-
Мнения
282 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
3
B.Pavlov last won the day on Август 2 2022
B.Pavlov had the most liked content!
Обществена Репутация
188 GoodОтносно B.Pavlov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda EJ8 D16Y8-Бивша. Настояща-BMW (не за дълго)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Интереси
Time Аttack is for fast drivers.
Contact Methods
-
Skype
fiat4a
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
След ''леко забавяне'' да продължим темата, ако има кой да я чете. След като събрах интериора, неше време да обърна малко внимание на окачването. Взех Eibach Pro Kit 30/30, но предлагат само за Д-серия (голяма грешка) Колата падна доста отпред и вози доста меко. За да може да върнем фабричната задна стаб щанга, сложих от китайските носачи с полиуретанови тампони и разпънка в багажника. Покрай коледните празнии намерих време и я вкарах в гаража да обърна внимание на външния и вид, тъй като боята беше доста надрана и оксидирала. Премина полиране в 2 стъпки, апликирахме керамика на Nanolex Si3D Max и топ покритие Nanolex SiFinish, стоповете се полираха и защитиха с керамика, както и стъклата.Ефекта беше УАУ, Тъй както е ясно на всички фаровете на 5-та генерация са отвратителни, освен полирането се занимавам и с рециклиране на фарове и беше идеалният момент да вградя лупи в тях. Нарочно не използвах кристални стъкла защото исках да запазя визията максимално заводска. Вградих 2.5 инчови Би-ксенонови Morimoto Ultimate, с 55W ксенон система на 4300 температура. Както и амбър мигачи. Предната емблема я хромирахме с тъмен хром Като цяло се получи желаната визия на колата. Междувременно пристигна и нов ОЕМ ключ и малко други ОЕМ гарнитури за мотора.. За напред ще се постарая да качвам по-често и подробно развитието на колата (ако има такова).
-
Междувременно, леко освежих спирачните апарати с една черна боя и нови водачи, тъй като имаше доста дразнещо дрънкане при преминаване през неравност. Всичко изглеждаше доста добре, но имаше много леки точици ръжда по задните панели и знаех, че сега е момента в който да се вземат мерки. Разглобих колата, външно и вътрешно цялата и я пратих при тенекеджията. На левия панел се изкърпи едно малко парче, а десния само се изчисти. Боядисаха панелите в камера и се получи доста добре. След това дойде мойта работа. Отвътре измазах колата с продукти на Fertan и я изпръсках с парафин под праговете. Вътре така и така беше разглобена, всичко се изчисти и се премахнаха няколко излишни инсталации за музика :D Започна едно бавно сглабяне с набавяне на липсващи щипки и крепежи, салона се изпра цялостно, всичко се приведе във възможно най-свежо състояние, но за жалост чужди намеси и годините са си казали думата. Намерих доста трудно стелки за модела и китайските педали се замениха с нови гумички.
-
Част 3- B16A2 Общо взето след 2-рото черно купе бях решил, че за мен Хонда е затворена книга и не бих се върнал освен за някое S2000, но явно още не сме дораснали до там . След една разходка до Калояново и скучаене на Пежо събора видях въпросното купе да се продава в един от сайтовете, на шега и майтап се видях с човека и огледах колата внимателно в хубавия град Пловдив. Бившият собственик бил голям мераклия с тази кола. Доста от нещата които е направил по колата не ми се нравят, но определено се е постарал с всичко което е имал като идея. След тестдрайва, останах приятно изненадан от това как върви колата. Бях карал няколко Б16-ки в 6-та ген, но тука ми допадна определено. Една седмица размисли и страсти и се озовах в Пловдив с пари в ръка. И на 7-ми юни се прибрах с това Сивик 5-та 1995-та фабрично с Z9-ка, сега с Б16А2. Цялостно пребоядисана и изкърпена отзад. 282 мм предни дискове, задни дискове, подлакътник, VTi километраж, VTi разпънка на магарето, панелен филтър. Газов инжекцион, и аудио изпълнение в багажника . Всичко звучи супер нали е да ама не, основните ''проблеми'' на колата които остановихме са следните, мотора тече доста отвсякъде, 5-та скорост хърка + други дребни дразнещи неща. Още същата вечер си сложих белите BSA-та и започнах да свалям разни ненужни неща от нея. Разполагаше със пълен набор от неонови светлинки навсякъде, по купето, както и всяка една възможна крушка беше синьо-лилава. Започнах да се возя с колата когато имам свободно време и малко по-малко да оправям нещата които ме дразнеха в нея. Прегледахме колата в сервиз обстойно и постепенно започнах да и оправям леките проблеми. Най-важното е, че беше непокътната откъм ръжда и удари, както и дъното на колата беше перфектно. Едно първоначално обслужване + ОЕМ свещи, антифриз и няколко шарнира. Добавихме полиуретан на ск.лост и рейката. Мотора на колата доста подскачаше поради факта, че този който беше премахнал компресора за климатика беше махнал и стойката му както и успокоителния тампон. Намерих стойка която премина през леко освежаване и всички тампони по мотора ги подменихме с нови и ги напълнихме с полиуретан.. Междувременно карах колата в този и вид.
