eldesa
Фен-
Мнения
48 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно eldesa
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
ХОНДА ПРЕЛЮД 5 генерация
-
Пол
Мъжки
-
Място
Гоце Делчев
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Всяко изказване носи позитиви или негативи на търговеца СЕГА ПО ТЕМАТА за търговеца "Х" както го наричате. 1.Дати не мога да цитирам но от 2011 пазарувам по телефона онлайн от него 2. Повод за контакта: Закупувана на на маншони за рейка ,капачка за радиатор , ралични гарнитурки ,всичко необходимо за смяна на ангренажен ремък включително и водна помпа , задни биалетки и други неща да не ги изброявам,тази година радиатор , капачка и късия маркуч към него. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти-Всичко е било точно и безпроблемно. 4. Оценка за отношение към Вас от търговеца: Винаги внимателен ,проверява от талона по VIN частите , ако няма в момента почва да търси и като намери до час ти се обажда и ти дава резултат от търсенето и на каква цена е. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Някои от нещата бяха монтирани от мен други в сервизи,всичко бе безпроблемно и идеално. 6. Препоръки към нас.Пазарувайте части смело от Мс ауто, Мони и не се притеснявайте
-
Малко съм подранил ама нищо ,ще ме извиниш ,но искаш отговор ,а той е: Вие с вашите дребнави правила и показване на величие и безнаказаност опетнявате форума и му разваляте репутацията с дребнавите ви забележки и виждания за нарушени правила. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89618&st=0&gopid=1057371834&&do=findComment&comment=1057371834 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88718 да не посочвам и други такива простотии,И двете обяви са маловажни и в двете обяви всеки който иска може да се свържи с продавача или купувача на Л.С.Няма нужда от телефони и други средства за свързване,така е но не казвате вие и изтривате със задоволство темата(вместо на Л.С. да предупредите) та да покажете че имате някаква си власт и да ви питат хората защо ми е изтрита темата а вие гордо да казвате защото не е по нашите правила.Мислех че можеше да помислите относно действията ви и да избегнете тези писания и обяснения към членовете на форума като се сетите да им пишите на Л.С. ,ама явно ако им пишите на Л.С. няма да има къде да се изявявате ,а това сигурно ви бие по измисления авторитет даден ви от някой във ФОРУМА. П.П. ако има реплика отговор след година
-
/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/> Тук е било весело .Близо година не съм влизал и още толкова пак няма да вляза .Вземете ми всички точки />/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>Но мисля че човека си е пуснал темата по правилата .Изтриите ми и всички теми който съм побликувал.Точно такива ме отвратиха и спрях да посещавам този форум.Даи на някой власт И ЩЕ ВИДИШ КАКВО ПРЕСТАВЛЯВА.ТОЛКОВА МНОГО ИЗКАЗВАНИЯ СРЕЩУ ЦЕНЗУРАТА КОЯТО НАЛАГАТЕ ИМА ,ЧЕ ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕТЕ И ПОМИСЛТЕ ДАЛИ ВИЕ НЕ БЪРКАТЕ НЕЩО ИЛИ СИ ИЗБИВАТЕ КОМПЛЕКСИ
-
Ако си решил да разбереш колега защо заповядай на следващата среща .Така ще сме с 1 повече в колонката Наздраве :)
-
аз засякох придърпването още в сервиза веднага след поставянето на инжекциона при пробното каране. Казах им и те се опрвдаха че сигурно е от свещите ,кабелите и т. н.След като смених доста неща .Направих пак диагноста и всичко ми е наред по електрическата част.Отидох в сервиза в който поставиха инжекциона(LOVATO) и направиха настройка после проба и пак настройки и пак проба и така много пъти и отстраняване на проблема няма. така че мисля че не е запушване. Просто някакъв параметър явно не е както трябва.Взех си наскоро и инфоборд и ще започна да изследвам с него на бензин на газ и така докато запиша цялата работа на двигателя при тези две горива и после ще видим дали има някаква разлика за да се ориентираме къде е проблема.
