Jump to content

jaze

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно jaze

  • Ранг
    gringo
  • Рожден ден 24.02.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V '01
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Не е спешно и благодаря, но засега май намерих човек, ако не свърши работа, ще пиша пак.
  2. Здравейте, ако има някой колега от Пловдив, на който не е проблем да отдели малко време, ще съм благодарен за една малка услуга. Трябва да купи 10м. светещи оптични влакна от един човек, за сума около 10лв. и да ми ги прати до офис на Еконт, с наложен платеж и т.н. Проблемът е, че скоро не ми се очертава път натам, а пък в София такова нещо не успях да намеря. Ако някой има възможност ще съм адски благодарен.
  3. Тук има хубава картинка - http://www.hondapartsunlimited.com/auto-parts/1999/honda/cr-v/lx-4wd-trim/5-speed-manual-engine/electrical-exhaust-heater-fuel-cat/taillight-scat, нещо на форума не му харесва формата на картинката и не мога да я мушна директно.... Иначе на сайта има схемите за всичко, ето и за твоят модел: http://www.hondapartsunlimited.com/auto-parts/1999/honda/cr-v/lx-4wd-trim/5-speed-manual-engine
  4. При мен имаше нещо като вибрации/придърпване, основно при ускорение на втора над 2500-3000 оборота, на газ. Смених въздушния филтър и сега ускорява мазно. Доколкото знам газта е по взискателна към филтърчето и си иска по-честа смяна, така че може да се почне и оттам, поне изваждането не е страшно.
  5. В книжката за тестване на лампата пише да се налеят по-малко от 8л., което ме навежда на мисълта, че толкова е резервата. Колко километра градско вече ще трябва сам да си сметнеш според твоя автомобил, но аз не бих заложил на повече от 40-50 км. Това е за CR-V първа генерация.
  6. Здравейте... Ново двайсет от днес - централното ми заключва само шофьорската врата - и през алрмата и на ръка като го натисна... съответно и отключва само нея, ако например другите ги заключа на ръка. Дали има някакъв бушон или нещо друго - един вид по-безполезнено решение, или трябва да търся машинка. Странното е, че като се заключи има едно вторично цъкане - т.е след заключването на шофьорската врата нещо някъде цъква и явно се опитва да прати сигнал към другите чарколя. Не мога да го обясня по-технически, защото си нямам идея каква е системата... Дали пък не може от тия дъждове нещо да се намокрило и да дава отечка пак незнам.... тъпото е, че днес го забелязах и незнам всъщност колко време съм си я държал с три отворени врати, но здраве да е... Иначе алармата си писка ако се отвори някоя врата, ама тя предполагам е вързана някъде си на отделно. Също съм отворен и към идеи къде в София има читав майстор по тези въпроси, ако опрат нещата дотам. Благодаря!
  7. Здравейте колеги. Счупи ми се палчето на задното стъкло и искам да питам как се сваля - понеже ще го диря по морги, а там досега в общи линии се е предполагало че знам как да си сваля каквото ми трябва. Трябва ли да се разглоби цялото нещо със чистачката или има някакъв чалъм. На картинката е с номер 15:
  8. Здравейте! След последната семейна разходка с храна, вода и багаж за 5 дена клиърънс-а рязко намаля, а всяко слизане от някое по-голямо паве (щото последните 3км от 'пътя' бяха основно камънак) трябваше да е бавно и внимателно, за да не хлопне задницата... И понеже един приятел с Форестър много ме "издразни" с неговия нивомат, та ме зачопли този въпрос и ми е интересно някой дали може да даде малко повече информация. Става въпрос дали може да се инсталират самонивелиращи се амортесьори на ЦРВ 1. Не става въпрос за системи със сфери и компресори, както е при Мерцедес и разни други, а за амортесьори, каквито доколкото четох има на Sachs например. Понеже съм абсолютно неграмотен по темата и бих се радвал ако някой поясни възможно ли е, какво евентуално трябва да се преправи и дори и ориентировъчна цена, мисля също би била полезна.
  9. swartalf - имаш някои много приятни кадри. Тия кривите с какъв обектив са? www.spirit - открих в интернет Търсих вариант за DIY Macro и това излезе. Ето едно филмче, където е обяснено как става. Сега ще обясня и при мен как стана. Има две важни забележки: 1. Нямаме вече авто фокус, 'щото конекторите вече не се конектват никъде, което е леко неприятно, тъй като при това увеличение 'дълбочината на рязкост' a.k.a. DOF-a е някакви части от милиметъра, пък ако сме в полеви условия няма как да затворим блендата, тъй като спира да се вижда каквото и да било... в смисъл аз не виждам какво снимам и къде е фокуса, иначе е ясно, че с дълга експозиция може да се компенсира. 2. Има един тънък момент с апертурата - тя също трябва да се контролира на ръка. Ако обектива ни има пръстен за тази цел сме ок, обаче повечето напоследък май нямат. Другият момент е, че доколкото знам Canon-ските обективи са с електронен контрол на блендата, докато при Nikon е механично - с едно лостче на байонета. Понеже моя китак няма пръстен си сътворих това от една капачка за нещо и един UV филтър + малко тел: на втората снимка се вижда телчицата, която натиска лостчето и така си контролирам блендата... разбира вече в някакви абстрактни стъпки, но върши работа. И това е. Остава ни само да си закупим отнякъде обръщащ пръстен : Моя го взех от dx.com за някакви 3-4 долара. Ми това е, дано съм бил полезен на някой, нищо че пак стана дълго. P.S. От вчера си имам Nikkor Micro 40mm - с автофокус е далеч по приятно
