Jump to content

elfoles

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно elfoles

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

1028 профилни разглеждания
  1. Относно поддръжката действително има още две теми от днес.А що се отнася до скоростния лост и впечатленията като цяло:Карам такъв сивик (но дизел) от юни миналата година и съм във възторг от него! Единственият (и немалък) проблем е, че ми се прецака турбото. Все още чакам гурутата да се произнесат в съответните теми, където съм поискал съвет. Дано скоро го направят.Но този проблем няма нищо общо с бензиновите двигатели, така че дерзай! :-)А що се отнася до лоста - и аз се притеснявах доколко ще е удобен и функционален. Но е факт, че откакто съм се качил на колата, никога не съм посягал натам, където обикновено е скоростният лост - тази нова позиция просто ми пасна като перфектното място! И е истина това, което пишат по английските форуми, че при това разположение спокойно можеш да паркираш с блокирана врата на шофьора и да си излезеш от другата предна врата. Колата е страшно широка отвътре и много маневрена и оптимизирана като габарити.Надявам се да съм ти помогнал. :-)
  2. Аз също си взех хонда сивик 1.7 CTDI 2003г. Взех я на 72000 км през юни 2009. Към края на годината, когато бях минал 15-20 хиляди километра, в един хубав светъл ден се появи проблемът със светещата контролна лампа за двигателя. Не си спомням да съм я ръчкал съзнателно на кой-знае колко високи обороти. Факт е, че оттогава лампата свети почти постоянно. Карам известно време, тя угасва, но при всяко следващо минаване над 2000 оборота за повече от 3-4 секунди лампата светва и минавам в обезопасен режим и съм без турбо.Това, което ме изумява, е, че няколко пъти (2-3) - изкачвайки се по наклон (като например по Драган Цанков от радиото към кулата) и настъпвайки я здраво на трета, качва оборотите до 3500 и ги държи до светофара, както в доброто старо време преди въпросната лампа да светне за първи път. В един такъв случай току-що бях тръгнал, т.е. колата беше практически студена. Възможно ли е обяснението да е във факта, че при тези условия не може да се ускори твърде бързо, достатъчно, за да се прояви дефектът?Прочетоха ми грешките на компютър (при приятел на приятел, на лаптоп с програма, не специален тестер) и ако правилно съм записал, излязоха:p1237p1236p0238Имаше идея, за да се изключи като причина клапанът, управляващ турбото, да се замени с оборотен и работещ клапан.Бих бил благодарен на всеки, който се е сблъскал с този проблем и сподели всяка нова информация, която междувременно може да е получил по повода - включително тези, които вече споделиха, че имат проблема и разказаха как са го разрешили - както и за по-конкретна информация откъде и как точно от Германия се купува новото турбо, номера на частта и пр?Благодаря предварително!
×
×
  • Създай нов...