Jump to content

mblast

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно mblast

  • Ранг
    AccordИонист

Profile Information

  • Кара
    Accord i-ctdi 2005' Ex
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

2007 профилни разглеждания
  1. Не съм сигурен, но "страх лозе пази" От 10-11 години съм с Акорда и съм сменял 2 акумулатора ,но никога не съм я оставял без ток
  2. Колега MZERO и аз не смея да тествам този вариант, защото и аз нямам тези кодове за моята навигация и радио. Дори когато си сменям акумулатора си пускам паралелно 12 волта захранване(малко е пипкаво) , докато откачам стария ,за да не се получи този гаф и да си направя цялата система и радио неизползваеми....
  3. GPS Week number rollover-a се е случил на 6 Април, но просто всеки е разбрал за бъга по-късно, когато му се е наложило да си връща часовника или нещо подобно.... И тук колегите започват преброяването : http://typeaccord.co.uk/forum/topic/25321-lcd-clock-not-changing-with-satnav-clock/?hl=gps+week+number+rollover#entry258949 Иначе за някои стари Acura-и в щатите видях в един форум, че са реагирали и са им направили patch дискове за да се фиксне проблема..
  4. Има логика колега MZERO. Сега ми остава само да се надявам да се гласува за лятното време , което ми се вижда по-скорошно решение, отколкото да се надявам някой да ми patch-не старата EOL gps системка
  5. И аз се записвам в списъка с чакащите за решение Проблемът се прояви с опита ми да върна часовника един час назад миналата неделя. До сега ,както и при другите колеги, не съм имал никога проблеми. С навигация съм и винаги съм го правил от Clock настройката през дисплея. Само накрая да не се окаже , че Доналд нещо е бърникал по GPS протокола... а може би Путин.😄
  6. Интервю надежда....а може би НЕ ;) В първите 3-4 мин. от интервюто се коментира проблемът, който всички потърпевши виждаме , а администрацията НЕ, но нещото което ми изглежда по-ненормално от самия проблем е човекът яхнал белия кон. Как така бившият шеф на КАТ-София (назначен вече за шеф на новата Агенция за пътна безопасност ) говори така спокойно за някакви малоумни ,който не си били свършили работата. Малко става като онова "Исках, ама нямах желание"...или поне в моите очи изглежда така.... Иначе пожелавам успех на новата агенция - можи да и е било "писано" така да стане и обществото да ги обикне още от началото
  7. Колеги, сега като се зачетох отново в тази и другата тема и наистина съжалявам много за потрошените нерви на всички участници. Представям си колко много хора минават и ще мина по този 2-3 дневен КАТ-Круиз . Отново заради поредната недомислица, родена от главата на профанизираната ни администрация. За съжаление обаче виждам и онази, все повече изпъкваща, характерна наша черта ,която ни пречи толкова години да си оправим малката държава. Решаването на малкия проблем по единично , за всеки един от нас е някакво моментно решение(реакция,рефлекс), но то не носи никакво удовлетворение, не носи никаква полза за никого... и в единствено число дори. "Спестените" 20-40-100 лв. едва ли са нещо с, което бихме могли да се "похвалим" като успех, а и не би трябвало. След месец-два или след влизане в 1-2 хипермаркета всеки ще забрави сумата , но няма да забрави "преживяването" и със сигурност това няма да го накара да се усмихне...няма да му вдъхне и оптимизъм.. Първоначалната ми идея с търсенето на подобна тема от моя страна бе изцяло свързано с надеждата да попадна на някаква инициатива за решаване на проблема или с предприемане на някакви правилни мерки в това отношение...