-
Мнения
49 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Leni
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 28.05.1985
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
1981 профилни разглеждания
-
Абсолютно съм съгласен с колегата "PESHO OT MARS" климатиците на Сивик до 2000год. не са изчислени добре и не охлаждат достатъчно бързо както повечето марки автомобили в тия години.Колкото и да не ми се иска да го призня Японците този път са се изложили.(При сивик-англичанките от тия години климатика е достатъчно по-добър).Има единични клеги,които твърдят,че са им добри климатиците на Сивик,но май те са всичките с Англичанки или пък просто не са наблюдавали в детайли как работи климатика им.
-
Колега не съм казал,че почва да духа студено на 10-тата минута.Студеното идва още на 30-40 сек. след включването на климатика,но студено е разтегливо понятие.За някой студено е 18 градуса за други 4 градуса.Казвам,че на фона на всички автомобили,(които съм замерил със специален термометър за мерене на въздушна струя)до сега(Ауди,Мазда,Хонда Акорд,Форд Фокус,Мерцедес С,Фоксваген Голф) на Хонда Сивик е НАЙ-СЛАБИЯ възможен климатик.Който ако се кара на къси градски разтояния не е толкова ефективен,колкото замерениете от мен марки.Трудно достига оптималната работна температура на входящия въздух(5-9) градуса целзий,която другите автомобили достигат много по-бързо(да не говоря,че Аудитата вкарват 4 градуса на духалките).Както и да е това е друга тема.Между другото замерил съм вече 5 Хонди Сивик 1995-2000год. всичките са зле с около 10 градуса на духалките.При 27-34 градуса околна температура на въздуха.
-
Тази година положението е същото.Хонда Сивик -1999г. японка.Отново направих цялостна профилактика на климатика-почистване на радиатор,дозареждане на фреон,масло,смяна филтър.Положението е същото-слаб климатик.Мойте наблюдения са,че сивик 5-та,6-та ген.са всичките така.След 10 мин. шофиране климатика започва да духа доволно студено,но ако използваш колата за къси градски преходи не може да охлади купето.Мерех температурата на духалките в купето.Чак на 9-10 мин. почва да духа 9-10 градуса.На 4-5та мин. от включването температурата е 15-18 градуса. За сравнение на Ауди А3 98год. на 3-тата минута от включването е 11 градуса на 6 мин. е 4 градуса от духалките(недостижима темп.за Хонда Сивик).Според мен от Хонда този път са се изложили с климатиците си особенно ако се шофира на къси разтояния в града-по добре да си отвориш прозореца.При Акорд и Прелюд нещата са досат по-добри до колкото имам наблюдения.
-
Здравейте пиша тук защото видях темата на този потребител "NewMcc"пусната тук вчера и ще я видят повече хора.Потребителят има и теми в купува-продава: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74897&st=0&p=1057285932entry1057285932Съвета ми е НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ТОЗИ ЧОВЕК.Колегата е супер НЕКОРЕКТЕН внимавайте с него.Купих от него Пайнер DEH-5800MP от друг авто форум .Оказа се,че и ма регистрация и тук в Хонда форума и в още няколко автомобилни форуми и реших да предупредя всички тук.По телефона и по скайпа ме увери ,че всичко е ок с плеъра работи нормално и е много запазен.Казах му да го опакова добре и да го прати.Той обеща,че опаковката ще е перфектна с цел да се запази Авто ЦД-то.Оказа се,че не ми го прати в деня в който се разбрахме,а ден по-късно "уж" ЕКОНТ се объркали.НЕ е фатално това,но ден по късно плеъра идва при мен не опакован(само пуснат в една найлонова чанта)Съответно има драскотина на дисплея вертикална точно в средата-вече лошо.Монтирам го в колата-НЕ ЧЕТЕ ДИСКОВЕ И НЕ ГИ ВАДИ,А ЗАСЯДАТ ВЪТРЕ.Ужас.Работи му само радиото и на 10 диска прочита 1-2бр.(дори чисто нови),всички тези 10 диска в другата ми кола на Пайнер 3300UB работят перфектно.НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ТОЗИ ЧОВЕК.Има регистраций в VW,Рено и други авто форуми.Казва се Павел от ВАРНА телефоните му са -0889999723;0898693535.Съответно вече не ми вдига телефона и няма връзка с него.УТРЕ ще погледна в Еконт как му беше фамилията и адреса ще пиша тук.Внимавайте с такива некоректни продавачи!!!пп.Ако модераторите решат,че мнението не е за тук нека го преместят в дуг раздел.
-
Мдаа колегата Lukov е описал най- бързия начин за горене на бубини при Хонда.
