Jump to content

hardtech

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hardtech

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Интереси
    Стънт!

Последни посетители

1170 профилни разглеждания
  1. с това трябваше да започнеш темата братле,бъди сигурен че това не е никакъв спортен филтър,дори да прилича на вид...според мен си сложи стоковият филтър с кутията и всичко,и отиди да ти нагласят газта,и си карай
  2. Абсолютно същият проблем само че при мен чукането е от 2000-3000об./мин
  3. Колега от всичко изчетено до тук мисля че идеалният скутер за теб е Хонда Бали-100цц, 8-коня не е много малък скутера,и е много икономичен
  4. ок остане ли ми малко свободно време ще снимам и ще кача снимкиа след смяната на соленоида колата наистина е друга сега мога да казвам че карам наистина хонда не да ми се пънат некви смотани ТДИ-та Искам да изкажа Благодарности на всички от форума които ми помогнаха с всеки един съвет и Специално на колегата Q_ball-братле ако не беше ти щях да я продам тази кола
  5. не издържах на шума,купих си стокова генерация от малкя ви-тек,пасна идеално и е супер тиха , на някой ако му трябва генерация на 55м с резонатор + заглушител + гърне тип пура да свирка ще ги дам на символични цени,също намерих въпросният соленоид,остава само да го монтирам,ще пиша какъв е резултата
  6. ами не намерих подходящо тихо гърне,което да не "задушава" генерацията,за това сега съм с това,със сигурност е временно, изобщо не побеснява след 2500 ами ако се намират в близост до Метро-тракия значи от там съм я взел
  7. След известно забавяне монтирах генерацията много бръмчи голям минус е това,иначе разлика има и то доста осезаема, но колата си ускорява от 2000 до 6500 оборота(до прекъсвач), по един и същ начин,няма я тази сила след 3500 оборота, сещате се за какво говоря, остана да погледа въпросният соленоид,утре ще прочета мауала отворих и главното реле...греело е от единия край най вероятно от слаба връзка или спойка презапоих го за сега няма проблем,но аз не сум я и карал толкова мислех един ПВЦ интейк +КН филтър да сложа идната седмица но,за сега остава на заден план докато не я накарам да върви като нормално 16в
  8. мерси братле така съм го замислил,четох и твоите теми хм...ами и аз май ще се ориентирам към 2 резонатора,искам малко по тихо да ми е,а за крайно гърне ама по тихо какво да сложа да не "задушава"генерацията? дисковете нямат ръб,накладки имам брат я ми направи снимки една снимка че така не разбирам за какво става дума ако ти е удобноПичове много благодаря за съветите и за всичко...ще ви държа в течение,ще качвам снимки...и ще задавам въпроси
  9. Така, ще изпозвам същата тема защото имам друг въпрос......вече навъртях 3000+км на моя сивик,на 2 пъти ми направи следният проблем... след 40-50 минути каране като спра някъде и изгася двигателя,и след 2-3 минути опитам да го запаля не иска да пали....докато въртя на стартер ми светва жълтата чек-лампа след това изгасва ?!? След още 2-3 опита колата пали ?!?Когато върна ключа и пак дам контакт помпата се чува,значи работи,предполагам няма да е от нея,въможно ли е да се получава това ако катализатора е доста задръстен,или няма вероятност :) или грешки в компа,или прецакана ламбда сонда ?!? Нямам си на идея помагайте Къде да търся причината??? Благодаря предварителноКакто ви казах в по горните постове колата доста се пъне,не е като другите д15б2-ки които съм карал,и се съмнявам основно в катализатора...за това реших да го махна(този уикенд)! След като реших да облекча изпускателният тракт,попрочетох доста теми из форума,реших да сменя цялата генерация...Благодарение на 2-ма колеги от форума на който съм много благодарен,за целта си набавих следните части - стоков колектор 4-2-1 от д16з6 - генерация от права тръба на 55мм външно - крайно гърне тип пура! Уикенда се надявам да ги монтирам.Тъй като не искам да бъде прекалено шумна(колкото и неизбежно да бъде) мисля да добава един резонатор,...и понеже някак си не върви само изпускателната система да променя,идната седмица ще си купя спортен филтър...само се чудя панелен ли да е или конус??? ПредлагайтеКолеги искам да кажа че не търся голяма мощност с тази интервенция,също така не очаквам да "литне"хондата просто искам като си настъпя да си се изрязва колата,а не да се пъне такава...все пак това е Хонда Ще съм благодарен на всеки един който може да ми помогне с някакъв съвет!
  10. Мерси колеги за бързите отговори ще ви послушам Благодаря още веднъж на всички
  11. Първо Здравейте на всички От няколко дни съм собственик на Сивик 93-та година 5та генерация с мотор д15б2,искам да задам няколко въпроса относно проблемите по Сивика ми -Първият основен проблем е че гарнитурата на картера ми е протекла,ако някой може да ме насочи каква и от къде да търся, ще бъда благодарен! Вторият ми въпрос е предната лява гума е износена само по външният край на гумата,къде да търся причината?,тук искам да добавя че при движение колата не дърпа на никъде,движи се по права линия с съвсем леки почти неусетни вибрации по волана,но когато набия рязко спирачки,тогава дърпа леко наляво?!? Крайното ми гърне е много изгнило,падна ми тръбата която излиза от него(най крайната) и сега е ужасно шумно,искам да го сменя пак с такова тихо,въпроса ми отново е от къде и какво ? Преди съм карал такъв сивик на познат и след 3-3500 оборота направо полудяваше е моят я малко по муден, съветват ме да отсраня катализатора и да го заменя с права тръба,но не искам да си правя каквито и да е експерименти с колата,искам компетентни мнения от хора които са се сблъсквали с подобен проблем! Как ще се отрази това на колата? за сега основните ми питания са тези ,предваритело искам да благодаря на всички! а ето и една снимка на сивика и на мотора ми мотора е ЦБР ф3 ама съм го подготвил за стънт : Поздрави на всички
×
×
  • Създай нов...