atz
Фен-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно atz
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Божурище
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Слави, не си е работа всеки да се оправя сам за всичко. Ако беше така нямаше да са измислени финикийските знаци(парите). Верно, друг въпрос е какво се получава срещу тях тук и другаде по света. Като ги пуснах диагностиките и какво - почти нищо. Иначе всичко си заработи де. В Бултрако ме посъветваха какво да пипна и с какво да внимавам за да не стане беля след като им споделих за проблема. Браво на тези момчета от сервиза в София. За ELM -а съм чел днес след обяд дали става преди да пиша предния пост. Може да се пробва с опция да се върне ако не става. Според мен отговора е - не, за CR-V RD1. Или казано още по точно става само за канадския вариант на CR-V RD1. Визуално е едно, хардуерно друго, а дали отговарят протоколите и дали ги има въобще за RD1 трето. Ако имаш на РС -то СОМ не ти трябва преход през USB! Има и още за писане, ама по натам като му дойде времето. Поздрави!
-
Тъкмо влизам да пиша на ЛС за диагностиката а те нещата си дошли на място. Разпознах и колегата !...За CR-V RD1 - само през K-Line адаптера. После на COM порт или СОМ през USB.На Markony HDS -а трябва става за всичко хондовско. Това с ELM327 не е за CR-V RD1.Все пак мисля да се внимава с темата. Взема се хляба на някои хора.Поздрави!
-
Преди време заради препратки ме триха в един спор с колега от форума. Не ми се ще да ме забранят завинаги! То и затова темата изглежда като да е стигнала до никъде...
-
Има. Има и друг вариант на безплатно. Софт за РС с показания на много параметри, запис на LOG, грешки и триене на грешки. E само K-Line адаптера не е безплатен но се прави лесно. Писал съм някъде за това. Пуснах го преди 7-8 месеца. То вярно по-безплатно от кламера няма.Поздрави!
-
a.aleksandrov като изгледах клиповете, много ми напомня на моя случка с РЕНО-ЕСПАС от преди 4-5 години. Като застудя се появи случката. С мерене установих, че просто акумулатора остава полузареден. И на следващия ден в студа се чудеше как да запали. Едно изправително рамо в алтернатора беше прекъснало. Според мен, провери и заряда. И още, проблема го има дълго време, каквото и да е - лош контакт, лоши връзки, кородирали кабели - до сега би трябвало да прекъснат.
-
plamstar честито за CR-V -то. ! Четирите гуми трябва да са еднакви и даже винаги да са еднакво напомпани! Има много писано защо трябва да е така. В общи линии е за да има правилно разпределение на задвижването между предните и задните колела.Поздрави!
-
До тук добре. Още една подробност - ламбда сондите на CR-V RD1 147hP са две доколкото си спомням.
-
Както пише Слави CR-V, дано не е по-лошото. Бих добавил да се провери как работи парното и един контролен оглед на свещите. И колкото по-бързо се оправят нещата, по-добре!Успех!
-
Привет Stomanata,Освен стандарта има и протокол за комуникация. Трябва идвете да са ОК. За проверка от към хардуера - заглушка и COMTEST на B&B. Последното не знам дали още го има. Ползвам го от много години и не знам сега как стоят нещата.Поздрави!
-
Според мен е добре да се наблегне на втората. При CR-V до края на 1999г. предна, задна броня и огледала са черни. От началото на 2000г. същите - предна, задна броня и огледала са с цвета на купето. Освен това има два вида предна броня - заводска и алтернативна. На първата бронята е алтернативната, сигурно е сменена. Тава съм чел и видял. Може и да греша в нещо.
-
@ колега kamenof, 205/70R15 е размера на гумите за CR-V RD1. Това е по документи, а вариации са възможни. Приложих клипа защото имаме нови колеги с CR-V тръпнещи в очакване на първия сняг!... Поздрави!
-
С Yokohama Geolandar I/T+ 205/70R15 съм две зими. Никакви ядове в снеговете. Взех ги на 180лв броя. На клипа CR-V в сибир.http://www.youtube.com/watch?v=r3cl16pP8Y4&feature=related
-
Yokohama Geolandar I/T+