sinoptika
Фен-
Мнения
190 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте колата е сивик 6-та генерация с двигател д14а3 след монтиране на всмукателен колектор от д16з6 оборотите играят между 1500 и 2000 навързал съм всички букси и вакууми по местата , грешка не дава пробвах 2 дросела и два всмукателя проблема остава
-
колата се кара основно на газ и на бензин вече не работи искам поне да може да ме прибере и да я паля на бензин особено в сегашния сезон избора на инжектори е този защото имам няколко комплекта колата няма да се вкарва във високи обороти за да обеднее като изключим това да разбирам че няма да има проблем да ги сменя
-
благодаря за бързия отговор имам още един въпрос Компа ми е от д16а6 кода мисля че беше PM6 който заводски си управлява тези дюзи / 240 / сега мисля да ги сменя с дюзи от D14A4 които са високоомни но са с по малък дебит /180 / ще имам ли проблеми
-
двигателят ми е д15б2 с всмукател от д16а6 който е с нискоомни инжектори имам проблем с инжекторите и искам да ги махна на тяхно място ще сложа високоомни въпроса е как се преправя инсталацията
-
двигателя продаден / не оборудван / периферията е налична
-
ДВИГАТЕЛ д15з6 напълно оборудван / колектори, полуоски , компютър , инсталация , делко , ск. кутия / отделно имам бутала с биели от д15б2 СКОРОСТНИ КУТИИ L3 кабелна, предавки от срх / къси/ и 4.25 файнал L3 кабелна от двигател д15б2 S40 хидравлична от 6 генерация японка д14а3 S40 хидравлична от 6 генерация японка д15з6 при интерес мога да дам точни предавателни числа ОКАЧВАНЕ хидравлична кормилна рейка в добро състояние с нови накрайници носачи , пружини с амортисьори , шенкели с апарати и дискове 242 мм , шенкели с апарати и дискове 262 мм към тях имам и предна стабилизираща щанга лилави понижаващи пружини ИЗПУСКАТЕЛНИ КОЛЕКТОРИ спортен тръбен 4-2-1 суперспринт със забележки стоков чугунен 4-2-1 от д16з6 стоков чугунен 4-2-1 от д16з7 със забележки стоков чугунен 4-2-1 от д16а9 двувалка стоков чугунен 4-1 комплект климатик , салон , табло с уреди шофьорска напълно оборудвана врата с ел. стъкло и други работи по интериора всичко се намира в гр.Шумен казвам се Тодор ако имате въпроси телефона ми е 0988924690 или на лично
-
оборудван всмукателен колектор от д16а6 - 90 лв инсталация за пълна инжекция от д16а8 -40 лв кабелна скоростна кутия от двувалка с 4.25 файнал 180 лв кабелна скоростна кутия от двувалка - 150 лв лилави понижаващи пружини карал съм ги на сивик 5 генерация свалят с 40 мм - 110 лв обикновена газова уредба с малка бутилка- 100 лв гол блок с петите цена 50 лева бутала с биелите / продавам ги само комплект 4 / цена 60 лева картер цена 20 лева хидравлична помпа -40 лв динамо от д15б2 -40 лв стартер от д15б2 -40 лв акумулатор 45 ампера /тесен / 60 лв лип от рено лагуна със забележки има деформации 25 лева
-
оборудван всмукателен колектор от д16а6 - 90 лв инсталация за пълна инжекция от д16а8 -40 лв кабелна скоростна кутия от двувалка с 4.25 файнал 180 лв кабелна скоростна кутия от двувалка - 150 лв лилави понижаващи пружини карал съм ги на сивик 5 генерация свалят с 40 мм - 110 лв обикновена газова уредба с малка бутилка- 100 лв гол блок с петите цена 50 лева колянов вал без видими дефекти до последно го карах цена 80 лева бутала с биелите / продавам ги само комплект 4 / цена 60 лева картер цена 20 лева хидравлична помпа -40 лв динамо от д15б2 -40 лв стартер от д15б2 -40 лв акумулатор 45 ампера /тесен / 60 лв лип от рено лагуна със забележки има деформации 25 лева
-
в-тек глава от д16з6 - 250 лв -ПРОДАДЕНА оборудван всмукателен колектор от д16а6 мисля че е с високоомни инжектори - 100 лв компютър /пво/ обд-0 с чип за д15 в-тек - 110 лв -ПРОДАДЕН делкото не съм сигурен какво е не пише нищо на него мога да кажа че е за пълна инжекция най вероятно обд-0 НО е със сменена букса /личи си че са преправяни кабелите/ и има само една букса в която влизат 9 кабела на снимките се вижда - 80 лева -ПРОДАДЕНО инсталация за пълна инжекция от д16а8 -40 лв кабелна скоростна кутия от двувалка с 4.25 файнал 190 лв кабелна скоростна кутия от двувалка - 160 лв лилави понижаващи пружини карал съм ги на сивик 5 генерация свалят с 40 мм - 120 лв обикновена газова уредба с малка бутилка- 110 лв гол блок с петите цена 50 лева колянов вал без видими дефекти до последно го карах цена 90 лева бутала с биелите / продавам ги само комплект 4 / цена 80 лева картер цена 20 лева хидравлична помпа -40 лв динамо от д15б2 -40 лв стартер от д15б2 -40 лв акумулатор 45 ампера /тесен / 60 лв лип от рено лагуна със забележки има деформации ще кача снимки там се вижда