-
Част 2. На бързо да ви разкажа за една голяма грешка, която доказва, че човек не трябва да живее в миналото. И такааа, след доста доста време една вечер при случайно ровене в Мобиле се натъкнах на черна 6-та купе с D16-ка в област Русе. Колата от снимките изглеждаше горе долу добре, стокова, права и без някакви видими сериозни косури. Мене ме интересуваше колата да е права, не удряна, да няма гнило и да е черна . След дълга и трудна комуникация със собственика и на страхотана дата 2-ри февруари, се отправих към Глоджево. Който не е ходил до там, няма идея какво приключение е пътя и то когато си тръгнал с ниска кола + отвратителното време. Там заварих нещо което беше сдъфкано и изплюто, но заради сериозното разкарване взех колата почти на пук. Най-кошмарното ми пътуване през живота , колата нямаше радио, фарове, спирачки (едното предно колело задържаше), гуми, мощност, чистачки, а интериора и беше покъртителна кочина. Живи и здрави се прибрахме в София, на следващия ден на път за работа колата спука водно съединение. Маслото течащо през годините си беше казало думата и маркуча се беше размекнал, сменх маркучите и капачката, нов антифриз и поне този проблем беше решен. Технически нещата не бяха много розови имаше си доста работа по колата. Двигателя, течеше целия, не вървеше, светеше чека и т.н Имаше липсващи успокоителни тампони, колата беше грешно зацепена, свещите бяха тотал, реглаж на клапаните не беше виждала от както е внесена в България. Оправихме тези основни проблеми + спирачките. Вътре цялата кола се разглоби, всичко се изпра изчисти и сглоби на ново, с много части от старото купе. Доста работни часове се хвърлиха по колата докато заприлича на нещо годно за движение по пътя. Но като теглих чертата и видях до къде съм стигнал и какво остава реших че не ми се занимава повече, полирах я, дооправих някои други неща, като счупените странични огледала и продадох колата след като я бях върнал към живота, поне до някъде.. Накрая колкото и да приличаше от 50 м на старото купе, нямаше нищо общо. За щастие бях успял да си откупя джантите белите BSA-та и си ги запазих. В част 3 ще има най-накрая Б-серия в тази тема .
-
Здравейте отново банда, ето че след 4 години е време да изтупаме темата от прахта. Една кола, мечта и етап от живота вече приключиха окончателно на 16.07.2021 ''черното купе'' приключи своя житейски път и беше предадено за желязо. След мен колата смени няколко собственика, всеки от тях имаше собствено виждане за нещата и идей, някои добри други не до там и като прибавим годините които бяха минали. Крайният резултата беше една зле изглеждаща, амортизирана и невървяща кола. (Нямаше детайл без забележки по боята, още един удар в задницата, вежди(обърнати с чук) салон в окаяно състояние, мотор събран от няколко различни д-серии. За щастие последният собственик на колата излезна изключително разумно и разбрано момче и след близка среща с бордюр решихме, че е крайно време да сложим край на мъките на колата Имах големия късмет да получа възможноста да участвам в разглабянето на колата от до, свалиха се всички ценни и останали ''здрави'' части докато не остана едно голо купе, благодарение на което няколко други хонди получиха необходимите им части. Междувременно след дълга пауза се върнах в хонда клуба с още 2 купета от марката, 6-та купе Ej8 D16Y8 и след това 5-та купе Ej1B16A2, но за тях малко по-късно. Ето няколко снимки от последните мигове на 1-вата ми хонда.
-
Брато, двигателят ти е 20T2N Това е най-здравият мотор на Rover. Засилвам съм един такъв, но тебе сега друго те мъчи. Турбото не е с променлива геометрия която да се зацапа. Как разбра че турбото е заминало, луфта ли видяхте. За това което казваш с маркуча предполагам говориш за вакума, който контролира westgate клапана. Този дизел е хубав защото: няма променлива геометрия (както споменах по-горе), не е Common rail и маховика е твърд. Махни си катализатора, ако го има изобщо. Колата е с обд 2 и без проблем и се прави диагностика. Виж защо свети чека. Едно турбо втора ръка за тази кола е към 250 лв, ако това наистина е заминало си го смени. Сипи хубаво масло, смени ремъците и газ. Но първо я закачи на диагностика. Може да не е зацепена както трябва. Познавам един добър дизелджия в София който е правил навремето моят Rover с този мотор. Ако има нужда ще ти кажа къде е. До колегата KVD74. С 4 свещи е просто 4-тата е точно зад помпата и никой не иска да я сменя.
-
Колата от 2 месеца за съжаление не е моя, незнам в какво състояние е била като си я виждал, до колкото разбрах е забърсана отляво леко. За огромно съжаление не успях да сложа другия мотор. Исках да си я откупя, но момчето прекалено много си я харесва Teмата може да се заключи, пък да се надяваме догодина да избухна пак с нещо.
