-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Airdale
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.03.1978
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1.6 / 110 к.с. 2001 D16V1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив - София
-
Ето тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74436
-
При моята се появи това притрисане и ниски обороти на празен ход миналото лято. И на бензин и на газ. Направиха ми реглаж на клапаните (с обяснението, че газта яде клапаните, което се потвърди от няколко чужди сайта със снимки) и сега работи добре. Преди това чистене на дросел клапата имаше почти никакъв ефект
-
За щастие се оказа, че жилото работи. Като дръпна лоста палеца под капачето се прибира, но няма какво да избута въпросното капаче. Не знам какво е предвидено фабрично, пружина ли, що ли... ще трябва да измисля нещо
-
Благодаря, колега, ще се пробвам с едни тънки клещички малко самодейност Фактът, че като дръпна лостчето и след това някой подпре с ключ, ми говори че все пак част от механизъма действа, т.е. най-много да е хлабаво жилото... Е, ще кажа какво е станало!
-
Колеги, помагайте! Още преди да купя Сивика четох това обзорче http://goo.gl/OfD2X и за съжаление моята отговаря на описания проблем "Civic-ът има доказан конструктивен недостатък - къса се жилото на капачката на резервоара, което прави отварянето му възможно само след разглобяване на облицовката на багажника." Всъщност, не съм сигурен дали жилото е скъсано. Просто като дръпнеш лостчето за отваряне на капачето и нищо не се случва, налага се 2ри човек да подпре капачето с ключа например, за да се отвори. И тази операция на всяко зареждане.. Омръзна ми да моля момчетата на бензиностанциите! Знаете ли дали има решение и без споменатото "разглобяване на облицовката на багажника"?
-
Е, ти щом имаш кода, другото е лесно! Пускаш CDто, изписва ти да въведеш код и ти вкарваш 5-те цифри (мисля че толкова бяха) от копчетата за запаметяване на радиостанции. Няма Enter - започва да бачка автоматично!
-
Ето тук съм писал по темата...
-
Колега как е на Газ колата, би ли ми споделил мнението си . Спъната ли е , добре ли върви , има ли някакви дефекти . Кажи ми като цяло мнението си като я караш на газ. А иначе аз под 10 бензин градско не мога да сваля Не, по никакъв начин не мога да направя разлика в работата на двигателя на газ срещу този на бензин. Единствените ми забележки са:- това, че ще ти свети Engine Check лампата, защото дава грешка "недостатъчно обогатено гориво" - явно нормално за газта, продавана в България - друг "бонус" - реглаж на клапани може би всяка година. Доколкото ми беше обяснено сплавта на нашите двигатели е "по-мека" и високата температура при горене на газта ги "яде"... Не съм автомеханик, за да потвърдя, но факт, че след 15 000 км оборотите ми играеха на свободен ход около и под 600 до към гаснене и се наложи реглаж. Ще видим следващия кога ще бъде.
-
Моята предимно извънградско я карам и я засичам само на газ. При икономично каране е падала и до 7,3 л/100 км, при по-бързичко (110-130 км/ч) - 8,3 л/100 км. Смесен цикъл 250 извънградско + 150 градско - към 9 л/100 км. Засега само от ЕКО зареждам... (нали уж газта им била добра )
-
Здравейте колеги, Може би е твърде лаишки въпрос, но зумера на нашите сивици има ли си бушонче? Че моя откакто съм я купил не бачка и днес си забравих за пръв път светлините, но за сметка на това за 6 часа падна целия акумулатор... Благодаря!
-
Доколкото разбрах машинките отказват на около десетата година, така си го обяснявам :-) Аз лично смених две при автоалармаджия, мисля че беше 20 лв за всяка (труд+работа).Счупената чистачка... Не мога да помогна за съжаление - аз на моята само подмених гумените пера, защото оригинална ми намирисва само с поръчки/официални дистрибутори - абе, не ми харесва :-)
-
Здравей! Малко ще се повторя, сигурно си чел темата ми за смяна на амортисьори, ама карай... След като в официалните вносители на Монро ми казаха, че няма комплект предни в БГ и не могат да ми гарантират дата на доставка (може това да се е променило междувременно, но към момента в завода не ги произвеждаха даже), си взех неизвестните в България амортисьори Магнум. Около 2000 км съм с тях и предполагам е рано да дам някакво мнение, но според мен всичко си е наред с автомобила, така че... Двата са 300 лв, магазина в Пловдив е на ул. Свобода. След справка в полските форуми се оказа, че нямат оплаквания от тях хората. Дано ти е от помощ информацията!
-
По-скоро за утре, днес е вторник...
-
Е, надявам се, че не е толкова зле "Магнум", из полските форуми се чете, че даже гаранционните им карти са на бланки на Каяба, но нека изчакаме да видим... Дадоха ми ги на 156 лв/бр. в Пловдив...
-
Здрасти! Ако рейката тропа много аз не бих се занимавал, защото дори и в БУЛТРАКО не обещават, че могат да я поправят (материалите били около 160 лв, но не давали гаранция, че ще се оправи). Друг вариант е рециклиране, но не съм запознат с материята То като я покараш малко из неравности и веднага ще се чуе - дали те дразни или се търпи. В един сервиз последно ми казаха, че моята за 11 години направо е идеално (т.е. трака малко ) За оборотите не знам - при мен положението е: започват при запалване към 1400, намаля постепенно до 1000 и под, а после падат на едва 660 когато превключи на газ, което доста малко, но си върви автомобила За клиренса наистина нямам идея, най-много да са й сложили спортно окачване, което за 4 врати ще си е странно, ама това са предположения на лаик Поздрави и успех в покупката, Жоро