Jump to content

mandata

Фен
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-2 Poor

Относно mandata

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV-Hibrid
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  • Интереси
    Спорт - ски, плуване, бягане, туризъм, колоездене

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Markony, уважавам мнението ти. Явно знаеш нещо по въпроса. Аз имам малки познания за ДВГ и генератори. Познанията ми стигат до тук, че не виждам причина да не е същото газифициране, като на всяко ДВГ с многоточково впръскване. Газифицирането се прави още при процеса на горене, а оттам, буталата респективно вала, какво въртят и как се предава на колелата няма нищо общо с газовата уредба. Моля да поясниш за да разсееш моята заблуда.
  2. От скоро съм с Хонда ЦР-В, хибрид. Пред дилема, какво масло да сложа - Масло HONDA Type 2.0 0W-20 - оригинално по каталог на Хонда, Масло MOTUL HYBRID 0w-20 - разработка на Мотул, специално за хибридни двигатели Масло RAVENOL Eco Synth ECS или EFS EcoFullSynth 0W-20 Моля за мнение от хора с опит от този клас масла.
  3. Хибридните коли са сравнително нови и малко разпространени, но вече е всеизвестно, че разхода не е много по различен от нормалните бензинки, особено на дълъг път с над 120 км./ч. Отварям темата защото ми е интересно дали някой вече е сложил АГУ на хибридно ЦР-В. Двигателя е с многоточково впръскване и мисля, че обикновен ГИ ще свърши работа.
  4. И след като се вижда, че разхода на хибрида не е нещо "Уаал", някой сложил ли газова уредба на хибридна Хонда ЦР-В? Двигателя е с многоточково впръскване, което е ОК за АГУ.
  5. Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.
  6. Аз съм с първа генерация ЦР-В и ми износи задните гуми отвътре. Когато седнат 3ма човека отзад и видимо колелата се разклечваха, а бях минал 2 пъти стенд 4х4. Нямаше как да се приберат гумите и проблема ми го решиха типично за БГ - подложиха по 2 шайби под тампона, който прилича на бонбон и така всичко възлиза на около 1,2 лв. за 8 шайби + цената за стенд.
  7. Аз си сложих болт с гайка на мястото на металната ябълка. Намерих някаква стара пластмасова втулка, която пасна на ухото на рамото (набива се плътно без да лагерува в ухото). Болта минава през втулката и се върти в нея свободно, но без да хлопа. Стана работата само труд и творчество, че сме българи все пак.
  8. Срещу ПУ- нова сграда (срещу м-н Алати) - само съм чувал, че са специалисти и знаят какво правят. Хората са доволни. Друг "стар" майстор е Ласков, в кв. Кючук Париж - ул. Иван Гарванов 9. Успех.
  9. Може да се трие темата. Колата замина за Ямбол. Честито на новият собственик.
  10. Ако някой иска бартер и не е с точно същото купе, моля да провери дали става замяната - за да няма излишна гимнастика. Благодаря за разбирането.
  11. Промо оферта: Бартер за здрави-оригинални, 2-ра ръка, с доплащане 200 лв.
  12. Продавам спортно, понижаващо окачване Bilstein, на цената на ново нормално високо окачване (без притенции за марка). Окачването е здраво и е на колата - може да се види и тества преди да се свали. Колата е в Пловдив. Ориентировъчна цена - 600 лв. Ако има желаещи от далеч - може да ги сваля и изпратя с куриер. Ако някой иска да си свали височината на Сивика, може да се договорим и за здраво окачване 2-ра ръка, с доплащане - 300 лв. Христо - 0882831036 е-mail: mandata2000@yahoo.com
  13. Ами честито затихване. Щом се е оправило от измиване - карай така докато не се обади - сигурно ще мине повече от година докато хване мазга. Щом няма напукване не бързай да сменяш ремъка, да не се окаже лагера на ролката и като се е намокрил - да е затихнал, но ако е от него бързо ще се обади отново.
×
×
  • Създай нов...