Правя това винаги, когато се се сблъскам с подобна ситуация. Конкретния проблем , естествено не е нещо от национално значение , но е показателен и може да се скалира в мащаб. На вярно никой от вас не обича да го принуждават да прави нещо глупаво и безмислено, но на всеки (на едни по-често , на други по-рядко) му се налагало да речем в работата или в живота.... Това, как се противим и борим при подобни ситуации, според мен е добър показател за обществото ни като цяло. От друга страна естествено, че това е черна работа, за хората подели инициативата, но смятам си струва счупените нерви и средства, защото много често в живота си съм се убеждавал, че пътят е по-важен от целта. Излизайки от леко философския поглед на ситуацията , бих казал ,че конкрентно аз не виждам смисъл да предприемам мерки за вписване на Евро категорията си, по описания от институциите ред, за да бъда награден с една сметка от супермаркет, и "невероятни" спомени. Естествено бих изгубил лично време и средства , ако попадна на инициатива за решаването на проблема... Това е като чувството ,което имаш когато дадеш предимство на някой с колата, спрямо същото ,когато му го отнемеш. Вярвам ,че първото е естесвеното човешко поведение, заложено дълбоко в гените на вида, а за да се радваш на второто трябва да има външна намеса/причина...система Искам да кажа ,че уважавам всички писали в темите колеги и ни най-малко съдя някой конкренто за нещо, а просто размишлявам на глас за нещата около нас Благодаря на колегите JHM , ceco_accord , ogi28b за отделеното лично време и качването на сканираните документи от "любимите" Бултрако.
  8. Колеги, по-рано в темата беше писано, но може ли някой да качи в сканиран вид или снимано с телефон документчето(удостоверение,сертификат и тнт), което Бултрако издават срещу тези 40-50лв.... Аз карам дизелов акорд 7 от доста години и в италианските му документи (чийто копия пазя) - V9 графата е попълнена и там пише: 2002/80/CE-B. Това всъщност означава, че отговаря на ЕВРО 4. Засечено - ТУК или тук и тнт... Естествено КАТ Пловдив не е сметнал за нужно да ми впише тази информация и сега аз съм наказан с липса на еврокатегория. Би трябвало да има начин да се притисне КАТ , при положение ,че случаите като моя сигурно са хиляди, за да си свърши работата до края. В крайна сметка оригиналните документи са влезнали директно при тях и са от страна членка на EU. Предпочитам да дам същите или повече пари, за да се направи накакъв колективен иск или не знам какво, спрямо алтернативата да псуваме как ни е прецакала поредната институция, без да има право или пък да си се спасяваме по единично...
  9. Имам една молба към колегите от Пловдив, които са правили маркучите си в hansa-flex. (petko_z и Todor_Gagovski) Колеги , може ли да погледнете на маркучите, който са ви сложили в цеха в Стамболийски, колко бара максимално работно налягане е посочено на маркировката на маркуча... Аз днес ходих до там. С малко уговорки се съгласиха да ми го направят, защото видиш ли бил отпускарски сезон......,но в крайна сметка направиха гои им платих 80 лв. Външно изглежда качествено свършена работа. След монтажа съм карал колата само 10-тина км. и за сега не усещам никаква разлика, което е добре. Имам само леки притеснения относно маркираното максимално налягане, затова ви моля ако е удобно да видите какво пише на вашите.....
  10. Изравям тази доста стара тема, но след като имам идентичен проблем не смятам ,че е нужно да пускам нова.... Всичко започна преди няколко дни ,когато открих 2-3 малки капки под колата. Последва преглед и се оказа ,че има микро разкъсване в най-горната част от маркуча (точно след връзката с металната тръбичка, която се свързва с помпата) Идеалният вариант - нов оригинален. Имам психологическа бариера да оставя толкова пари заради един пробит, макар и много специален, но все пак маркуч. В Англия има аналогични реплейсмънт маркучи(1:1 с оригиналния комплект) и местните са доволни от качеството. Струват по 50-тина паунда ,но проблемът е ,че при дясна дирекция маркучът е малко по-друг и този вариант при мен отпада... От информация , която намирам в интернет (от форуми на др.марки) има доста споделени мнения ,че нещата след ремонт , в много от случаите са съпроводени с други последващи проблеми, като виене, по тежко усещане във волана и тнт... Не зная обаче дали това се дължи на различните хидравлични маркучи, които се използват по време на ремонта ( не изцяло идентична спецификация с оригиналния) или до това ,че хората ангажирани с ремонта не смятат механиката на флуидите за нещо съществено.... В крайна сметка ще се радвам на всяка информация ,която би ми била полезна да разреша моя проблем....особено ако имате опит вече с подобен дефект и сте го отстранили успешно и Трайно. Предварително Ви Благодаря !