  10. След известно събиране на средства вече съм с нов катализатор, а стария си беше почти празен.Удоволствието струва 290 лв. с монтажа, марката е Twister, според човека, който го монтира били читави... а пък той определено се занимава доста с гърнета. Лошото е, че пътувайки към небитието (което за момента е задното гърне), парчетата от стария катализатор доста са поочукали втората сонда, и тя милата хич не изглежда добре. Дано да изтрае още известно време, че бюджета за момента свърши. Ако някой се интересува - човека е Дидо / Uncle Dido, на мен ми се стори точен.
  11. И аз да се разпиша към фотографите, макар и само за удоволствие. Имам си едно Никонче D80 и към него Nikon 70-300 4.5/5.6 + 50mm 1.8 и китовия 18-55. Обаче напоследък нещо ме човърка да си сглобявам разни щуротии, само и само да правя нещо с ръце, щото от целодневно седене пред компа ми гръмва главата. Та мисълта ми е, че с помощта на малко преходници за жълти стотинки от братският китайски народ и малко боклуци от магазин за левче си сглобих кит за макро със обърнат обектив. Споделям не само да се изфукам, а и защото на някой може да му е интересно, пък макро лещите струват пари. Ето малко резултати: А това е макс увеличението с 18мм наопаки: А това е макро 'светкавицата ми'...: т.е прототипа, сега е от плат с пръстен от кутия отпред, за да се сменя хартията и т.н. глупости... абе играя си, но за предметни снимки става добре: ..Уфф, дълго стана... с две думи и аз снимам
  12. Карал съм и по-нови и по-стари коли и досега не съм видял някоя, на която да се променя съпротивлението на педала, независиомо от силата на натиск или дали е спряла. Единствено на угасен двигател се втвърдяват, ама то е друга история...
  13. Благодаря за предложенията и информацията хора. Засега май клоня към проба с универсален катализатор, да видим колко ще изкара. Отскоро ми е колицата и все още не ми се ще да я 'побългарявам', и мисля да й оставя нещо, което да мяза на катализатор, пък дано е доволна.
  14. Здравей колега.За реглажа на мен при първият опит ми взеха 35лв, но така ги 'регулираха', че после и сами не можаха да си ги оправят. Няма да споменавам сервиза, за да не става неудобно. В крайна сметка ходих при Хонда Омбре и ми взеха 50 кинта, но колата си работи екстра вече към 2 000 км.
  15. Здравейте, извинявам се ако повтарям въпроса, но не успях да намеря нужната информация чрез търсачката.Проблемът е, че ми замина катализатора (светят лампи и дрънкат парченца в него) и сега имам три варианта, за които ми се иска да получа по-подробна информация, ако има някой, който е минал през подобна процедура.Става въпрос за CR-V 1-ва ген., 147HP, газ/бензин, с две сонди - една преди и една след катализатора.Вариант 1: Резонаторно гърне + RC веригаДоколкото разбрах на мястото на втората сонда се закача някаква малка верижка, която подава постоянно съпротивление и компа си мисли, че всичко е ок.Обясниха ми, че по този начин не свети чека, но за сметка на това разхода си остава един вид какъвто е в момента на слагане на RC-веригата. Това за мен е най-сигурният вариант в дългосрочен план, но ме притеснява доколко липсата на втора сонда влияе негативно на поведението на автомобила. Разхода на газ може да се програмира и без тази сонда, но незнам примерно на баир/магистрала или при по-ниски температури как ще се държи. Като цяло доколко втората сонда играе при корекциите в работата на двигателя и дали няма да има загуба на мощност, гаснене или играещи обороти.Вариант 2: Универсален катализаторТова е по-добрият вариант за двигателя, защото сондите си остават, катализатор си има и всичко е ток... Лошото е, че бил с по-тънки стени и гаранция не дават, дори ме предупредиха, че може да си го сменям и всяка година. Има ли някакви марки или по-качествени такива на нормални цени. За момента в Крафт искат около 250 лв. за универсален, без гаранция.Вариант 3: Оригинален втора ръкаТук е ясно, че всичко е до късмет. Има ли някакъв начин примерно да се провери състоянието на катализатора с разни рентгени или незнам и аз какво, за да не го махам пак след седмица. Също и ако някой има идея за какви цени става въпрос, ще съм благодарен.Вариант 4: Резонатор с втулка за сондатаТова ми е най-мъгливото, и до момента разбрах, че проблема е в правилното позициониране на сондата, диаметъра и дължината на втулката и т.н... Което в общи линии означава, че разчитам на желанието на майстора. Ще се радвам на мнение и по този въпрос.
×
×
  • Създай нов...