-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Brazer
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
F20b6
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Здравейте,колеги!Хондата ми ( Акорд CH7, F20B6) се опитва да ми прави някакви магарии. Забелязвам,че когато изкачвам продължително голям наклон ( над 5 минути ) с ПУСНАТ КЛИМАТИК стрелката на температурата осезаемо се вдига нагоре. Това го прави ЕДИНСТВЕНО И САМО, когато е пуснат климитика. След спирането му температурата започва да спада след няколко секунди до нормални стойности.По колата : водната помпа следва да се смени след 4000 км ( заедно с ремъците )Термостат никога не съм сменял ( зимата има предоволно парно )Антифриза е на 2 години ( HEPU син на - 26 гр ) Колата е с ГИ на 50000км, не съм сменял изпарител или мембрани ( изпарителя на пипане е също толкова горещ,колкото дебелият маркуч за вода)Маркучи не надува.Перките въртят нормално.Има нещо,обаче което ме тревожи и то е : антифриза в радиатора е "до горе" . При наливане на антифриз в разширителния съд между мин и макс след няколко дни той е почти изчезнал, но въпреки това в радиатора е буквално до горе. Колата е в гараж и не съм забелязал течове под нея.Възможно ли е да е от капачката на радиатора ( винаги я забравяме,но може да направи големи бели )?Забравих да допълня : при изкачването на същия път, но без климатик и 4 човека температурата стои нормална.P.S. Не можах да се справя с качването на снимката, затова бих бил благодарен,ако някой го направи вместо мен - http://dox.abv.bg/files/fdw?eid=101707396
-
Здравейте,колеги!Проблема се изразява в следното : в колата ( Акорд 2000г , Ф20б6 ) се появява локвичка около шофьорската седалка и респективно зад нея. Отначало си помислих,че уплътнение от прозорец се е прокъсало, но след като 1 месец колата стои в подземен гараж и се припалва през 1 седмица - теча отново се появи. Забелязвам също, че губи и антифриз,като под колата не се забелязват абсолютно никакви след от теч. Предполагам,че проблема се крие в радиаторчето за парното ( или то самото,или изскочил маркуч,отхлабена връзка...) .Това,което ме притеснява е,че никъде по магазините не успявам да намера радиаторче. Само в един магазин казаха,че евентуално могат да доставят и това на скромната цена от 800 лв...Ясно е,че ще се ходи по автоморгите и въпросите са ми няколко :1) Еднакви ли са радиаторчетата за парно при моделите - 1.6, 1.8 , 2.0 или всеки си е индивидуален за кубатурата.2) Пасват ли от предишния модел Акорд ( до 1998г.) Благодаря Ви предварително!
-
65807+147=65954
-
Добър вечер,колеги!От 2 дни насам чувам странен шум от двигателя на колата (ф20б6) . Когато я запаля студена се чува нещо подобно на звук от зумер от коша на двигателя ( пиукане). Когато колата позагрее шума изчезва. Вдигнах капака, заслушах се и като,че ли идва наистина от двигателя ( а не наоколо ).По колата не се усещат разлики от преди във вървежа или подобно.Няма check engine или други симптоми на проблем.Някой ако се е сблъксвал с толкова идиотска ситуация нека помогне :)/>
-
F20B6 - 2 години с ГИ, около 60000 км. - никакви проблеми. Единствено - реглаж на клапани през 20-25 хиляди километри . Разбира се, не броя и смяната на двата филтъра на ГИ на всяка смяна на масло. Кръглото филтърче в изпарителя на 10000 км беше задръстено от графит. Ако не се сменят редовно - всичко отива в рейката. Разбира се газта изисква и добри свещи, смяна на въздушен филтър редовно. Като цяло - много доволен.
-
Забелязвам,че има разлика в харченето при различните марки масла. Като купих колата преди 2 години тъкмо й бяха наляли едно масло - за 10к изхарчи около литър. Смених марката и от тогава - 4 смени на масло, средно на 10к - по около 600-700гр.
-
Почти съм убеден,че ще се окаже или дебитомер или ламбда сонда. Не си написал - свети ли check?
-
А*то+ за 70 лв . Марката я забравих, тъй като нямаше наличен ( от Кърджали съм ) и ще го доставят към края на седмицата, а майстора ми ще е свободен в началото на другата, така че живот и здраве ще споделя резултата.А иначе SKF имаше, но цената ме спря - 160 лв.
-
И така резултата е ясен и то е преден ляв лагер на главина. Вдигнахме колата на крик,първа - газ и колелото вие здравата.Благодаря Ви колеги за съветите!
-
Гумите са купени миналата година - Ласса Импетус , напълно възможно е да е от тях - с времето се вдървяват.Ще огледам колата изключително внимателно за заплетени предмети или проблем със спирачните апарати.Друго обаче ми идва на ум - възможно е да се е откачила някоя пластмаса и да създава тя проблемите.
-
Здравейте,колеги!От няколко дни дочувам странно виене,идващо отпред. Виенето започва да се чува отчетливо от 40км/ч нагоре , без значение на скорост,на неутрална или на загасен двигател.Първоначално си помислих,че се касае за лагер на главината на някое от предните колела,но след като вдигнах колата на крик и завъртях колелата не се чуваше виене.Следващата мисъл беше,че е възможно да е от СК, но маслото е ОК, сменяно е преди 2 месеца с масло от Бултрако. Не знам,възможно ли е да е от СК,независимо,че на спрял или изключен от скорост двигател при движение отново се чува виенето?
-
Добър вечер,колеги!Извинявам се сигурно за глупавия въпрос,но .. приемате ли нови членове да дойдат на сбирката.Имам желание да дойда,да се запознаем, да поговорим за любимата марка.Остава ли часа за 13.00 в Неделя на Булгарплод?Акорд F20b6
-
Цени за Акорд 2,0 F20b6, комплект съединител : Валео - 210 лв - Пламак 1991 Екседи - 220 лв - Балканпартс
-
Добър вечер,колеги!Предстои ми закупуване на комплект съединител за Хондето.Четох доста из интернет, разхождах се по магазините и се спрях на Екседи и Валео.Принципно на старата ми кола бях с Валео,познати с японски автомобили - също с Валео - много доволни.Но навсякъде пише,че Екседито си е по-правилното решение, а и ценовата разлика между двете марки не е значителна,та въпроса ми е кое бихте ми препоръчали.
-
Здравейте,колеги!Може би от месец насам забелязах,че нивото на хидравличната течност започна да пада...изчаках го да падне под минимума и веднага към майстора ми.Искам да подчертая,че под колата не се забелязват абсолютно никакви течове.Майстора я гледа,оглежда,също не забеляза течове.Препоръча смяна на цялата течност...готово - закупих от Бултрако хидравлична течност (1л) , напълнихме системата,предварително измихме с бензин съдчето..мина се не мина 1 месец и пак същото - течността намаля..сега е м/у мин и макс,тоест за 1 месец от макс до м/у мин и макс.Искам да отбележа,че не се чуват никакви странни шумове от хидравликата,волана си е все така лек,откакто е закупена колата..Според Вас на какво може да се дължи това?