е читав според тебе и при кой да ида,като всеки предполага.Айде със здраве!
  12. Колега,четеш ли??Казах че обиколих сумата и сервизи в Пловдив,и всички гледат колата като нещо от друго измерение и само гадаят,може да е това,може да е онова и аз знам че може да е това и онова!
  13. Не,колега не съм го чистил тоя клапан,но проблема го имам и при загрял мотор даже като загрее оборотите играят повече и гасне като освободя от скорост,не винаги,но го прави.
  14. И това пробвах,колега,все тая няма разлика.Трудно пали,оборотите играят и като и подам газ в първия момент прекъсва все едно ще гасне
  15. Няма оправяне колеги,всичко смених и бобината проверих и е все тая,трудно пали заглъхва при подаване на газ и оборотите играя както си искат по някога дори гасне като натисна съединителя,а за паленето да не говорим въртя като луд до като запали,не знам какво да и гледам вече обиколих сумата и сервизи и всички вдигат рамене и я гледат като голям камък.
×
×
  • Създай нов...