-
И аз го имам на моя прелюд.Отнема ли газта и при лек допир на педала придърпва .доста си поиграх с делкото,свещи,кабели и нови настройки на газовия инжекцион но проблема за момент намалее и после пак същото.Направо вече се чудя от какво е,но явно ще е нещо общо за различните модели на хонда.М....ка му и проблема .Все пак не трябва да се отказваме да ръчкаме и търсиме па дано някой да е разкрие тази мистеря.
-
АКО ЗНАЕШ КАКВИ СА ТИ НОРМАЛНИТЕ HGK СВЕЩИ ПОГЛЕДНИ ТУКhttp://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkiridiumxref.htm
-
тук ще видиш директно след като откриеш нормалната свещ чукни на нея и ти излизат каква е иридиеватаhttp://www.ngkpartfinder.co.uk/partfinder.php
-
а това е за свещи DENSOhttp://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi
-
не активно не знам защо товаhttp://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
-
http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
-
тук със сигурност ще си отговориш на всички въпроси по тази темаhttp://www.ngk.de/in...x.php?id=80&L=5 http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
-
Подобно на повечето ABS системи от тази епоха, Sumitomo ABS система е "добавка" не-неразделна ABS система, която използва конвенционален цилиндър капитана и вакуум бустер. Основните компоненти, които правят тази система са разпръснати над колата. ABS модулатор се намира в отделението на двигателя от страната на пътника, само на кърмата на осанка кула. ABS "двигател", който се състои от помпа и високо налягане, азот заредени акумулатора, се намира в долната дясна област на предната част на отделението за двигателя. Контрол ABS единица е отпред под таблото от страната на пътника. На същата година Honda Accord, на контролния модул се намира зад задната седалка от страната на пътника. Как работи Sumitomo ABS система през 1992 г. модели на Acura, е на четирите колела, ABS система с колело-сензори за скорост на всяко колело поотделно. Но това е три-канална система, която контролира и двете задни колела, като чифт. Така че има отделни соленоиди ABS в модулатора за всеки предните колела, но само един ABS соленоид за задната спирачка верига. Когато е необходимо, ABS спирачна контролното устройство тонизира електромагнитен вентил нормално отворен отдушник в модулатора. Това затваря резервоар за изхода на вентила верига и отваря помпата доставки към модулатора. Налягане на помпата влиза модулатор и работи срещу контрола бутало, което затваря крайната клапан в спирачната верига. Налягане се освобождава от спирачните кръгове, така че може да тече обратно в резервоара (който също така произвежда педал обратна връзка за водача). Налягането се възстановява на спирачката, когато соленоид е прекъснато. Това позволява контрол на буталото, за да се върне в нормалното му положение, отварянето на спирачните кръгове прекъсване клапан. Когато запалването е включено, ABS модул за контрол тонизира реле за помпа, за да стартирате помпата, ако налягането акумулатор ключ показва ниско налягане. Помпата черпи течност от резервоара на главния спирачен цилиндър и се храни в акумулатора. Когато налягането на акумулатора достигне максималното налягане, помпата се изключва. На налягането, която се съхранява в акумулатор в момента е достъпна за ABS спирачна ако е необходимо. Ето ги, идват По времето, когато превозното средство е 10-годишна възраст и е изминало повече от 100,000 мили, той може да опита различни от заболявания, свързани с ABS. Повечето ще бъдат свързани с колело скорост датчици, ABS модулатор монтаж, помпа и акумулатор. Подобно на други системи, ABS, ABS светлината на Honda и Acura приложения трябва да дойдат за няколко секунди, когато запалването е първо се обърна за проверка крушка. Ако има никакви грешки, светлината трябва да излизат. Но ако има проблем, ABS светлина ще остане и ABS система ще бъде временно деактивирано. Предупреждението ABS лампата ще остане, ако е налице някое от следните условия: [*] ABS мотора на помпата работи непрекъснато за повече от две минути (обикновено показва ниско ниво на спирачна течност или лош акумулатор). [*] Автомобилът се задвижва повече от 30 секунди, ангажирани с паркинг спирачка. Предупредителна светлина спирачка също трябва да бъде. [*] Колело-степенна датчик не успее да изпрати сигнал, когато превозното