Jump to content

Flashlube

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Flashlube

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Виж на нашия сайт. Имаме ново устройство с електронно дозиране, което решава много проблеми на вакуумния омаслител.Поздрави,Д. Благодаря,Аз съм от първите, които си монтираха омаслител в България, и желая най-доброто за колата си.Първият съвет съвпада с моето предположение от първия ми пост, но кошът на Акорд бил тесен според монтажника и не можа да го захване вертикално - капачката малко опираше в кората на капака, когато резервоарът се постави отзад. Знаете ли къде могат да го направят?Вторият съвет го спазвам - в махалата аз най-често вдигам капака;-) На връщане от работа веднъж седмично спирам недалеч от вкъщи (сещате се защо - да не ме бъзикат) и засичам под часовник...Имате ли по-нов модел резервоар - малко по-нисък, но по-широк, или монтажна планка, която позволява по-голяма свобода на монтажа по вертикалата?
  2. В някои случаи да.. но не винаги работи.. До колкото ми е известно advance процесора води и до допълнителен спад в КПД-то..
  3. В Пловдив мога да препоръчам сервиза на Landi RenzoАдрес: Кукленско шосеТелефон/Факс: 00359 32 587990Мобилен: 00359 885 963681 00359 885 333690Емейл: plovdiv@landi-bg.comЛице за контакти: Ивелина ЧолаковаПоздрави,Д
  4. Всичко е точно. Аз също се извинявам за закъснелия отговор.. Просто бях извън страната и нямах възможност да следя дискусията..Поздрави,Д.
  5. Здравей Пешо,Благодаря за снимките.. едното шише е турско .. Интересно ми е от къде си го купил.. Фобос ? Другото е наше и за него мога да гарантирам както и да дам съвет:1. Опитай се на мамериш такова място за монтаж, че шишето да е във вертикално положение (изправено), така че когато е пълно да не разлива от нашите "равни" пътища2. Регулирай потока на течност само след като коша на двигателя и съотвено шишенцето е са добре загряли, тъй като визкозитета е различен от този в студено положение и от там се получава така че колата когато загрее, то пуска повече (ако е настройвано на студено).. На стационарни обороти 12 капки в минута или една капка на всеки 5 сек. Това което трябва да се постигне е 1 мл Flashlube на 1л газ.Надявам се да съм дал полезни съвети.. Ако има нещо пиши или се обади !!Поздрави,ДДва съвета..
  6. Здравей Слави,Публикувам цитати от друг форум където двама химици са дали обяснение на процеса ..Първи КоментарЛубриканта смазва поне на теория леглата на всмукателните клапани после в процеса на горенe калиевият сулфонат се превръща в сулфат, който при високата температура на леглата на изпускателните клапани се държи като йонна течност и един вид ги смазва. Подобни добавки не са новост и могат да бъдат базирани и на фосфорни, натриеви и магнезиеви съединения. Нито една от тези добавки не е ефективна като оловните. От тях най-добри са фосфорните, но не стават за коли с катализатор защото както и оловото го отравят. След това са калиевите. Въпрос на личен избор е дали ще си сложите. ПП сега ми попадна MSDS-а на добавката тази е базирана на калиев карбоксилат какъв точно незнам, но идеята е същата като при сулфонатите само, че в процеса на горене се получава калиев карбонат, който играе ролята на йонна течност върху леглата на изпускателните клапани. Втори Коментар:1. При горенето газта не развива по висока температура от бензина, защото е по ниско калорична. А основната причина е, че газта изгаря по бавно. От там и по тихата и плавна работа на мотора когато е на газ, съчетано със по ниската калоричност на газта имате намалената мощност на двигателя.Изгаряйки по бавно, в такт "изхвърляне на изгорелите газова" газта праминава през изпускателните клапани не под формата на изгорели газове а като горящ газ с много по висока температура. Именно за това се наблюдава вкопаването и пукането на изпускателните клапани.Решение:1. Да се изработват клапани и леглата за тях способни да понасят по високите температури. Това става в заводите изработващи двигатели специално пригодени на газ.2. Да се измести центровката така, че при отварянето на изпускателните клапани горивната смес ( в случая газта) да е изгоряла и разширила достатъчно, което не е достатъчно при нормалната центровка на двигателя когато е на бензин. Постига се с аванс коректори.3. Да се търси елемент който впръсквайки се с горивната смес да гори и същевременно и да може да се отлага. Това са го намерили в Калия. Впръсквайки тази смес Flashlube се постига точно целта. При впръскването Flashlube се отлага в горивната камера в това число и по клапаните. Запалваки се горивната смес започва да изпарява отложения калии. Всички знаем че изпарявайки се течността отнема температура. Именно това се цели. Изпарявайки се калия отложен по клапаните понижава тяхната температура и от там и прегарянето им.Това е накратко цялата технология.
