teho
Фен-
Мнения
84 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно teho
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 17.02.1977
Profile Information
-
Кара
CR-V R20A
-
Пол
Мъжки
-
Място
Казанлък
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Браво колега радвам се че проблема се е решил. Днес забелязах и че преди като спускам по инерция ми държеше 1500об, а от едно известно време не се вдигат над 1000об...незнам на какво се дължи и дали има нещо общо с моя проблем.
-
Благодаря за отзивчивоста колега. Донесоха ми чисто нова сонда от Англия,с букса на страхотно добра цена. В събота ще я сменят и ще пиша, макар че моите проблеми като реши и не го прави с месеци. Аз си мисля че специално мисфаерите идват следствие на друг проблем. Навремето имах проблем с ТПС сензора и на газ като карах пак ми редеше мисфаери. Проблема го хванах на бензин смених дросел заради него и проблема се реши, но сега за кво иде реч незнам 😕
-
Аз мисфаери на бензин също нямам, има ги само на газ. На бензин и газ имам само грешката за втората сонда, след катализатора. Днес пак чека на газ взе да премига и умря в баира. Прочетох я и отново p0138 и след нея наредени p0300, p0301и p0303-мисфа
-
Здрасти колега. Май имаме идентични проблеми с тебе. Като чета поста ти по горе аз имам същите проблеми с мисфаери но ми ги върти както си иска и то винаги след като ми светне грешка 0138.Имам пост точно под твоя в началото.Газовата ми е Томасето.Ходих при газаджията-всичко нормално,сложих нови свещи NGK,също и чисто нови бубини Денсо,реглаж клапани, уж да реша проблема.След изминати 3000км за месец юли по Гърция и България никакъв проблем до завчера когато грешката ми с втората сонда започна пак да святка и хоп мисфаерите отново налице.В съботя ще сменят и сондата и дано проблема се реши.Незнам дали и катализатора ми не е заминал.При мен грешката сети и на бензин и на газ .
-
Такааа, след още месец и половина шофиране след написаното по горе и изминати около 2000км,чека ми е святкал само веднъж като засече грешка p0301 и колата заработи на 3 цилиндъра. Откачихме буксата към бубината като промяна на работата на мотора нямаше като помислих че бубината си е отишла, но уви. Изчистих грешката с ОБД-то си, закачихме буксата за бубината и колата заработи отново перфектно. Какъв е тоз дяволски проблем незнам?. Днес смених свещи и чисто нови бубини Денсо. Старите свещи бяха работили перфектно, за бубините няма как да разбера дали някоя е сдала багжа. Сега ще карам и ще гледам какво ще стане. Взех да си играя на проба грешка. Незнам какво е вашето мнение.
-
Да покара следи графиките и другите там настройки... Но кофтито е че като реши дейба и колица не го прави постоянно и явно затова неможе да го хване
-
А за мисфайърите и сондите просто попитах дали имат свързаност
-
Тва едното нещо съм го научил отдавна, клапаните са регулирани преди 10000км и в сервиза отваряха наново да видят евентуално да не е допусната грешка при реглажа, но всичко си беше ок. И гсзовото му пускахме диагностика от до но и там всичко е 6.
-
Здравейте,за пореден път ми изкачат грешките които съм посочил в заглавието в тази последователност. Прилагам по долу и снимка в какъв ред са засечени в рамките на шофиране от 45км разстояние. Колата е ЦРВ К20А4 с газов инжекцион Томасето с ОБД.Грешките ги засича само на газ.На бензин проблема го няма. Не ми го прави винаги,последния път беше преди 3 месеца .Запознат с съм с кодовете кой какво значи .Въпроса ми е следния? Възможно ли е от лошо гориво сондите да се ебават и да дават грешна информация в запалването или проблема идва от някъде другаде ? Запушен катализатор или някой друг колега да изкаже мнение !
-
Колега и на мен ми светва тази грешка от време на врреме и то само като я карам на газ.Дори в момента си мисля че въпросната ламбдата ми пали и другите грешки които ми светят в момента p0300...03001,p0302,p0303,p0304,колата забива носа и чека ще се побърка ,долу ше приложа и снимка как в комплектб ми святкат няколкото грешки наведнъж