Здр,ще пусна тази тема с цел ако мога да помогна, въпреки че има подобни теми! D15B2 ,преди няколко дни започна да прекъсва в движение,да припатква в ауспуха, да работи на 2-3 цилиндъра на моменти. Подмених свещите със стария си комплект ,запали работи много добре,форсира се ,но като измина няколко километра и загрее добре -отново започва да прекъсва. Свалих капачката ,зачистих и четирите пина за кабелите от които се отрони доста нагар,шлака и видимо бяха ерозирали .Зачистих палеца със финна шкура.Палене-работи много добре,след няколко км пак се скапва. На третия ден просто угасна в движение и не запали по никакъв начин. Замерих веригите на бобината-на първичната намотка 0,6-0,8 ома -в норми .На вторичната-около 15 к.ома студена и около 16к.ома топла,в норма -дават и до 19k.om по книга. Замерих кабелите към комутатора според мануала и там пишеше ,че ако на кабелите които трябва -има напрежение ,то комутатора е за смяна.И го смених-без ефект! Тогава смених капачка и палец -и си реших проблемите!Не вярвах ,че от капачка и палец може изведнъж да умре колата,без дори и да се опита да запали!Обаче...:}