средство се движи. [*] Времето за работа на всеки електромагнитен клапан на ABS надвиши предварително зададената стойност и звено за контрол ABS открие отворена верига в една от веригите на соленоид ABS. [*] Когато изходящите сигнали от блока за управление на ABS не се предава соленоидни вентили на ABS. [*] При временна загуба на сцепление се появява в резултат на прекомерна буксуване, когато остана в кал или сняг (въртене на задвижващите колела в продължение на 20 секунди или повече) или при шофиране по изключително груб пътища. Това може да заблуди системата в мисленето нещо не е наред и да зададете скоростта код колело. Единственото нещо, което не е наред тук е диагностична стратегия на Honda. Колоездене и изключване на запалването трябва да рестартирате системата ABS и предупреждение ABS лампата. [*] Ниско напрежение на акумулатора. Проверка на батерията. Ако е ниска, презареждане и с ключ на разстояние, отстранете предпазителя на ABS # 2 в продължение на три секунди, за да изчистите кодовете за грешки. Поставете отново предпазителя и включете запалването. Предупреждение ABS лампа трябва сега да се изключи. Тактически Съвети [*] Ако предупреждението ABS лампата не идва от това, когато запалването е включено, може да изгори крушката, може да има проблем окабеляване или ABS модул за контрол могат да имат лош основание или не са успели. Има една жълта жица, която работи на предпазител панел на инструмент панел на предупреждение лампа ABS, се отнасят на собствениците ръководство на правилното място предпазител, защото тя варира в зависимост от модела, и едно синьо / червен тел, която работи от инструмента панел за контрол ABS модул (терминал # 4 на Интегра или терминал # 10 на Legend). Ако тези вериги са ОК, провери съединителя ABS модул за контрол и връзка на основание за отпуснатост или корозия. [*] Ако контролния модул получава напрежение, когато ключът е, но не е осветяване на верига ABS предупредителна лампа за първоначална проверка на крушка, модул е дефектен и трябва да бъдат заменени. Достъп до място За достъп до кодовете, ако предупреждение лампа на ABS, намерете конектора ABS проверка на услугата по страната на пътника на арматурното табло. Тя има две-тел конектор на края. Свържете джъмпер тел между двата терминала (ключът). Когато включите запалването, всички диагностични кодове, които се съхраняват в паметта на контролния модул ABS, трябва да направи флаш ABS предупредителна светлина в рамките на 10 секунди. Първата серия на мига съответства на първата цифра на кода (който Honda се отнася до "основен код"). След втората пауза, светлината ще започне да мига втората цифра на кода (който Honda се отнася до "под код"). Ако повече от един код се съхранява пет секунди пауза ще бъде последван от един флаш на светлината, последвано от още пет секунди пауза, преди следващото код за грешка се показва. След като са били прочетени всички кодове, кодове могат да бъдат изчистени чрез премахване на модул ABS предпазител за най-малко три секунди (ключът). Tool Time За тези по-стари приложения Honda Sumitomo ABS, Honda има специален инструмент дилър (07HAJ SG0010A), който се включва в шест-пинов конектор под предната пътническа седалка. Тестер разговаря с ABS модул и може да се използва за извършване на различни диагностични тестове. Ако можете да получите вашите ръце на един от тези инструменти за дилър тестер, можете да го използвате, за да извърши шест различни изследвания на режим, който да проверява действието на различните соленоиди в хидравличния модулатор монтаж. За съжаление, Honda ABS тестер струва $ 1,000, така че това е малко вероятно много независими магазини ще си купите такъв инструмент, освен ако не е магазин за внос или вършат много работа Honda. Така че в зависимост от това къде отивате, след дипломирането, не може да използва този тестер. Но не се притеснявайте, има различни резервни части инструменти за сканиране, които могат да четат ABS кодове, по-новите модели Honda и Acura. Въпреки това, ние не сме наясно, които да включите в тези по-стари системи. Един производител има касета за сканиране инструмент, който позволява на тези звена да прочетете ABS кодове на 1994 г. и новите автомобили Honda и Acura. Но инструмента за сканиране софтуерът не може да цикъл соленоиди или да направят същите