mandata
Фен-
Мнения
67 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно mandata
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CRV-Hibrid
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
-
Интереси
Спорт - ски, плуване, бягане, туризъм, колоездене
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Markony, уважавам мнението ти. Явно знаеш нещо по въпроса. Аз имам малки познания за ДВГ и генератори. Познанията ми стигат до тук, че не виждам причина да не е същото газифициране, като на всяко ДВГ с многоточково впръскване. Газифицирането се прави още при процеса на горене, а оттам, буталата респективно вала, какво въртят и как се предава на колелата няма нищо общо с газовата уредба. Моля да поясниш за да разсееш моята заблуда.
-
От скоро съм с Хонда ЦР-В, хибрид. Пред дилема, какво масло да сложа - Масло HONDA Type 2.0 0W-20 - оригинално по каталог на Хонда, Масло MOTUL HYBRID 0w-20 - разработка на Мотул, специално за хибридни двигатели Масло RAVENOL Eco Synth ECS или EFS EcoFullSynth 0W-20 Моля за мнение от хора с опит от този клас масла.
-
Хибридните коли са сравнително нови и малко разпространени, но вече е всеизвестно, че разхода не е много по различен от нормалните бензинки, особено на дълъг път с над 120 км./ч. Отварям темата защото ми е интересно дали някой вече е сложил АГУ на хибридно ЦР-В. Двигателя е с многоточково впръскване и мисля, че обикновен ГИ ще свърши работа.
-
И след като се вижда, че разхода на хибрида не е нещо "Уаал", някой сложил ли газова уредба на хибридна Хонда ЦР-В? Двигателя е с многоточково впръскване, което е ОК за АГУ.
-
Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.
-
Аз съм с първа генерация ЦР-В и ми износи задните гуми отвътре. Когато седнат 3ма човека отзад и видимо колелата се разклечваха, а бях минал 2 пъти стенд 4х4. Нямаше как да се приберат гумите и проблема ми го решиха типично за БГ - подложиха по 2 шайби под тампона, който прилича на бонбон и така всичко възлиза на около 1,2 лв. за 8 шайби + цената за стенд.
-
Аз си сложих болт с гайка на мястото на металната ябълка. Намерих някаква стара пластмасова втулка, която пасна на ухото на рамото (набива се плътно без да лагерува в ухото). Болта минава през втулката и се върти в нея свободно, но без да хлопа. Стана работата само труд и творчество, че сме българи все пак.
-
Срещу ПУ- нова сграда (срещу м-н Алати) - само съм чувал, че са специалисти и знаят какво правят. Хората са доволни. Друг "стар" майстор е Ласков, в кв. Кючук Париж - ул. Иван Гарванов 9. Успех.
-
Продавам спортно, понижаващо окачване Bilstein, на цената на ново нормално високо окачване (без притенции за марка). Окачването е здраво и е на колата - може да се види и тества преди да се свали. Колата е в Пловдив. Ориентировъчна цена - 600 лв. Ако има желаещи от далеч - може да ги сваля и изпратя с куриер. Ако някой иска да си свали височината на Сивика, може да се договорим и за здраво окачване 2-ра ръка, с доплащане - 300 лв. Христо - 0882831036 е-mail: mandata2000@yahoo.com
-
Ами честито затихване. Щом се е оправило от измиване - карай така докато не се обади - сигурно ще мине повече от година докато хване мазга. Щом няма напукване не бързай да сменяш ремъка, да не се окаже лагера на ролката и като се е намокрил - да е затихнал, но ако е от него бързо ще се обади отново.