Танасико
Фен-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно Танасико
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Акордеон 2001
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шабла
-
Нее аз Шабла не те питам тук много добре знам, че няма къде!!!
-
Би ли ме насочил към място където ще свършат тази работа, че в Шабла и верига на колело не могат да опънат. И какви цени върви тази услуга?
-
Здравейте колеги! Акорда ми е 1.8 втек 2000г. малко бавно се изфорсирва двигателя и като превключвам на втора и трета предавка много се тормози докато тръгне хубаво да върви. Имам в предвид, че направо до 2500 оборота е удошена, двигателя се тормози а колата много бавно ускорява. Това е и на газ и на бензин всички филтри са нови и не е от тях, вече си мисля да махна катализатора. Какво ще ме посъветвате вие и какво ще се получи без катализатор? Благодаря предварително
-
Танасико started following Продава части / аксесоари
-
Ок ще пробвам, и аз мисля, че нещо такова ще е.
-
Здравейте колеги. Скоро смених сивика с акорд, 2000г. и съм много доволен от колата. Но забелязах, че когато вали или я мия в багажника влиза вода. По точно в десния ъгъл около стопа. Багажника не е крив уплътненията са здрави но си тече. Някой знае ли нещо? Благодаря предварително!
-
Здравейте колеги, скоро продадох моя Сивик англичанка и имам намерение да си взема Акорд 2000-2001г. бензин 1.8 Какво можете да ми кажете за тази кола и ако някой знае за читава такава за продажба да пише. Благодаря предварително!
-
Ами нормална скорост 90-100кч/ч.
-
Здравеите колеги помагаите. Англичанката от известно време почна да вдига темп. много когата се движа по наклон на 5 та и 4 та предавка. Отначало помислих че може да е от високите темп. на въздуха въпреки че никога досега нее греела. Значи карам си по равен път на 5 та и темп е в норма, идва лек наклон и почва да качва веднага ако наклона е по-дълък 3-5 км и го изкарам на 5та влеза в критична темп. Веднъж пробвах и завъртях парното на топло и темп пада за секунди. Проверих гарнитурата на главата няма нищо там. А когато я напъна сериозно не грее какво е това
-
Можеш да сложиш по-силни крушки. Например тези: Те пак са 55/60W (като оригиналните), но светят по-силно. Това, което ти си чувал, е за 100W крушки. Аз лично съм с PHILIPS-а и изкарва една година (~20,000-25,000 км.) непрекъснато светене (целогодишно съм със запалени фарове), след което и двете изгарят в рамките на няколко седмици. Вече 3-та година така и може да си сверяваш календара по крушките. ПП Само да добавя, че ако се спреш на OSRAM e добре да търсиш Nightbraker Plus. От обикновения Nightbraker има много оплаквания, че гори бързо. Лично не съм използвал, та не мога да дам отзиви. Мерси колега днес сложих Филипса и преди малко ги пробвах, наистина има разлика
-
Да това за стъклото съм го чувал
-
Здравеите колеги имам едно въпросче. Мога ли да сложа по-силни крушки на фаровете? Защото съм чувал че на някои коли започват да се топят кабели фасунки и т.н. Ааа и още нещо моята хонда е сивик англичанка и стъклата на фаровете са мътни, има ли оправяне това?