-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно blue_shadow
-
Ранг
Фен
Profile Information
-
Кара
Civic Fastback VI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Велинград
-
Сборен пункт, час, маршрут? Имаш ли идеи? Не съм го решил на 100%, но ако ходя ще мина през Цалапица и някъде към 10-11ч. да съм там.
-
Оправих мигачите и аварийните! След като отворих копчето за аварийните, въпреки че нямаше следи от каквито и да е било проблеми, му пренатегнах контактните пластинки. С това проблема беше решен! Извод - проблема беше поради изгоряла жица от копчето за аварийните до релето (зелено-бяла) + разхлабени пластини в самото копче.
-
Здр колеги, днес ми писна и разглобих всичко - лоста за мигачите, копчето за аварийните и някой друг панел над педалите. Установих, че няма ток до лоста за мигачите, после мерих и релето - там също нямаше ток, независимо дали е на контакт или не. Видях в honda manual-а кой цвят кабел захранва релето (зелено-бял) и установих, че идва от копчето за аварийните. Оказа се, че до копчето има ток, а от там нататък, не. Сложих здрав кабел от аварийните до релето и го вързах с "+" от ключа, който активира мигачите. И чудо - мигачите тръгнаха. Аварийните също тръгнаха след като свързах постоянния "+" с подменения кабел към релето, а управляващия кабел на релето, чрез който се гасят мигачите при натискане на копчето с изходите за мигачите. НО, след като върнах копчето на аварийните и нищо пак не работеше - само лампата на таблото свети постоянно. Сега съм свалил копчето и мисля да го отворя и прегледам за повреди. Използвах схема отдолу. Със синьо е подменения кабел за захранване на релето. При махнато копче с червения кабел симулирам положението, когато копчето за аварийните е изключено и е подаден контакт- тогава мигачите работят. Със зеления кабел симулирам натиснато копче на аварийните без да е даден контакт от ключа - всички аварийни светлини работят.
-
Здравейте, не намерих подобен проблем във форума, затова ще Ви помоля за съвет. Сивик англичанка, 1,4is, 1998, D14A8Днес ми изчезнаха мигачите и аварийните. Прегледах бушоните в купето и под капака. Установих, че този за аварийните под капака (10А) беше изгорял. Смених го и аварийните се оправиха, но мигачите, скоростомера и оборотомера не работеха. При повторната проверка на бушоните и неколкократни проби аварийните отново изчезнаха и точно в този момент забелязах лек дим от ляво на таблото с бушоните...... Сменения бушон под капака си е здрав. Сега при вкл. на аварийните свети само лампата на таблото. Също таке не свети лампата за SRS-a. Отворих и релето - здраво ми изглежда.П.С. Не знам дали има връзка, но днес мих колата (с обикновен маркуч)
-
При покупката на колата преди година е проверявано и майстора каза, че е добре. Преди няколко дена друг майстор също го гледа и каза, че е бистро и на ниво. Ако има проблем с маслото, не би ли следвало постоянно да има шум, виене и други признаци? (Карал съм кола, която в последствие съм установявал, че има нужда от доливане на масло в кутията и не съм забелязвал разлика преди и след процедурата.)
-
Здр, колеги, имам проблем със странен нискочестотен шум, като от някакво напрежение /триене/ отпред, при завой от 90 и повече градуса наляво или надясно. В сервиза майстора гледа колата, кара я и каза, че не вижда никакъв проблем. Лагери, карета, носачи, спирачни апарати и всичко по окачването е ОК, маслото в скоростната кутия е ОК, откачихме даже ремъка на хидравликата за волана и без работеща помпа пак има шум. Шума се появява когато колата е на скорост, 1ва, 2ра, 3та и се появява в пика на завоя. Опитах да пробвам да изключа от скорост и да видя дали ще има шум, но най-вероятно поради намаляване на скоростта шума не мога да го чуя.Моля за мнение колеги, имали подобен проблем, или вещи в занаята. Търсих подобен проблем в темите, но не намерих нищо подобно. Колата е Сивик 6gen., 1,4is - D14A8, 90к.с., 1998год.
-
Благодаря за отговорите! Днес търсих резистори, но не намерих. И реших да приложа другия вариант: направих резисторите със жички от реотан на печка лъч/елва. Измерих с мултицета 1 ом за 2ра степен и 0,7 ома за 1ва степен, запоих ги за клемите и сега имам работеши степени Не знам дали оборотите са на 100% еднакви с фабричните, но по слух и усет оборотите са прилични. Притеснявах се жичките да не се зачервят и прегреят, и си направих експеримент - пробвах резисторите извън кожуха на вентилара и действително 2ра скорост ставаше червена, но след поставяне дори на половина в отвора до вентилатора веднага изстиваше и дори на допир с пръст не пареше. Вътре в кожуха на вентилатора резисторите са точно на пътя на въздушния поток и дори на 1ва скорост има достатъчно движение на въздуха, за да се охладят жичките и да не греят. Това е засега, надявам се схемата да работи дълго и безпроблемно.
-
Здравейте колеги, не ми работят 1ва и 2ра степен на вентилатора на парното/климатика. Разглобих жабката и извадих виновника от вентилатора - изгоряло съпротивление - 2 от 3 жички на съпротивлението са прекъснати. Тъй като не съм ел. техник и не съм виждал подобни съпротивления се чудя дали ще могат да се припоят жичките и да се реши проблема. Ако не става със запойка, дали е възможно да се заменят с резистори, които се използват в електрониката, при този вариант ще ми трябват стойностите на елементите (големината на товара). В сервизното упътване пише, че големината на целия товар от 3те съпротивления (между 2 и 4 изход на буксата) трябва да е 2-3 ohms Изгорелите съпротивления са това в средата и от ляво.