-
Не съм писал скоро, но по колата почти нищо ново и за хвалене няма. За 2016 колата измина 800 км, месец и нещо от както съм с книжка и минах 1400 км. Колата е чудна за каране след като свикнеш с шума. Вече е с работещ АБС. Скоро ще влиза за боя на предната броня и някой други пласмаси заради дребни забележки.
-
След 2 години ходене по мъките с тези задни спирачки, проблемът е решен. Почистване на задните гривни и монтиране на задни АБС датчици от VTi. Отначало не проработи с-мата, но след няколко км и резки натискания се оправи. Лампичката вече гасне след палене и колата не се чувства толкова спираща, както преди, когато при натскане на загрети накладки, цялата кола се накланяше напред, но сега определено спира по-добре. Сега само мисля да я обезвъздуша, още 1 път.
-
Тази неделя нещо, да се съберем? Предлагайте къде и от колко.
-
Ефекта от полирането е WOW всички дребни дефекти по боята се премахнаха. Не сме я търкали водно само с пасти на 3м, възможно най-абразивната и после полирпаста с UV защита, фаровете и с още нещо ги мазахме, но не разбрах какво. Сега остана само да се понапаснат фаровете. Колата като цяло за каране е доста забавна и за секунда не те оставя да се расееш. Друса, подскача, бучи, но това се и очакваше след, гумите, окачването, тампоните и разпънките. Най-накрая пристигнаха и втулките за джантите, не намирам някаква разлика, но поне няма цялото натоварване да е в-ху шпилките.
-
Привет колеги. Дърветата разъфнаха, значи е време и ние да започваме. Зимата колата беше зазимена и като цяло почти нищо сериозно не свърших по нея. Но ето някой от нещата. Чисто нов ОЕМ ключ Направих си нова кора на пода на багажника. Взех си чисто нова реплика на TAKATA за дясната седалка. Смених барчето около ръчната, тъй като моето беше доста надрано и надупчено за ''подлакътник'' Сложих и ветробрани от общите поръчки, бели опушени мигачи замениха грозните оранжеви. Джантите се боядисаха отново, монтирах Toyo-тата, с метални винтили и нови втулки. Минах и реглаж на педните на предните и задните колела, в момента колата е като картинг. Изчистих отпред и отзад калниците от мизерията и намазах задните вежди отвътре с Боя 3в1 като превантивна мярка, за сега няма точка ръжда. Понеделник по план ще има цялостно пастиране и полиране на колата.
-
Аз с булинс нямам допирни точки, но имам с алианс и съм изключително ДОВОЛЕН. 2.2.16г. една г-жа се вряза в задницата ми с 50 с Шкода Суперб, мисля че сами се сещате какви бяха щетите по Сивика. Отпред се спрях в предницата на 1 бус. Г-жата с Шкодата се оказа, че кара с акт за птп, но това е друга тема. Тя беше с ГО към Алианс. Задвижихме нещата още на 3.2.16г. нещата с огледите се случиха точно както се яхме разбрали в времето. Аз обаче нямах никакво търпение и честичко им званях, да ги моля да не я пишат тотал. Накрая след месец им беше излезнало решението за изплащането на щетата. Момчето ми каза 2500 лв тотал или 2350 лв и я оставяме в движение. Тя отдавна беше изпъната колата и чакаше само боядисване. Каско вече имам в Армеец. Оцениха я на 3500. За драскотина на предния и задния капак и чукната врата от друга врата ми платиха 250 лв и пак съм страшно доволен. За мен това са 2-те фирми.
-
Ами аз това го знам и точно за това не се мъча да изкарвам коне от Д-серийката. На малко километри е и е в перфектно здраве, след като смених всички гарнитури (без тази на главата) не съм долял капка масло и нацяло съм го обслужил . Пък и тепърва колата ще я използвам и за работа и това, че е на газ е от голямо преимущество. Аз и от вървежа съм доволен за стокова д16-ка , пределно ясно ми е, че не е бърза но за каране по завой засега ме устройва. Колата като цяло и остават само дребни довършителни работи иначе за сега е това.
-
Благодаря колега, радвам се че на някой му харесва как се развива колата, дава ти желание да си чешеш крастата. А за колата от къде да почна хмм... По ред на номерата, свалих капака на клапаните и термо щита изтърках ги и ги боядисах. разпънката също ще се боядиса. Цвета е Spoon-ско жълто. Уикенда беше скучен и реших че е крайно време да си поръчам гуми. 195/50/15 Тoyo Proxes R1R Made in Japan. ДОТ края на 2015 Treadwear 200. Едвам намерих оригинални стелки, изпрах ги и ги метнах на колата. Е няма такъв кеф оригиналното си е оригинално. :D Teзи дни си очаквам ветробраните и белите опушени мигачи за калниците. В най скоро време ще сваля койловърите да им сменя тампоните с полиуретан и да ги поосвежа малко.