muki
Фен-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно muki
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1.6 В-ТЕК
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
вале вале кво направи валеее валееее валееее валееее ооооооо :drunk:
-
Ето 1 спомен от лятото:ph34r: http://www.vbox7.com/play:bafc5c4a81
-
Някъв керамичен но забравих колега марката.(син някъв утре ще споделя марката) Вар.1 http://realstreetper...da-d16-119.html Вар.2 http://realstreetper...da-d16-118.html Чудя се кои вариянт е по потходящ, аз съм се спрял за сега на 2рия.Ако може малко информация от някои по запознат колега ще съм благодарен.
-
бръм.м.м бръм.м.м бръъъъъъъъъъъъъъъммммммммммммммм:confused:
-
Колега това да разбирам че са ковани,а ще даржът ли щото неми се прави същата процедура след месец два.Те 2 от моите биели са здрави нямат нагар нищо но искам като го правя сичко да е ново.Искам да помоля и някои колега ако мо се занимава,имам една б16ка 5г.хеч. на части или това което е останало от нея.Ако може да мо пратя снимки да ги качи ако може(това не е моя профил принципно ) Мисалта ми е такава че на които мо трябват някви неща като пласмаси огледала прагове и някви др. неща се подаряват щото трябва да я карам към надин.Извинявам се знам че тук не е мястото.
-
До тук разбрах че Eagle биели +Weisco бутала ще е наи добре.Исках някои колега с д16ка турбо да каже с какви бутала и биели е и да сподели мнение.Щото то ще е 300+- несе знае колко точно по малко повече не е ясна схемата,нямах време да я замеря.Остава и въпроса дали буталата като се поръчват за този мотор,са стъндартни(като диаметър) или както питах трябва да се поръчат една десета по голями и да се пилнат цилиндрите,да няма тракане сичко да пасне точно.Но и четох че с кованите бутала тракането си е нормално като е студена,и си има някви норми в които е позволено да си тракат.:crazy:
-
http://realstreetperformance.com/store/cp-pistons-eagle-rods-combo-honda-d16-119.html това са същите които бяха на моя мотор.Четох че заради кованите бутала мотора като е студен тракал,докато стигне работната Т. Това дали трябва да е така,и ако е така моя тракаше по съштия начин,само дето продълйаваше и след като е загрял(беше като трактор)
-
Мда и аз се чудя по буталата има грозни черти а биелите са смени цвета си от нагрева.А лагерите на 2ри и 4ти цилиндар се бяха застъпили.Колеги сега да поръчам буталата трябва да премеря диаметъра на цилиндрите и да поръчам с една десета по голям диаметър бутала,и след това да се шлаиват малко цилиндрите за да пасне както трябва.Или в и-бей като търся бутала за този мотор те са си с точен ръзмер.Извинявам се за тъпите въпроси,просто си нямам и представа.А стигнах до извода че тези бутала дето са били вътре са били една десета по малки,и се чуваше някакво леко чукане.След свалянето на мотора видяхме каде са се блъска ли.
-
Колега бюджета не е кои знае колко,но в името на даване на газ се налага. въпроса е дали да поръчам същите или да се насоча към др марка.Въпреки че тези се оказаха много издръжливи.300$ на бутало или 4те без биелите или... с тях.
-
Здр колеги искам да попитам по запознатите колеги с няколко въпроса относно моя проблем.Колеги трябват ми бутала и биели за д16з6 ковани.Интересува ме на коя марка да поръчам и от каде.Става на въпрос че д16-та е с турбо Гарет т3/т4 няква хибридна (несъм запознат много) колата се караше на 1.2бара и около 300к.с.Та стана проблем малко с буталата и биелите, моите са ковани(на биелата има картинка на орел но марката немога да я прочета)знам че сичко е поръчвано от usa. Дали да търся същите? Дали са читави?Разбира се ако някои може да ме насочи и да ми поясни към какво да се ориентирам,ще съм много благодарен.
-
Мерси колега белия звяр е красив.А инфинитито го караше няква мацка :blink: и го настъпва яко . Профила ми е "дроги" принципно.