Jump to content

gogul

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gogul

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.08.1977

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ruse

Последни посетители

3420 профилни разглеждания
  1. Искам снимка на Динамото ,отпред и отзад
  2. тъй че дори да е шлайфан блока - просто ще събере по-малко масло, няма да му промени обема на мотора." ще го промени,малко ,но ще го промени-обема!
  3. Как разбра, че е изгоряла бобината?
  4. Здр,ще пусна тази тема с цел ако мога да помогна, въпреки че има подобни теми! D15B2 ,преди няколко дни започна да прекъсва в движение,да припатква в ауспуха, да работи на 2-3 цилиндъра на моменти. Подмених свещите със стария си комплект ,запали работи много добре,форсира се ,но като измина няколко километра и загрее добре -отново започва да прекъсва. Свалих капачката ,зачистих и четирите пина за кабелите от които се отрони доста нагар,шлака и видимо бяха ерозирали .Зачистих палеца със финна шкура.Палене-работи много добре,след няколко км пак се скапва. На третия ден просто угасна в движение и не запали по никакъв начин. Замерих веригите на бобината-на първичната намотка 0,6-0,8 ома -в норми .На вторичната-около 15 к.ома студена и около 16к.ома топла,в норма -дават и до 19k.om по книга. Замерих кабелите към комутатора според мануала и там пишеше ,че ако на кабелите които трябва -има напрежение ,то комутатора е за смяна.И го смених-без ефект! Тогава смених капачка и палец -и си реших проблемите!Не вярвах ,че от капачка и палец може изведнъж да умре колата,без дори и да се опита да запали!Обаче...:}
  5. Аз пък питам така: Може ли да се разбият при доста понижено предно окачване?В момента моята е с окло 20-30 градуса ъгъл при вътрешното каре и толкова при външното,защото е с доста ниски предни пружини.
  6. Напъвай докато спре,има още за чупене
  7. Също не забравяй и разширителния съд,излей го и обнови сместа и в него!
×
×
  • Създай нов...