-
Мнения
378 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
30 NeutralОтносно em1l
-
Ранг
084069
- Рожден ден 13.08.1990
Profile Information
-
Кара
civic coupe d15b7 / cbr 919 rr
-
Пол
Мъжки
-
Място
Павликени
-
Интереси
Japan cars
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
embata62
-
Всмукателния вал имаше разлика от изпускателния 5 зъба, зацепих ремъка на ново по белези и всичко се оправи.
-
Утре ще махам капака да видя белези то вече се чудя какво да гледам и меря. Предния ден си я карах 100 тина ккилометра даже навъртях, спрях си я вечерта и сутринта не искаше да запали и почна филма. На скоро единственото което съм правил е сменях на изпарителя мембраните защото месеше при първо палене сутрин газ бензин и по трудно палеше и си прекарах нова антена на касетофона. Нищо съществено не се е случвало. По погрешка бях обърнал делкото, като завъртях не запали, сетих се и като го сложих както трябва и запали на 200 оборота и се почна филма.
-
Здравейте. CR-V 1ва ген. 98г. 128к.с. десен волан. От 3-4 дена съм се видял в чудо. Ставам сутринта не иска да запали, проверявам нямаше ток, имах нови комутатор и бубина, смених ги ток дойде запалих и работи на 200-250 оборота и четерите цилиндъра без да може да се изфорсира, натискам газта до долу пак по същия начин нито се форсира нито гасне на 200-300 оборота си работи, обръщам на газ и абсолютно същото както на бензин със газ без газ до долу си държи 200-300 оборота. От там тръгвам, откачих напълно газовата уредба да не би да смесва газ бенззин си викам, нищо не се случи, след това проверявах бензиновата помпа работи идеално държи над 3.5 бара по моя манометър измерено от помпата директно и след горивния филтър също, налягането е не променено, след това рестартвах компютъра, вадих му бушона... никаква промяна, изчистих с контактен спрей де що има букса омаслена и не само, пак нищо. Замерих грешиките и излязоха 15,16,17,54,61, викам нещо е станало с компютъра защото датчиците на хол в делкота бяха с изгоряла изолация на кабелите и опираха един в друг, смених ги и тях, пак нищо, след това смених компютъра заедно с имобилаизера и ключа и разбирасе пак нищо различно не се случи, дори и шок бутона натисках нещо да се случи ама пак нищо различно. Всичко което направих, работата на двигателя не се промени по никакъв начин, пали си от раз и си работи на 200-250 и на газ и на бензин без да се влияе от положението на дроселовата клапа(с минимални разлики при отворен дросел от порядака на 50 оборота на горе). Давайте някакви мнения че напрво се побърках вече. Благодаря предварително.
-
Това не е ли хонда форум ве кви са тея бе ем ве-та опели трабанти и т.н.
-
Ми то в нашите срещи шествие и писта като няма какво остава....Приятно изкарване на всички отишли на "срещата"
-
Поне някой (организатор)да каже да ли въобще ще се състои среща или няма и ако ще има кога ще е?
-
Грешка 76мм е входа, моля за корекция.
-
Филтарът е на около 200км. Минал покрай К&Н , но доста качествена изработка, не изпада в резонанси, след като го махнах нито във филтъра, нито по вътрешната страна на тръбата имаше прахоляци, 70мм вход. Напръскал съм го допълнително с масло на К&Н. За контакти: тел. 0883 397 369. или ЛС. Цена: 20 лева.
-
'batko777' пусни някой клип да види и ние за какво става въпрос.Седана явно бая си го натоварил след националната щом пердаши 200 конюви коли,ТТ-та,VTS(дето се кантари с VTI) Какво си правил по колата ако не е тайна?Не се заяждам просто ми е интересно http-~~-//www.youtube.com/watch?v=aroJhJKXghk
-
Моята е 47, ще ти звънна по някое време да се разберем за другата седмица да дойда да си я взема.
-
Маховика от D16Z6 - 7.6 кг. Феродов диск Valeo на 8 хил. км. 20 шлици, диаметър 212 мм. дебелина 8.3 мм. Свален от d16z6 става за доста d-серии. Маховик-50 лв, Феродов диск: 60лв За връзка: ЛС или 0898909365