target
Фен-
Мнения
121 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно target
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 28.02.1962
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Казанлък
Последни посетители
4306 профилни разглеждания
-
Продава се Спешно Honda Civic D16A6. 1.6 110кс Дата на производство май 1990 г. Тип двигател Бензинов Мощност 110 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Хечбек Пробег 240000 км Цвят Червен Цена по договаряне (1800 лв.) Снимки в линка: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474793709259309 тел. 0898550236 гр. Казанлък
-
Civic 4, D16A6 с обикновена газова От около седмица имам следния проблем: Паля си колата /студена/, без значение /бензин, газ/ нямам никакви проблеми, държи си високи обороти и с покачване на температурата оборотите падат и се нормализират 800-1100 /на газ/ при достигане на максимална работна температура на двигателя. През това време на увеличаване на температурата и след това при достигане на нормална работна температура нямам абсолютно никакви проблеми, независимо кое гориво ползвам и кога го прехвърлям, следователно от бензин на газ и обратно от газ на бензин. Проблема се появява при изгасването на автомобила и неговото палене след малко. На момента започва да гасне на газ и да не може да се форсира както трябва,а на бензин нямам проблеми. В началото - първите два дни, като я форсирам 2-3 пъти на газ се оправяше и нямаше проблеми до следващото гасене на колата. След това тази процедура не помагаше. Направи ми впечатление, че като се е появил проблемът и като я покарам сравнително малко време на бензин 3-5 минути и прехвърля на газ, пак го нямаше проблема, но ако е карана по-малко време на бензин примерно 1 минута, проблема си оставаше същият. Другото което ми направи впечатление е, че автомобила като се угаси и се запали скоро примерно до петата минута проблема го има, но не и ако се запали по-късно примерно след петата минута. При получен проблем на газ, докато карам на бензин имам чувство, че колата не е така динамична, както без да се е случвал проблемът. Взети мерки без резултат по проблемът: - Почистване на газов филтър - Почистване на дросел - Проверка на свещи Имам съмнения, че колата има някакъв проблем, който не е пряко свързан с газовата уредба, а просто когато проблема се случи, осезаемо се забелязва на газ. Тук в линка съм качил нагледно клипче https://www.youtube.com/watch?v=pdYBG0CBVkU Моля за Вашето съдействие!
-
Сивик 4 генерация с много твърд съединител, мисля че е с L3 кутия.Възможно ли да е от притискател или другаде да търся проблема.
- 1 reply
-
- 1
-
Предна броня - 80 лв. Прагове - 80 лв. Задна броня - 40 лв. Намират се в Казанлък, могат да бъдат изпратени чрез еконт тел. 0898550236 снимки: снимка на колата с тях:
-
сложих спортен и сега продавам воден радиатор свален от 5 генерация хеч купуван преди около 1 година нов цена: 50 лв. договаряне тел. 0898550234 снимки:
-
Продавам следните неща: Амортисьори с пружини FK - 400 лв. комплект снимки: https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda#5632835759329137554 https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda#5632835754247194274 Ветроупорни стъкла за Civic 5 генерация хеч - 30 лв. снимки: https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda#5632835813599505090 https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda#5632835750907884386 Водна помпа /нова/ JMB made in Japan съвместима с: Civic, Delsol EG5, 8 SOHC, EG1 92- D15B (1500cc) DOMANI MA4 (SOHC VTEC) ZC (1600cc) цена: 70 лв. снимка: https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda#5632837873567801810 Тук целия албум: https://picasaweb.google.com/targetkz1/ZaHonda За контакти с мен: 0898550234 Ангел Всички цени подлежат на разумен коментар Всички части се намират в гр.Казанлък и могат да се видят на място, за другите градове изпращам по Еконт с опция "Виж преди да платиш"
-
Oстанах възхитех и мисляче световното по футбол не може да ни конкорира нас феновете на хонда клуба. С много благодарности към всички дали своя принос за доброто на нас хондафеновете от към организацията на срещата.Имах страното усещане че не сано Габровци ни гледат как минава колона, ами дори и целия свят
-
Може бартер за хидравлика на волана за четвърта генерация бартерс доплащане от моя страна или купувам
-
Малко да повдигнем темата
-
Предполагам че има напрежение на буксата, защото след като ми е направила този проблем и си я загряла след около 2-3 часа като не е работила и е изстинала напълно врътвам ключа и си държи обороти 1500-1600 няма проблеми и почва температурата да се покачва и оборотите да падат.Когато е оставена повече време (6 часа и повече) има проблем с с оборотите (не ги държи, и чекъпа светва) трябва аз с крака да ги поддържам докато загрее малко 4-5 минути и след това тя сама си ги държи около 1100-1200 оборота при светнъл чекъп. В това положение я гася и паля на ново и чекъпа не светва повече и така до следващият път в който не е палена повече от 6 часа....
-
Светва грешка 14, в последствие свалям EACV почиствам го обилно и около 3-4 пъти вече с WD-40, пръскам със същия спрей в дроселовата клапа и в последсвие когато е студена отново не държи обороти и ми свети чекъпа докато не загрее колата и да запаля наново.Пусках 12V на електрониката - цъка / работи /Нямам си и на идея вече какво да го правяИмам идея да си вържа едно копче и принудително да му пускам ток и да го спирамВашите идеи ?PS: D16A6