Jump to content

mandata

Фен
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-2 Poor

Относно mandata

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV-Hibrid
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  • Интереси
    Спорт - ски, плуване, бягане, туризъм, колоездене

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. От скоро имам Хонда, внос от САЩ и вчера попаднах на този сайт. Потърсих част по ОЕМ номер и излезна на половин цена от Бултрако, но без снимка. Как търсите части в сайта? В каталога им излизат европейски, азиатски и японски сглобки, но САЩ ги няма. Няма изобщо Cr-V Hibrid и е-CVT скоростна кутия. Не ми се рискува да поръчам нещо, като не съм го видял дори на снимка.
  2. Markony, уважавам мнението ти. Явно знаеш нещо по въпроса. Аз имам малки познания за ДВГ и генератори. Познанията ми стигат до тук, че не виждам причина да не е същото газифициране, като на всяко ДВГ с многоточково впръскване. Газифицирането се прави още при процеса на горене, а оттам, буталата респективно вала, какво въртят и как се предава на колелата няма нищо общо с газовата уредба. Моля да поясниш за да разсееш моята заблуда.
  3. От скоро съм с Хонда ЦР-В, хибрид. Пред дилема, какво масло да сложа - Масло HONDA Type 2.0 0W-20 - оригинално по каталог на Хонда, Масло MOTUL HYBRID 0w-20 - разработка на Мотул, специално за хибридни двигатели Масло RAVENOL Eco Synth ECS или EFS EcoFullSynth 0W-20 Моля за мнение от хора с опит от този клас масла.
  4. Хибридните коли са сравнително нови и малко разпространени, но вече е всеизвестно, че разхода не е много по различен от нормалните бензинки, особено на дълъг път с над 120 км./ч. Отварям темата защото ми е интересно дали някой вече е сложил АГУ на хибридно ЦР-В. Двигателя е с многоточково впръскване и мисля, че обикновен ГИ ще свърши работа.
  5. И след като се вижда, че разхода на хибрида не е нещо "Уаал", някой сложил ли газова уредба на хибридна Хонда ЦР-В? Двигателя е с многоточково впръскване, което е ОК за АГУ.
  6. Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.
  7. Аз съм с първа генерация ЦР-В и ми износи задните гуми отвътре. Когато седнат 3ма човека отзад и видимо колелата се разклечваха, а бях минал 2 пъти стенд 4х4. Нямаше как да се приберат гумите и проблема ми го решиха типично за БГ - подложиха по 2 шайби под тампона, който прилича на бонбон и така всичко възлиза на около 1,2 лв. за 8 шайби + цената за стенд.
  8. Аз си сложих болт с гайка на мястото на металната ябълка. Намерих някаква стара пластмасова втулка, която пасна на ухото на рамото (набива се плътно без да лагерува в ухото). Болта минава през втулката и се върти в нея свободно, но без да хлопа. Стана работата само труд и творчество, че сме българи все пак.
  9. Срещу ПУ- нова сграда (срещу м-н Алати) - само съм чувал, че са специалисти и знаят какво правят. Хората са доволни. Друг "стар" майстор е Ласков, в кв. Кючук Париж - ул. Иван Гарванов 9. Успех.
  10. Може да се трие темата. Колата замина за Ямбол. Честито на новият собственик.
  11. Ако някой иска бартер и не е с точно същото купе, моля да провери дали става замяната - за да няма излишна гимнастика. Благодаря за разбирането.
  12. Промо оферта: Бартер за здрави-оригинални, 2-ра ръка, с доплащане 200 лв.
  13. Продавам спортно, понижаващо окачване Bilstein, на цената на ново нормално високо окачване (без притенции за марка). Окачването е здраво и е на колата - може да се види и тества преди да се свали. Колата е в Пловдив. Ориентировъчна цена - 600 лв. Ако има желаещи от далеч - може да ги сваля и изпратя с куриер. Ако някой иска да си свали височината на Сивика, може да се договорим и за здраво окачване 2-ра ръка, с доплащане - 300 лв. Христо - 0882831036 е-mail: mandata2000@yahoo.com
×
×
  • Създай нов...