тестове като инструмент на дилъра. В повечето случаи, вие наистина не трябва Honda тестер на ABS или сканиране инструмент, за да разбера какво не е наред - стига да знаете нещо за ABS системи и как да отстранявате окабеляване вериги. Кой е виновен? Повечето от грешките, които срещнете, вероятно ще бъде в колело скорост сензор вериги, ABS модулатор соленоиди, мотора на помпата или релета. В много случаи, проблемът може да бъде нищо повече от един изгорял предпазител, разхлабени или корозирали конектор кабели или лоша връзка на земята (особено между мотора на помпата и тялото). Релета също е вероятно да причинят проблеми след много години на обслужване. [*] Ако откриете, колело скорост сензор код, проверете окабеляването приемственост между сензор, съединител и електропроводната система. Sensor съпротива може да се провери с омметър сензор или чрез снопа. Обърнете се към ръководството за точните спецификации, но, като правило предните сензори на 1992 Acura приложения трябва да се чете от 750 до 1200 ома и задни сензори за 1100 до 1600 ома. Ако съпротива колело скорост сензора е в нормални граници, премахване на сензора и я провери за щети или метални отломки, придържайки се към върха. Wheel-степенна сензори са магнитни и ще привлече носят отломки от ротори и накладки. Тъй като тези неща се изгражда, тя намалява силата на сигнала от сензора. Също така, да инспектира състоянието на зъбите на ВиК пръстен сензор (който Honda нарича "механизъм пулсар"). Слой от ръжда върху зъбите или убождания или увреждане на зъбите може да попречи на колелото скорост сензор от генериране на добър сигнал. [*] Въздушна междина между сензорите за скорост на колелата и колелцата им е критично. За Vigor модели, предните въздушен процеп трябва да бъде 0.024 .035 инча, и за задни сензори трябва да бъде 0.020 .035 инча. Използвайте nonmagnetic междурелсие разузнавач, за да коригира пропуските, както е необходимо. [*] Ако намерите код за електромагнитен клапан на ABS, съпротивлението между соленоид терминали могат да бъдат проверени с омметър. Като правило, трябва да виждате около 02:59 ома ако соленоид е добро. Нулева четене ще ви кажа, соленоид е късо, а безкрайно четене ще ви кажа, че е отворен. Ако соленоид е лошо, цялата ABS модулатор единица трябва да бъде заменен (ценова листа $ 927), защото отделните соленоиди не са достъпни като отделни компоненти. [*] Код, 1-3 за мотора на помпата може да посочи провал, да се създава налягане, защото нивото на течността е нисък или има въздух в системата. Има специален "клапан за поддръжка хемофилик" под червена капачка на модулатор, че трябва да се отвори за облекчаване на налягането вътре модулатора всяко време модулатор, помпа или акумулатор се обслужва. Honda има специална Т-дръжка ключ (07HAA-SG00100), които могат да бъдат използвани за тази цел. За да облекчи натиска, завъртете винта хемофилик едно пълно завъртане (ключът), след това да спре. Изчакайте, докато налягането е освободен, след това затворете винт. Ако въздухът е в капан вътре в ABS модулатор, поддръжка хемофилик винт може да се използва за отдушник. Но ако има много на въздуха във вътрешността на електромагнитни вентили, системата ще трябва да се обезкървяват чрез специални Honda ABS тестер инструмент за цикъл на соленоиди. Ако не разполагате с този инструмент, друг метод за ръчно цикъл соленоиди, докато кървене системата с налягане хемофилик. За да направите това, вие трябва електрическата схема, за да разбера терминали по електрическата инсталация съединител може да се скочи на цикъл всеки соленоид едно по едно. Topping класациите Honda диагностика класациите за Sumitomo система ABS списък, различните процедури за изолиране на грешки, ако има код за помпения агрегат, акумулатор, пресостат и соленоиди. Някои от тестовете, свързани с премахване и прескачането на помпа реле с скачач жици, за да се провери работата на помпата и способността да се изгради и задръжте натиск. Ако помпата е бутане течност към акумулатор, но не успява да генерира достатъчно натиск, проблемът може да бъде спукан или разтоварени акумулатор или лошо проверка помпа клапан. Ако системата не успее да поддържа натиск, след като максималното налягане е постигнато, проблемът е най-вероятно е спукан клапан в модулатора. Забележка: Ако имате да премахват или смяна