  7. Здравей Пешо,Мисля че мога ди ти помогна с разрешаването на проблемите които изброи по горе.. Можеш ли да ми пратиш снимка на твоето резервоарче ? Бих желал да остановя дали това е Flashlube или друга марка ?Поздрави,Д.
  8. Здравейте Всички !Относно дискусията за Flashlube бихме желали като официален вносител да внесем някой разяснения свързани с работата и необходимостта от този продукт. Тъй като не бихме желали информацията по-долу да изглежда като реклама, постарали сме се да дадем кратка и изчерпателна техническа информация късаеща най-често коментираните въпроси.Още по-подробна информация можете да намерите на нашия български сайт. Надяваме се че информацията ще Ви бъде полезна !1. Какво представлява лубриканта Flashlube ? “Flashlube valve saver fluid” е концентриран олово-заместващ лубрикант, разработен с цел предпазване и намаляване износването на клапаните и техните легла. 2. При кои автомобили има необходимост от предпазване на клапаните ? Първо е важно да кажем че не при всеки автомобил има необходимост от използването на лубрикант за предпазване на клапани когато колата е на газ или метан. За целта има списък с автомобили, който можете да намерите в интернет или да изтеглите от нашия сайт.Като цяло от предпазване на клапаните се нуждаят най-вече автомобилите на газ и метан произведени след 2004г. с 4 или повече клапана на цилиндър. Основната причина е, че клапаните на тези автомобили са изработени от по меки сплави с цел облекчаване работата на двигателя както и оптимизирането на разходите за материали и производство. 3. Защо има проблеми с клапаните при някои автомобили когато те са на Газ или Метан ?Газта и метана имат по висока температура на горене и никакви смазочни качества спрямо бензина. Проблемите основно се проявяват като изгаряне на изпусквателните клапани, или вкопаване на леглата на клапаните и в редки случаи и двете! Също така при работата на двирателя на газ или метан, може да се образува много по голямо количество конденз, което причинява корозия на клапаните техните легла и цилиндъра кагато двигателя не работи.4. Как и защо действа?Лубриканта навлиза чрез всмукателния колектор, като създава защитен слой, смазва и охлажда както всмукателните, така и изпусквателните клапани. Важно е да се подчертае че eдна от основните съставки на Flashlube е "калий" смесен със синтетичен лубрикант, кйто образува предпазен слой като предпазва и намалява триенето между изпусквателните клапани и техните легла, именно при които се появяват повечето проблеми на газ и метан. Когато е дозиран правилно, лубриканта не влияе на работата на катализатора и ламбда сондата.Други две допълнителни преимущества на системата е че се смазва и горната част на цилиндъра (където по принцип смазването е минимално) както и че не се позволява натрупването на нагар, което на свой предпазват бензиновите инжектори.5. Как лубрикантът Flashlube стига до клапаните когато колата се задвижва на Газ или Метан ?В кошът на двигателя се монтира специален за целта резервоар с лубрикант който се свързва посредством маркуч с всмукателния колектор. Точката на включване е непосредствено след дрьоселовата клапа. Има два вида системи за впръскване на лубриканта (или така наречените омаслители). Едната е вакумна а другата електронна. Вакумната работи посредством вакуумен сигнал от двигателя, като количеството течност се настройва предварително (ръчно на стационарни обороти) чрез винт за настройка. Електронната система е почти двойно по скъпа, но и много по прецизна. Тя разполага с помпа и ECU за електронно дозиране на лубриканта, както и индикатор за табло показващ нивото на лубриканта в резервоара. Системата се настройва от ECU-то спрямо кубатурата на двигателя.Разходната норма е: 1мл лубрикант на 1л гориво или грубо казано1л. лубрикант за около 8 000-10 000км. в зависимост от обема на двигателя и пробега. Лубрикантът може да бъде закупен в бензиностанции, всички реномирани газ сервизи, както и онлайнFlashlube не е единствената фирма която предлага такава система (омаcлител) или "олово-заместител". Олово-заместители се предлагат и от Shell, Castrol, Liqui Moli.. Омаслители се предлагат също от няколко производителя като холандската Prins (Valve Care), Landi Renzo, и други.. Принципът на работа е един и същ, разлики има само в точката на включване (при някои, лубриканта се включва с въздуха, при други с газта (след редуктора където налягането е ниско))Като финал, искаме да обърнем внимание че според статистиката в Европа са монтирани над 3,8 млн. такива системи. В Германия повечето застрахователни компании , които покриват и дефектите на двигателя ”Motorschaden”, задължават собствениците на автомобили с газови и метан уредби, задължително да имат и система за предпазване на клапаните .
×
×
  • Създай нов...