-
Мнения
1514 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
390 GoodОтносно ManiaK
-
Ранг
Need For Speed
- Рожден ден 10.02.1983
Profile Information
-
Кара
Accord CG9 Prelude H22A JDM RIP Civic EJ9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Contact Methods
-
Website URL
http://www.technohit.bg
-
Skype
vmaniachen
Последни посетители
13640 профилни разглеждания
-
Кристалните стопове - продадени Инфоборда - продаден Калобраните - продадени Фаровете - продадени Има още доста налични части
-
Здравейте, аз съм въпросният "псевдо търговец" съжалявам че отговарям на темата чак след един ден... просто не вися нон стоп във форума по темата: Мотора го закупих от колега (който е с много висок авторитет) с уверението че мотора е в абсолютно перфектно техническо състояние, тъй като аз закупих двигателя по снимка. Той беше токущо обслужен и след това монтиран в колата ми от единият от двата най-добри Хонда сервизи във Варна (умишлено не споменавам имена за да не замесвам трети лица). По него време нямах нужната грамотност за да си монтирам сам мотора за това се обърнах към сервиза. Когато колата ми бе издадена тогава за пръв път си видях чух и пробвах мотора. И факт за времето през което съм си карал колата съм нямал абсолютно никакви проблеми с нея а колата се караше като всекидневна. Тъй като мотора дойде с друга скоростна кутия при монтажа на моята ме увериха както че кутията е в перфектно здраве така и съединителя. И отново факт никога не ми е буксувал съединителя. Никога ама никога не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна. С мотора съм нямал абсолютно никакви проблеми, не ми е прекъсвал, не ми е горял масло и не ми е буксувал съединителя. Не един човек познава колата ми... не на една среща съм ходил с нея... а и доста колеги могат да потвърдят че колата вървеше много прилично. В никакъв случай не мога да кажа че е имала загуба на мощност или нещо такова. Колектора наистина видях че беше натиснат при двойката като свалихме мотора, но това съм 100% сигурен че го изкоментирахме. Мотора беше демонтиран при Dragi4-а а колата беше вкарана на собствен ход в сервиза ... даже ми стана супер смотано че за последен път си чувам мотора. Аз мен всичко с мотора беше ОК за това го пуснах тук в този форум, а не в продавалника... за това застанах с моето име, а не с някое измислено. Съжалявам за това че не си останал доволен или че се чувстваш излъган. Всичко което знам за мотора аз ти го споделих. За нещата които казваш като спукана капачка и черни свещи наистина не съм ги гледал като свалихме мотора за което мога да понеса упрек. На мен ми е не по малко криво че си останал разочарован.
-
Въпроса е че всички първоначално се засилват към Н22А7 или А8, но като разберат числата и преминават на Н22А2 или А5 успокоявайки се че той е пак същия мотор, но доста по евтин
-
Я стига с тези глупости. По тази логика никога не трябва да си купувате черна кола, че и тя много се нагрява лятото (не знам даже защо ги произвеждат такива). Може да си облечете черния волан с оранжев губер за да не се нагрява и той. Явно за това се карат толкова малко S2000 и Legend-и в BG, защото тях ги предлагат само с кожени салони. Това са пълни глупости. Колко дни в годината наистина сте си оставили колата на слънце и ви е било неприятно като влезете вътре.... 5 пъти или 10 от 365 дни! Колата има климатик пуснете го за две минути и излезте на сянка ако ви е чак толкова неприятно (да ама тогава разхода на гориво скача). Кожените салони винаги са били най-високото ниво на оборудване в която и да е марка или модел кола. Кожата не задържа мръсотия, прах, косми и не се насища на миризми. Почиства се много по лесно, ухае много по-приятно и изглежда в пъти по-красиво. Удоволствието задника ти да стой на излъскана, мека, добре намазана (поддържана) кожа е несравнимо с това да седнеш на пропития с прахоляк плюшен салон. Някой пробвал ли е да си удари с ръка седалката на плюшения салон на пряка слънчева светлина... бедна ви е фантазията какъв облак прах се вдига във въздуха. И нека не забравяме че кожения салон за конкретния Accord се предлага с подгрев и ел. регулиране на седалките.
- 27 replies
-
- 12
-
Волана - продаден
-
Само да напомня, ако на някой нещо му е потрябвало...