-
Сори за Спама ама на старата ми Вектра-А 1,6 75 коня -2 пъти се къса разпределителния вал все едно е с нож отрязан.Така,че Tokyo за мен си е прав за Опелите понеже лично съм се опарил от това.А по темата като гледам Автора колко често пише в нея май никога няма да разберем какъв е бил проблема с неговата кола.
-
Колега акордчето ти е доста старичко вероятно над 15 години и 200 000км.Има вероятност да е натрупал много грешки.Отиди на компютърна диагностика за да разбереш какво му е.Не се лутай така това ли е онова и е?Акумулатора като го откачиш ще ти изчисти грешките за ден-два и после пак ще светне проблема.Аз съм кара Акорд 98год. на газ 60 000км. и не ми е светкал чека.Не трябва и при теб да свети.Хората са го измислили свети ли -има записан проблем,Но в БГ всичко се решава с откачане на акумулатора и после пак проблем.
-
Здравейте.Изчетох всичко във форума за климатиците,но явно с моя проблем не се е сблъсквал никой.Слаб ми е климатика и това е няма оправия.Колата е Сивик 6 ген. хечбек,японка 99год. Д14-двигател.Смених филтър купе,дозаредих фреон,почистих радиатора(кондензатора) с препарат и струя вода,почистих и изпарителя с препарат и четка.В системата има 550гр. Фреон и 180гр. масло.Вакумираха я преди пълненето и казаха,че не изпуска от никъде.Сложиха оцветител-няма течове.Обаче климатика си е слаб.Почва да духа хладно 10 мин. след включване и не охлажда добре купето дори след 20 мин. работа,а всички знаем колко е "голямо" купето на сивик с 2 врати.Незанам дайте съвет какво може да е?Качвам се на Голф 3 с 5 години по-стар от моята хонда много по-силен климатик,качвам се на Мерцедес Ц180 много по-силен климатик,пробвам и във Хонда Акорд 1996-та много по-силен климатик от моя.Е така ли моята кола е с най-слабия климатик дайте съвет къде да търся проблема?
-
Ти токущо си взел книжка 100% съм сигурен.Имаш нужда от инструктор не от технически форум.
-
Не е вярно,че цените на консумативи и потдръжка на 1,8 и 2,0 са като на 1,6 при Акорд 6 ген.1,6 си е Д16 мотор от сивик с много по евтина потдръжка от Ф серията Ф18 И Ф20 на Акорд.Д16 няма балансираши валове изобщо много по-просто устроен мотор с по-евтини части.Но пък за сметка на това Ф серята има по-голям въртящ момент на ниски обороти и е малко по-лесен за каране в купето на Акорд.
-
Здравейте днес спирам пред къщи гася колата и чувам,че перката на радиатора ми върти.Погледнах колата нормално загряла термостата отворил.Вдигнах капака и видях,че само едната перка се е включила-дясната откъм ангренажа.След 20 сек. спря след 1 мин. пак се включи.Така 4-5 цикъла направи и спря да се включва.Странно ми стана че дори и на изваден контактен ключ едната перка работи.Дали е проблем това или е нормално за Акордите?
-
Добре де за да не отварям нова тема да питам дали и при вас е така.Колата загрява нормално до средата горе долу е стрелката не се качва по нагоре.Сутринта студена разширителното казанче е между минимум и макс.Карам така цял ден на другия ден сутринта антифриза в казанчето е над максимума.И така без да доливам вода всяка сутрин нивото в казанчето е различно.Смених капачката на радиатора по съвет на колега от форума-същата работа всяка сутрин ралично ниво на антифриза един път на минимум друг пъта на макс. и над макс.Някой има ли идея нормално ли е това?
-
Кажи му да не ходи да я гледа изобщо.Аз ходих преди няколко дни.Не е за купуване тая кола.Ако искаш подробности пиши ми на лични.
-
10 градуса е нормално.По принцип от 7-13 градуса е нормален диапазон.Имай предвид,че има много фактори които влиаят на тази температура(температура околна среда, влажност, обороти на двигателя, замръсеност на кондензатора, скорост на автомобила, точност на измервателния уред).Аз съм замервал моята кола няколко пъти с един и същ уред(незнам колко е точен) единя ден ми показва от 7-11 градуса. След два дни пак меря под 10 градуса не пада температурата на духлаките.На Мерцедес Е500 2006год. съм мерил темп. на духалките държи точно 10 градуса,но там е климатроник и вероятно ще се променя в зависимост от температурата на въздуха в купето.
-
А вие ли лагерана дифа като се разбие?И ако-да как вие? Като първичен вал ли?