-
Мнения
149 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Никои ли не иска кола да се качиш и да караш нова цена 3500 бг.левчета:D/>
-
Хонда Сивик цена 3650лв с газов инжекцион. Дата на произвотсво май 1996г.тип двигател бензинов 1.6 v-tec 125 к.с, скоростна кутия ръчна ,категория хечбек ,пробек 6000 км.4-ел. стакла ,ел.огледала,климатик-работещ,ел.шибидах,абс,аер бек,серво волан,лети джанти,централно заключване.Колата е със сменени сегменти,лагери,гумички на клапани, масла, филтри,ролки,ремаци,нови фарове-старите бяха много потъмнели,пребоядисана преди 2 месеца,колата е екстра отвън,отвътре,мотор и ходова част.За връзка тел.0897281874 Добромир или на лични съобщения .Колата се намира в София.Приемам и предложения за бартери.
-
Благодаря на ОМБРЕ,ФЕНА-БГ И СПАС-21 за компетентните мнения,ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ
-
Здравейте, някои може ли да каже каква е разликата между хидр.рейки на сивик англ. и 5-та генерация,и съвместими ли са?Предстои ми смяна и се надявям да помогнете,намерил съм от 5-та купе.БЛАГОДАРЯ И ПОЗДРАВИ
-
Kolega dali se prodava o6te gurneto.ako se prodava kaji da ti dam adres i da zabogatee6 s 40lv POZDRAVI
-
Колеги някои знае ли какви са инжекторите на д16у2 едноваловия в-тек колко кубика , и дали са ниско, или високо омни.От кои мотор могат да станат за моя.ПОЗДРАВИ
-
Някаде около 16.5 според маистора.Играхме и с него но не помогна
-
Колеги пак да ви позанимавам с моите глупости но неможахме да намериме проблема.Та сега да кажа,след като смених сегменти,биелни лагери,и си бях обърнал делкото понеже съм голям разбирач ,затворих мотора и колата запали благодарение на Боби за което много благодаря,до тук добре но се получи следното, колата неиска да се исфорсира като хората в ниските обороти-прекъсва,вече във високите е добре.Сменихме свещи,кабели,бобина,палец и капачка, но проблема си остана,може ли някои да даде съвет каде да търсим проблема,центровката е перфектна,вече не се сещам за друго.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ мотора е Д16У2 vtec. Възможно ли е да има нещо общо моторчето за празния ход-стъпково моторче
-
Проблема е решен,делкото е завъртяно на 180 грдуса от шпонката под зегерката, колата вече работи като по часовник.Благодаря на всички отзовалисе колеги
-
Хора казвам ви,UP е на горе,всичко е по каталог,и ако правилно съм разбрал,при такова зацепване 1-ви цилиндър е в горна мъртва точка, и палеца на делкото трябва да сочи 1-ви за да запали,но моя палец сочи 4-ТИ и не пали мамка и.Ако някои пич от София доиде да го зацепи правилно и колата да си върви като за втек ще почерпя ,и естествено ще си платя услугата
-
Колеги много странно нещо става с моята кола,при зацепване на ремъка палеца на делкото показва 4-ти цилиндар,като застанеш срещо капачката палеца показва доло в дясно,а според всички на Д-серията трябва да е горе в ляво на 1-ви цилиндар.Моля от сърце да ми помогнете че ми взе здравето ,какволи не правихме но нестава и нестава
-
Колеги понеже днес съм рожденник реших да си затворя и запаля колата но,маи съм забравил да бележа как да зацепя ремъка та вапроса ми е дали може някои да ми даде снимка или схема за Д16У2 малкия витек?Ще го приема като подарък за рожденния ден
-
Моя грешка, май исках да кажа дали подлежи на настройка,понеже искам да сменям бутала с цел сгъстяване,и ми казаха че може да не стане ако компа не подлежи на нстройка.Ако някои има инфо за моят мотор Д16У2 да сметне с бутала от д16а8 дали ще се постигне ефект някакъв МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО и пак някои да каже колко излиза една настроика като пари,нали май имаше криза ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ МАНИЯЦИ