-
Старите ми джанти O.Z. Racing 15ки 4x114: там нещо около 200лв Имам някакви кристални стопове: 40лв двата Стария ми волан, оригиналния за Prelude 4 facelift с SRS: 80лв Дискове предни 260mm 4х114 (най-вероятно криви... усеща се леко биене при спиране от висока скорост) който предложи интересна оферта ги отнася Infoboard (първата версия) - 90лв Джантите от integra - продадени Двигателя - продаден Rev limiter-a - продаден Стрът бар-а - продаден Филтъра с термощита - продаден Климатика - продаден По колата има още много части а цените са въпрос на договорка. Все още ако някой изкара няколко стотин лева и може да отнесе цялата кола. Имам и още много части и от стария двигател F20A4
-
Така ето я и най-трудната тема която съм писал до момента... Колата ще се разпродава на части освен ако някой не предложи оферта за цялата кола (или по скоро на остатъка от нея) на която да не мога да откажа. Пускам първият списък с по интересните неща за разпродаване и както казах преди това всеки към което първи е проявил интерес той ще има пръв възможността да го купи тъй като много колеги ми писаха и ми се обадиха още преди да публикувам обявата. Ето и част от нещата Интериор: Кожен салон (пълен комплект предни, задни седалки корите на вратите както и задните кори + капачето на подлакътника) в много добро състояние предвид възрастта си Продаден Волан от CivicType R EP3 готов за монтаж в Prelude 4 и Civic 5gen (29 шлици) – 220лв Дигиталното табло разграфено до 240км/ч (150мили) (оригинално ляво) с буксите за деректен монтаж – 180лв Аудио дабъл дин Gathers (радиокасетофон + управление за ченджър + ченджър 6 диска) Продаден Субуфер (пластмасата между седалките с говорител и усилвател) Продаден Централната сараунд колонка Продадена Rev limiter с launch control на Омех - 150лв Централната конзола Продадена Старт бутона са сега смятам да си го оставя за монтаж в Акорда Екстериор: Джанти Integra Type R DC2 15” 4х114 доста лека и драва джанта с гуми подарък Yokohama A539 205/55/15 - 350лв Запазени Фарове цели JDM с начупени щипки и деслият леко чукнат откъм страната на мигача - 100лв двата Стопове с бял рефлектор на мигача - 80лв двата USDM габарити така наречените side markers това е габарита на бронята до мигача които за разлика от европейския светят при включен габарит - 50лв Продадени USDM задни габарити - Продадени Заден лип от американски Accord coupe готов за монтаж - 100лв Продаден Калобрани предни + задни комплект - 60лв Двигателен отсег: Пълен суап H22A с инсталацията, еку P13, скоростна кутия, колектори 4-2-1 Megan Racing, с кабели за свещи Magnecor Competition - 1500лв Запазен Стрът бар - 80лв Интейк Ractive с филтър и термощит на филтъра (Интейка запазен, за се е наличен само филтъра с термощита) Това са за мометна по интересните неща за които се сещам, за всичко друго моля питайте, колата има всичко налично по спирачната, климатичната хидравличната системи както и по окачването (с изключение на заден ляв шенкел). Габаритни части също. Хубавото е че всичко все още е монтирано в колата така че нещата могат и да се пробват, лошото е че няма да мога да изпращам от днес за утре тъй като съм и на работа. Ето и темата ми в която съм описал развитието на проекта http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=77223 За всякакви къндарми и уйдорми моля използвайте тел: 0898417518 (Митко) или Л.С. че когато съм на работа не всеки път мога да говоря При желание изпращам естествено и подробни снимки!
-
BTV преименува dalivali.bg на kogashtespre.bg
-
инжекторите продадени.
-
Мъж отива да търси работа в Български пощи. Интервюиращият го пита: – Алергичен ли сте към нещо? Мъжът отговаря: – Да, към кофеин. Не мога да пия кафе. - Ок, били ли сте някога на военна служба? - Да, бил съм на една мисия в Афганистан. Интервюиращият казва: – Това ще ви донесе 5 допълнителни точки към характеристиката. А имате ли някаква степен на инвалидност? – Да. Избухна бомба близо до мен и изгубих двата си тестиса. Интервюиращият прави гримаса и вписва: инвалидност, получена при служба на Родината! Това носи допълнителни бонус точки. Окей. Според регламента имате достатъчно точки, за да ви назнача още сега. Нормалното ни работно време е от 8 сутринта до 4 следобяд. Можете да започнете утре в 10 часа и да си планирате нещата всеки ден да идвате в 10. Мъжът озадачено го пита: – Щом работното време е от 8 до 4, защо да идвам в 10? - Това е държавна работа. - казва интервюиращият. - Първите два часа пием кафе и си чешем ташаците. Вие няма смисъл да идвате преди 10.
-
Снощи се събудих около три..................... и трите не ги познавам!
- 6852 replies
-
- 13