Jump to content

Vasilen_Civic_DOHC

Фен
  • Мнения

    412
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно Vasilen_Civic_DOHC

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 29.04.1993

Profile Information

  • Кара
    MB2-D14, Б-авно ЕГ5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик / Велико Търново

Последни посетители

5963 профилни разглеждания
  1. Чисто нови карбонови синхронизатори Synchrotech pro-series carbon lined за Б серии. Съвместими са със следните скоростни кутии:YS1, S80, Y80, S4C, Y21. В официалния сайт на Synchrotech струват 249 долара плюс 32.60 долара доставка и 64.54 долара import charges (справка от ebay), което е равно на 346 долара при днешните му високи цени това са 600 български лева. Цена:450 лв. Намират се в Пазарджик. 0897-30-31-50 Василен.
  2. Цената вече е 2 200 лв. Има и промяна на номера: 0897-30-31-50
  3. Нова цена: 2700. 2390. 2350лв. Допълнително към мотора БЕЗ да променяме цената давам цялостна генерация на 63мм., и оригинален спортен филтър АЕМ на 7 000км., и горивен регулатор "Вебер". Също така към мотора давам документи за да може всичко да ви е изрядно, когато си го сложите в колата. Офертата е валидна само до 27.11.2014. след това парите няма да ми трябват и цената ще се качи. Цената не подлежи на никакъв коментар.
  4. Цена до края на месеца: 2700 2390лв. Някъде имах клип със Селика ГТ-4, но не го намирам. Имам и старт с 8 ген Сивик тайп Р (K20A) , където съм между 2 или 3 коли отпред. Всички стартове са правени докато кутията НЕ беше здрава и ми отнемаше доста време да си вкарам 3-та предавка. Често хората си мислят, че спирам да давам газ както се чува от клипа.
  5. Време е да се разделя с Б-серията, която не карам вече, и няма смисъл да стои неизползвана. Двигателя се продава, защото си продавам колата на части. И не мога в момента да подържам такава кола дано да отиде при някой, който да я гледа както го правех аз. Суапа включва: Двигател Б16А1 с портната глава, степен на сгъстяване 12:1, разпределителни валове Б18Ц4 (+4 градуса на всмукател и 0 градуса на изпускател), свещи NGK иридиеви с топлинно число 7, дросел OBX 87mm, портнат всмукателен колектор. Лагерите по мотора са Тайхо, а сегментите NPR. Карал съм го винаги с V-power racing или 100 октанов бензин от Еко, като често съм слагал октан буустър на Бардал. Скоростната кутия е S4C Type: Hydraulic1st: 3.2302nd: 2.1053rd: 1.4584th: 1.1075th: 0.848R: 3.000FD: 4.4 Тя е ревизирана и още не е качвана на колата след ремонта. Частите ( синхронизаторите, лагерите... и едно където не му знам името на български-Spring set) са внесени от "най-бързо" внасящият търговец за всички времена. Съединителят е керамичен на Екседи. Двигателят за последните 9 000км има 0.00 литра разход на масло. Комплекта включва: мотор, кутия, полуоски с карета (едното от които на 2 000 км.) компютър P28 с чип. Към него давам и цялостна изпускателна система, горивен регулатор, АЕМ конусен филтър, като много леко корегираме цената. Лошото на мотора е , че като загрее му тракат т.н. втек успокоители, но това не е изключение при Б серийте. Цена: 1 350 EUR, Телефон: 0896-01-10-85, Име: Василен Спасов, Град: Пазарджик
  6. Поздрави, колега, аз теб съм те засичал и в Пловдив доста често. Поне вече знам кой си. Аз бях със синята англичанка.
  7. Ето го целият клип с БМВ-то тук са всичките стартове.
  8. Не съм писал тука от една ера време. Така наскоро... скоро-скоро 2-3 седмици на англичанката и сменихме маслото и филтрите,задните големите тампони, двата накрайника външните ( с манщоните), единия вътрешен и едно шарнирче, и мина цялостен стенд. На другата нова капачка на радиатора, ново табло... и разкостихме стартера и го намазахме с грес, и все да работи като нов.
  9. На второто клипче с бмв-то има още 2 старта които явно не са излезнали, на единия изпускам 3-та и на клипа се чуват изблици на недоволство от страна на шофиьора на БМВ-то , а на другия гонката си е гонка. Ще се опитам аз да ги кача после. Иначе със селиката беше доста интересно...падам, но ми беше кеф , въпреки че гадната му кола на Славков на 3-та си прави най-хубавото налягане и минава покрай мен все едно съм върнал газта.
  10. Това което знам от този който я е правил, защото я взех така. Керамичен съединител, сгъстена е до към 12:1, валовете са от Б18Ц4, генерация, по-голям дросел... май така я взех. Колата не е мапвана, аз съм и сложил АЕМ конусен филтър, че стария беше китаец някакъв и иридиеви НЖК 7-ци. Май е това. Минусите са ми, че ми е изноасен синхонизатора на 3-та, ( влиза с двойно амбриране) филтъра ми диша повечко топъл въздух. Термолентата за колектора ми е в багажника. За друго инфо в момента не се сещам... май това е цялата история.
  11. На клипа колата е с железни 14-ки , че 16-ките с които я взех са доста... ама доста тежички и на трета започва да умира леко. Сега пък тези ако не връщам газта на 2-ра ги върти прекалено много. Скоро ще оправям кутията да не се бавя на 3-та... ще видим тогава какво ще излезе.
  12. Ето и едно клипче от мен, един приятел снима докато карах, че нямам 5 ръце.
  13. Добър ден отново на всички, след като дойдоха синхронизаторите, за което искам да благодаря още веднъж на Ангел, искам да ви попитам кои лагери са най-добри, на каква цена са горе долу и какво да търся. Известно ми е, че най-вероятно са нестандартни. Има ли как да се намерят качествени лагери, които нямат лепенка хонда и не са хиляди левове. Общо взето ще ви помоля да ме светнете по въпроса и да ми дадете съвет какво и кое е най-доброто и разумно решение. Предварително Благодаря на отзовалите се и особено на тези които са правели кутии. Поздрави Василен!
×
×
  • Създай нов...