-
в-тек глава от д16з6 - 250 лв оборудван всмукателен колектор от д16а6 мисля че е с високоомни инжектори - 100 лв компютър /пво/ обд-0 с чип за д15 в-тек - 110 лв делкото не съм сигурен какво е не пише нищо на него мога да кажа че е за пълна инжекция най вероятно обд-0 НО е със сменена букса /личи си че са преправяни кабелите/ и има само една букса в която влизат 9 кабела на снимките се вижда - 80 лева инсталация за пълна инжекция от д16а8 -40 лв кабелна скоростна кутия от двувалка с 4.25 файнал 190 лв кабелна скоростна кутия от двувалка - 160 лв лилави понижаващи пружини карал съм ги на сивик 5 генерация свалят с 40 мм - 120 лв обикновена газова уредба с малка бутилка- 110 лв гол блок с петите цена 50 лева колянов вал без видими дефекти до последно го карах цена 90 лева бутала с биелите / продавам ги само комплект 4 / цена 80 лева картер цена 20 лева хидравлична помпа -40 лв динамо от д15б2 -40 лв стартер от д15б2 -40 лв акумулатор 45 ампера /тесен / 60 лв лип от рено лагуна със забележки има деформации ще кача снимки там се вижда снимка на газовата уредба
-
моля ако може някой модератор да поправи заглавието от д15б2 мими - ми на д15б2 мини - ми малко уточнение и снимки продава се само това което съм написал нямам купе , окачване ,интериор изпускателният колектор е продаден делкото не съм сигурен какво е не пише нищо на него мога да кажа че е за пълна инжекция най вероятно обд-0 НО е със сменена букса /личи си че са преправяни кабелите/ и има само една букса в която влизат 9 кабела на снимките се вижда хидравличната помпа е с трапецовидна шайба най вероятно е за сивик 4 генерация , црх 2 понижаващите пружини са лилави но имат ръжда тава по никакъв начин не нарушава качествата им новият собственик ако реши може да си ги освежи блока вече е разглобен гол блок с петите цена 50 лева колянов вал без видими дефекти до последно го карах цена 90 лева бутала с биелите / продавам ги само комплект 4 / цена 80 лева картер цена 20 лева
-
колата поне още една седмица ще е в движение и може да се пробва след това на части в-тек глава от д16з6 - 250 лв оборудван всмукателен колектор от д16а6 мисля че е с високоомни инжектори - 100 лв компютър /пво/ обд-0 с чип за д15 в-тек - 110 лв делко от д16а6 с изпилени уши -90 лв изпускателен колектор 4-2-1 от д16з6 - 70 лв инсталация за пълна инжекция от д16а8 -40 лв кабелна скоростна кутия от двувалка с 4.25 файнал 190 лв кабелна скоростна кутия от двувалка - 160 лв блок д15б2 с бутала биели колянов вал картер без глава 150 лв може и на части лилави понижаващи пружини карал съм ги на сивик 5 генерация свалят с 40 мм - 130 лв обикновена газова уредба с малка бутилка- 110 лв хидравлична помпа -40 лв динамо от д15б2 -40 лв стартер от д15б2 -40 лв акумулатор 45 ампера /тесен / 60 лв снимки когато разглобя двигателя всичко се намира в град Шумен казвам се Тодор за други градове пращам по еконт връзка с мен предпочитам лично съобщение но и по телефона може да се разберем телефон - 0988924690
-
благодаря колега 4 грешка е в делкото 22 грешка е във втека това изкарва този комп / п28 / който е в англичанката с двигател D16Y3 но това не е заводския комп за този двигател аз имам и 5 генерациа с двигател D16Z7 малкия втек там заводския комп е п28 какво става когато ги разменя d16z7 удря прекъсвач на 3500 оборота и светва 4 грешка а D16Y3 рабити както трябва прекъсвача е на 7800 но светва само 22 грешка за втека който този двигател няма явно п28 от англичанката не е добре това дали може да се оправи софтуерно или по добре ще е да търся заводския комп и да видя какво ще стане
-
колата е англичанка с двигател D16Y3 но компа е с код P28 когато я вземах чек лампата въобще не светеше и колата се форсираше до 3500 оборота след разглобяване на таблото стана ясно че лампата на чека е премахната сложих лампа и светна показва ми грешка 4 и 22 от тука идва въпроса какви са тези грешки и как да ги отстраня намирам описание на английски но не разбирам каква точно е грешката моля ако някой знае какви са грешките и евентуалното им отстраняване нека помогне