-
Мнения
494 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Значи хем му викаш умната и внимателно хем даваш газ успоредно с него а ? Едвали е бил абф по-скоро 115кс гти
-
Голям Витек, няма по-добра кола. Колко, често миете своята Хонда маняци?
-
мале колега, аз наскоро сложих големия витек и колата е ЛУДНИЦА! А с целия тоя тунинг и лек съединител, ще излита зверчето! Само напред и нагоре.
-
Турих голям витек ! Не се издържа след 5 хиляди
-
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=84744
-
ще се намери ли едно заводско купе(6) d16y8 да бие една корола на същите коне ? За София става въпрос
-
Не му трябват такива нефелни мотори на този сериозен автомобил http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_LS_engine Маняк слагай един ЛС на задно в англичанката ще си първият !
-
А комарчет околко б16ки има че най-вървящата му ги бие ?
-
Цената явно не ви устройва Да пробваме и 5те за 450 (с 4 летни гуми):)/> истински jdm :)/>
- 1 reply
-
- 1
-
Открихте параолимпиадата с това браво
-
Джантите са 100% доказан пройзход истински косей 4х100/114,3 7j 15" ет38 5 броя за цена 600лв! цената е окончателна. Възможен бартер за джанти 5х114,3 с борд.http://jdmboy.snimka.bg/automobiles/kosei-racing.766962.31088204Поздрави
-
Нали вече имаме уговорка за уикенда ще караме и със рексовете няма проблеми И да само е заводските валове на х22а са 306°/310° 230°/230° .469"/.438" 11.91/11.12 а афтърмаркетите за ср20-ката са 266/266 11.5 най-прости стриит валове за заводски маф и валвтреин мотора е изключително леко бутан.Реално подобни коли изобщо не трябва да са в категорията на седана за риба но се справя за момента Поздрави и ще се радвам да покараме уикенда
-
Премиерата е със 90% заводски двигател само валовете и изпускателният и колектор са афтърмаркет(заводски настройки поради факта,че нисановите ецу-та са абсолютни лайна) 150кс седан 1300кг нищо специално