-
Мнения
120 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно honda5500
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord CG9
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
6226 профилни разглеждания
-
Здравей Чавдар, добави и тези неща за мен, мерси. https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html 4х3.65€=14.60€ https://www.ato24.de/en/liqui-moly-radiator-cleaner-300ml.html 1х5.75е=5.75€ общо: 20.35€ 20.35€ х 0.95 х 1.9675= 38.04 лв. Във вторник (12.2.2019) мога да мина през теб и да ти дам парите.
-
Имах същия проблем. Първо смених датчика, който е до термостата и не се оправи. Оказа се, че е термостата. Не се отваряше напълно и не може да загрее достатъчно датчика, за да включи перката. Ако маркуча, който излиза от термостата и отива в горната част на радиатора (при капачката) не е еднакво твърд и горещ колкото долния на радиатора си за термостат 100% Само имай предвид, че ако си я караш колата и решиш да спеш и да провериш това, което ти казах може да не усетиш разлика в температурата, тъй като всичко близо до двигателя си се загрява почти еднакво. Най добре е да си я запалиш на паркинга и да изчакаш да загрее. Проверявай дали същия горен маркуч се загрява след 80-90 градуса. Ако не става горещ, или не се втвърдява значи термостата и при теб не се отваря напълно. П.П. ако се окаже термостат и решиш да си го сменяш много внимавай с болтовете, които стягат корубата да не превъртят заедно с втулките, в които се навиват болтовете, че голяма мъка е след това. Казвам ти го от опит :-)
-
Сигурно си разбрал вече колега, но да ти кажа, че става, виждал съм Акорд 6-та с волан от 7-ма Не знам само копчетата по волана дали може да се ползват за нещо :-)
-
Сигурно е така, но нека да видим все пак.....
-
Благодаря! Ще изчакам и други колеги да измерят и кажат какво точно показва уреда .
-
Здравейте колеги, имам един въпрос към собствениците на Акорд 2001 2.0 автоматик. Може ли някой да каже, какво показва мултицета като волтаж при затворен дросел и какво показва при напълно отворен такъв? Също така и какво показва мултицета при работещ двигател на празен ход, без да е включена никаква консумация (фарове, парно и тн.), на загрял двигател разбира се. Чел съм в нета какви трябва да са показателите , но имам нужда от тези данни от някой колега, който не си е бърникал по дросела нищо, а не като мен. За улеснение само, без да подценявам никой разбира се, искам да спомена, че средната жица е сигнала, който се измерва, като другата сонда я слагам на минуса на акумулатора. Аз лично пробождам с карфица кабела и така най-лесно се свързвам към кабела със сигнала на сензора. Пак искам да каже, че данни от интернет не ме устройват, знам ги. Трябват ми реални данни, от колеги с точно този модел на Хонда, който съм посочил в началото. Благодаря предварително .
-
ааа, за подсветката също е странно при мен, че като включа на габарити и ги изключа остава да свети и си гасне след малко сама. Това е само като се прояви дефекта разбира се. Проблема в подобни случаи е, че не го прави постоянно и единствения начин да се открие проблема е да се разглоби таблото, когато дефекта е на лице.
-
Понеже спомена за таблото та се сетих, че и на мен ми направи проблем вчера сутринта. Качвам се, давам контакт, светват всички контролни ламБи,включително и тази на безина при положение, че бензим има достатъчно и като запалих никоя стрелка по таблото не работеше. Нито оборотите, нито километрите, нито тази за бензина. 5 мин. след като тръгнах спрях и изключих двигателя да си взема кафе и после като се качих и запалих всичко си беше ОК Не съм се задълбочавал в проблема. От 2009 година досега ми го е правила не повече от 5 пъти.
-
Обезвъздуши я първо колега. Остави я да работи на едно място с отворена капачка на радиатора и парното на топло. Виж кога ще отвори термостата и доливай течност. Ще излизат мехурчета с въздух. Може да подаваш и газ отвреме навреме. След това, като включи перката-което трябва да стане на 96-97 градуса (по данни на една от най добрите програми според мен за следене в реално време на параметрите от OBD буксата) , пак ще трябва да долееш течност. Не се притеснявай, че излиза вода като подаваш газ, или по принцип. Желателно е да наблюдаваш радиатора да не остава сух там, където се вижда през капачката. Като започне да включва на 96-97 градуса и да работи вентилатора за кратко, значи си готов. Минах през тази процедура преди 2-3 месеца. Аз свалях корубата заедно с термостата и оттам изтече течността. Полсе уж напълних радиатора и казанчето до горе но загря и то доста. Това, което колегата преди мен е написал със свалянето и тестването вкъщи също е вариант, но според мен и монтиран на колата може да се провери, щом имаш с какво да следиш температурата. Като започне да подминава 80 градуса проверявай маркуча, който е в горната част на радиатора дали започва да се загрява. Ако се загрява в един момент ще започнеш да виждаш и топлата вода как влиза в радиатора. (през капачката) която си я свалил преди да почнеш още процедурата разбира се! Това ти го препоръчвам поради факта, че гайките, в които се завиват болтовете, за да се свали термостата са вградени в самата пластмаса и ако са пренатегнати има огромна вероятност да превъртят и тогава става много неприятно....пак от опит казвам това П.П. за "зимния" термостат не съм сигурен, че е най добрата идея, защото лятото ще ти работи перката почти непрекъснато, и ще се включва сигурно над 100 градуса, но пък винаги можеш да го смениш с "летен" ако ти се занимава Ако имаш въпроси-питай смело. Успех!
-
При мен ужасното скърцане беше от шарнира (долния) Крушките си горят и нищо чудно да са изгоряли там, където не ти свети. Тези на таблото, които осветяват самите циферблати на моя Акорд 2001 седан, но европейската сглобка са 14 волта и изкарват страшно дълго време, но не съм срещал тук в БГ да се продават такива, или поне аз не съм.
-
На мен ми препорчаха някакви испански с марка IR. Мисля да взема да ги пробвам тази седмица, ако са им на склад. Иначе и аз съм чувал, че Yamato са добри.
-
При мен CD-то си е отпред (единично) отзад е диска за навигацията. Значи не са еднакви за съжаление. Това с прекъсването може и да е от ченджъра. Като ти прекъсне някой канал, може да размърдаш буксата, която тръгва от ченджъра да видиш дали няма да се промени нещо. Ако имаш познат с поялник с горещ въздух нека ти презапои елементите по платката на касетофона за всеки случай, но е добре да знае какво прави, за да не прегрее нещо. Щом прекъсва и само се оправя, значи е много вероятно да се оправи ако се презапои всичко по платката. И нещо друго да попитам относно прекъсването, има ли значение дали звука е усилен, когато прекъсва, или не си забелязал? Случвало се е когато някъде се опират изходите на каналите на маса, по купето примерно да товари и да изключва защита и после се оправя само. Просто ти давам примери от собствен опит.