на акумулатор по някаква причина, не забравяйте да облекчи натиска на системата чрез завъртане на винт поддръжка хемофилик (под червена капачка на модулатор), преди да направите нещо друго. Ако акумулатора трябва да се смени, има малък винт в началото на това за вентилиране на азот вътре газ. Да не се разхлабят или да се превърне този винт, освен ако не сте планиране за изхвърляне на акумулатор, защото веднъж на газ избяга от акумулатор, това е история. Още едно нещо Що се отнася до поддръжката, Honda препоръчва подмяна на спирачната течност на всеки 30,000 мили и замяна на ABS високо налягане маркуч, който започва да тече от помпата на модулатора на всеки 60.000 мили. Тъй като нито е вероятно някога е било правено, това е добра идея да направи и двете, ако трябва да замени помпа, модулатор или главния спирачен цилиндър. '92 ACURA ABS диагностични кодове 1 Мотора на помпата 1-2 Вериги мотора на помпата 1-3 Високото налягане изтичане 1-4 Реле за налягане 1-8 Акумулатор на изтичане на газ 2-1 Превключвателя на Спирачка за паркиране 3-1 до 3-8 Датчици (колела скорост сензор инсталация) 4-1 Право на предните колела-степенна сензор 4-2 Ляво предно колело-степенна сензор 4-4 Право задното колело-степенна сензор 4-8 Ляв задното колело-степенна сензор 5-4 Право задното колело-степенна сензор (модулатор или спирачка плъзнете) 5-8 Left задното колело-степенна сензор (модулатор или спирачка плъзнете) 6-1 Фронт не успяват безопасно реле 6-4 Задна провалят безопасно реле 7-1 Предна дясна страна соленоид ABS 7-2 Ляв фронт ABS соленоид 7-4 Задна ABS соленоид Добре са го обяснили хората.Значи клапанате който отварят и затварят каналите за циркулиране на спирачна течност от едната срана има газ азот под налягане зареден предварително в акумулатора с определено налягане от другата спирачна течност която в зависимост от режима на работа на АБС модулатора е с различно налягане т.е. получава се противодеиствие м/у хидравличната и газова част за да отваря и затваря клапана Режимите са същите: ## в режим "нормално положение"---входа му е отворен изхода затворен ## " увеличаване на налягането-входа на клапана е отворен изхода е затворен и от главния спирачен цилиндъртечноста се изпомпва спирачна течност в клапаните ## в режим "задържане на налягането"-входа на клапана е затворен изхода също е затворен.Спирачната течност се съхранява м/у входа и изхода на клапана намодулатора ##в в режим"намаляване на налягането"--входа на клапана е затворен изхода отворен и течноста преминава в резервоара, Поради някаква причина някой от клапаните не ти работи както трябва и не затваря напълно. Причините на пръв поглед за код 1 -8 са две или по точно три: 1 Газта с която е зареден акумулатора по някакъв начин е намалила своята стойнос на налягане: #пробит балон-- не ми се вярва защото в началото ти работи #изпуснато малко количество газ през 0 пръстен--малко вероятно но може да се случи #изпуснат малко количество газ покрай буталцето на клапана и е изтекъл в хидравличната сиситема --изглежда абсурдно но поради дълггодишната работа износване и стареене на материалите може и да стане 2 Самото буталце не работи както трябва # поради дълггодишната работа износване и стареене на материалите може и да се получи така че буталцето несе движи нормално и клапана не затваря плътно и хидравличната течност да си изпуска малко в канала и това да намалява налягането което се получава в акумулатора и абс контрола засича че акумулатора е под определена стойност на налягането и ти дава код1 -8 # може да има боклук и да не затваря клапана но това отпада защото ти каза че си продухал всичко #може да има клеясване на буталцето на клапана и да не се движи нормално в края и да не затваря клапана напълно до сега изброените причини водят до едно замяна с нов или ако намериш начин да си го ремонтираш без да изпуснеш газта добре,иначе както пише в статията"защото веднъж на газ избяга от акумулатор, това е история" 3. грешна команда от АБС контрола за времената на включване и изключване на мотора на помпата. но се съмнявам в това защото той следи всичко какво става в АБС модулатора и все пак всичко е възможно При теб е повредата ти трябва да си я изследваш и анализираш и на база получените данни да си решаваш какво трябваш да прави но няма да е нещо по различно от смяна .