mike
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно mike
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic D14Z.z.z.z..:)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Добрич-Варна-Бургас
-
№4 -спомням си,че екоконтрола на Fulda беше на 2 място за читава лятна гума в някаква класация.
-
По мое мнение,тази която си я покарал с климатика по баира е 75 коня.Струва ми се ,че на табелката отзад :1,4i -няма S накрая.Не е проблем,ако я харесаш може да ти се наложи да и смениш гарнитурката на дросела-нещо евтино и лесно.Виж темата в полезни технически- 75 hp->90 hpУспех в търсенето и намирането!
-
Само със сменена гарнитура и добро подържане /масла,филтри и т.н./.За себе си,вече си направих изводите- 1 литър надолу .Ами Кире,ти си прецени дали да дадеш да ти сменят интейка или не!За мен темата беше от полза,точно поради въпроси подобни на твоя.
-
Благодаря на колегите ,писали до сега.Аз също неотдавна смених въпросната гарнитура.С Д14Z3 англииски сивик съм и при последното ми засичане останах доста доволен.34,44 л.бензин -542 км.,като 150 от тях градско.Карал съм винаги спокойно 90-100 км/ч ,мноооого рядко 120-130.Наистина е имало смисъл от смяната на гарнитурата.Някои от вас го потвърдиха и наистина се оказва 1 литър под фабричните стоиности за 75 hp двигателя-това при нормално каране,без никакво юркане и без климатик за сега.А и живна колата,определено в 3500-4000 оборота.Това ме интересуваше,дали ще съвпаднат моите данни с тези на други колеги с идентични двигатели.С интерес ще следя,ако някой има да добави още нещо.
-
xsk1ll , ако желаеш ,бъди по-конкретен и обстоен за разхода. Точно с тази цел съм пуснал темата. Предварително благодаря.
-
В " избрано от технически въпроси", подробно е описана процедурата,даже и снимков материал има.И засяга сивиците 6 генерация с Д14-двигателите. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275
-
Ще се радвам да пишат и колегите собственици на сивици с Д14Z3 двигатели.Пускам темата,понеже наскоро отчетох разход,който много приятно ме изненада и искам да разбера при вас как е.
-
По книжка е 6,7 л/100 км ,но със гарнитурата,която ти е за 75 hp.Тя е с по-малък диаметър от тази на 90 hp.Съответно не позволява да влезе повече въздух и колата е спъната.А двигателите са едни и същи.Направи си изводите сам.Скоро ходих до Бургас и обратно-изминати 374 км,изразходвани 22,4 литра бензин.Това е положението.Дано съм ти бил полезен.
-
Такааа...Ето и моят скромен опит по въпроса!Карам същата англичанка със сходен двигател,като твоя.Взех я от София,италиянски внос.Още на магистралата ми светна чек енжина (жълтата лампичка) на таблото.Леееш!Оказа се,че съм със свален катализатор.Съответно 8,6 л/100 км разход извънградско докато се прибера в Добрич.Веднага в сервиза смяна на всички консумативи-масла,филтри,ремаци,ролки и т.н. включително и катализатор 2-ра употреба.Момчето от сервиза (много свястно) ми каза ,че италиянеца само е доливал масло без да сменя т.е. гнеч и спеч в картера.Сменихме и гарнитурата на дросела,моята беше около 30 мм диаметър ,а новата-около 60 мм.След всичко това разхода ми извънградско слезе на 7,14 л/100 км.Това при положение,че свещи ,кабели,термостат,акумулатор и гуми по препоръка от производителя 185/60/14-всичко е ок и колата не пипа антифриз.Последва втора смяна на масло-разхода ми извънградско падна на 5,98 л/100 км.След втората смяна ,маслото все още ми излиза леко тъмно на щеката.Надявам се след още една смяна ,вече да вадя на щеката бистро масълце . Тези разходи съм ги отчитал при извънградско каране 90-110 км в час и 130-140 много рядко при изпреварване.Чисто градско не съм засичал още,понеже колата я карам предимно извън града,но мисля че се движи около 9,0-10 л/100 км-това при всякакви условия.И така Flex,според моя опит,да те питам как е маслото при теб?Щото при мен този фактор + гарнитурата за 90 hp си дадоха отражение и съм доволен .П.П. карам с полусинтетика 10W40 първо на Fusch,после на Alpine.