  11. Проблемът (за да стане ясно и на другите колеги) при използване на Aftermarket аудио системи е ,че в 99% от случаите за захранването на такива системи се пускат допълнителни захранващи кабели директно от акумулатора, защото фабричната инсталация не е оразмерена за такива мощности. Та с този подход , ако сме в колата и пуснем музиката на празен ход да речем, без включени светлени или друг по-голям консуматор (климатик,вентилатор за парно,ел-стъкла и тнт) ELD системата сработва и напрежението пада на посочените 12.4-6 V. макар и в този момент да имаме закачен да речем 200W RMS усилвател за акумулатора. Това логично се получава, защото този ток (15-тина Ампера за примера) реално не минава през ELD-то , а директно от допълнителния кабел за захранване на усилвателя и управляващия модул на колата няма информация за тази повишена консумация и не пуска алтернатора в нормален режим (14.2-4V) На мен лично, не ми се е налагало да правя такава модификация по моя Accord, но принципа е с манипулиране на сигнала, който идва от ELD-то към управляващия модул на колата. Общо взето се връзва един резистор , като може да се направи и с ключ ,за да не се шунтира през цялото време иначе добрия замисъл на ELD системата,а да се вдига напрежението само при нужда(да речем когато слушаме музика на празен ход). Който иска, може да се порови из нета и да намери нужното за конкретния мод. Ето една тема , която би била от полза : http://www.stevemeadedesigns.com/board/topic/139844-how-to-eld-bypass-for-honda-civicaccordfit/page-1
  12. И е така и не е така. Пак ви казвам - не се притеснявайте. Когато измервате 12.5 да речем, включете къси светлини и направете отново замерване. Ако имате 14+ волта DC значи всичко е ОК с вашата ELD система и няма, какво да му мислите повече. И аз преди 5-6 години имах подобни опасения и чудения но от тогава не съм сменял акумулатор и всичко е ок. ELD-то би било малко неудобство за хората с по-голям афинитет към CarAudio-то , но и за тях има лек. В крайна сметка благодарение на тази система нашите акорди горят средно с 600-700 милилитра по-малко гориво на 100км, което е една добра и ефективна оптимизация.
  13. Здравейте колеги, Карам си акорда вече 6-та година и не съм ходил да ми правят стенд, дори и профилактично. Тоест в първата година ходих на едно място до Техническия университет (Кастрол беше май сервиза) и там момчето не искаше да я бара. Каза нещо от рода - той фабрично си е стегнат , щом нямаш проблеми карай.. И така си карам и до ден днешен. Сега си купих хубави нови гуми и искам и покрай това да се направи проверка на двата моста, дори и да се окаже излишно (най-добре). Трябва ми вашето мнение за стенд в Пловдив , където някой колега с Accord е ходил и наистина си разбират от работата. Просто не искам да ходя някъде на случайност , където е по-вероятно да ми създадат проблем и да се ядосвам след това. Знам ,че "модерни" стендове има много , но знам че и опита на техника работещ със стенда е не по-малко важен. За това ви моля да споделите своя опит. Предварително ви благодаря !
  14. Здравейте колеги, Няма основание за притеснение. Това е ELD системата, с която са оборудвани тези Accord-и. Реално измерва тока, който черпи системата(колата) във всеки един момент , като заедно с информация за заряда на акумулатора и режима на двигателя(товара), коригира режима на работа на алтернатора. Основната причина е да се намали консумацията на гориво ,чрез намаляне на товара ,който алтернатора упражнява на двигателя в моменти, в който няма висока енергийна нужда Самото ELD устройство изглежда така и се намира в кутията с бушоните и релетата под капака :
×
×
  • Създай нов...