Jump to content

Mori

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Mori

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 30.04.1972

Profile Information

  • Кара
    Civic Aerodeck 1,6i sr, D16B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

1780 профилни разглеждания
  1. Не, не е в СБА, но са си шмекери там...
  2. И моята два пъти се чупи така. За късмет намерих из ФБ групите за Хонда. Сега пък се счупи пружината, но от старите свалих прuжина и ударих още един отвор с резба за винт, че и щипките отзад позаминали. Обаче това не се лeпи лесно, пробвах със смола и армировка, но голямо е усилието от лоста и пружината и пак се чупи.. Е, винаги можеш да вържеш една телчица и да си дърпаш лостчето
  3. Моята англичанка пък не мина, тоест мина като си платих рушвет. Уж си работи добре, не пуши...преди 70 хиляди ремонт на глава. Обаче нямаше катализатор и аз купих някакъв за 340 лв от аутодок, който обаче явно не върши работа, защото CO показа 1,3 на ниски обороти. Та се чудя сега какво да я мисля, но то до догодина има време...в крайна сметка върви си колата, нормално за 370 си хиляди километра.
  4. Привет колега(по форум само).  Имам един проблем с моята старичка Хонда сивик англичанка Aerodeck. Проблемът в някакъв шум, като хъркане ромолене леко като от зъби от скоростната кутия, но по-скоро е диференциал си мисля. Шума е само когато ускорява, най-отчетлив е на първа скорост, намалява при горните скорости. Мисля, да не са лагери на диференциал...шума е синхронен с оборотите на полуоските. На задна го няма между другото. Въпросът ми е, ти  имаш ли възможност да погледнеш и евентуално да ремонтираш това?
    Впрочем, не зная къде работиш  - София или друг град...
    Тя вярно старичка е колата, но мен ми върши работа, работи добре, още не е изгнила, двигателя го правих скоро и мисля че ще служи още няколко години спокойно, само този проблем ми е кахър.
     

  5. Засега нещо никой не иска да се занимава с разглобяване на кутия, говорят ми за 500 лв за лагери, 200 лв за отваряне....и ми казват, купи си некоя друга кутия, карай я тая докато умре. Накрая ще взема аз да си я отворя.
  6. това за кой лагер иде реч - на вала ли? Иначе някви клипчета гледах тук мисля някъде по темите, някой беше пускал, не се сменя трудно ама сваляне на скоростна кутия си е малко неудобна работа за дворна работа. Някой за препоръка за сервиз, където биха се справили с тая задача?
  7. Не...каретата са вкарани докрай, зегерката си е щракнала, има мининален луфт аксиално(по оста) от зегерката. Този луфт за който говоря е радиален - тоест като клатя корпуса на карето нагоре-надолу, прави по някой милиметър. Луфта или е в шлиците или вътре втулката в диференциала нещо луфти, ама там не ми е ясно как е устроено.....лагер ли има? В самите карета не долавям луфт нито горе(вътрешно), нито долу(външно).....но аз знам как звучат разбити карета, то чука по-скоро, докато тук си звучи като на зъбчета някак. На място на свободна не се чува нищо. Вдигах колата да върти предните колела и тогава не се чува - прослушвах с отвертка по кутията, там се чува предимно шума от зъбните колела, но няма такова ромолене. Тъпото е, че се чува предимно при натоварване....не се сетих да накарам някой да натиска леко спирачка и да дава газ за да се натовари системата, както се случва при потегляне.
  8. Привет колеги, яви ми се отскоро някакъв шум при ускоряване откъм скоростна кутия. Чува се отчетливо на първа и втора, основно когато се ускорява и предимно в купето. Самите скорости си включват нормално, скоро сменях и масло в скоростна кутия. Шума е подобен на ромолене като от зъби на зъбно колело...едно такова рррррррр..... На високи обороти няма шумове и виене, прослушах и кутията акустично, и там не се чува тоя шум. Според мен е някъде откъм диференциала, но няма как да го диагностицирам. Звука не се влияе от завиване, основно се усилва при ускоряване и катерене на наклон, когато се предава момент към колелата. Днес лягах под колата, направи ми впечатление и друго, което не знам доколко е нормално - вътрешните карета имат един луфт спрямо скоростната кутия, но не навън и навътре(там е нормално малко да има), а нагоре надолу....като хвана корпуса на карето и го заклатя се мести леко. Там нали влиза чрез шлици в кутията, та ми е интересно луфта в шлиците ли е, или някой лагер има в кутията дето е заминал. Масло не тече. Някой ако има идея какво може да е.
  9. Честно казано и аз съм в голямо чудене за тази газ - отскоро съм собственик на Civik Aerodeck 98г и искам да и сложа един газов инжекцион, но след като изчетох тук разни неща така и не разбрах, дали всичко това е някаква митология или има нещо вярно. Знам това онова от обща култура за ДВГ-тата, но така и не можах да си обясня с какво главите на Хонда, които така или иначе са предназначени за високооктанов безоловен бензин са по различни от главите на стария голф например, който е изкарал 200 000км на газ без никакви проблеми по главата...Много ми се иска някой знаещ, веднъж за винаги да обясни научно-популярно за проблема с клапаните на Хонда и защо само при Хонда.И на мен газаджиите ми говорят за някава бутилка със смазваща течност, ама това нещо ми изглежда бла-бла...
×
×
  • Създай нов...