Jump to content

Huligana

Фен
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-2 Poor

Относно Huligana

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 26.04.1984

Profile Information

  • Кара
    Всичко
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    ssp_e34

Последни посетители

6552 профилни разглеждания
  1. Здравей колега,

     

    Продава ли се още компресорът?

  2. Продавам компресор за климатик:TRSE09 model.no 3760 от Хонда Акорд 2.0i/156к.с./08г. Доколко знам става и за 7-ма генерация. Тел:0899 828193 Цена - 360лв
  3. Пропуснал си да споменеш и тампона на мотора който е скъсън и с откачен вакум от първия удър
  4. Принципно не са правени да държат до 12 000 оборота, още повече че не са и първа младост.От умората и шоковия удар, може да се съберат(тъй като с времето сапоумекнали) или дори да се спука някоя и при следващото по-сериозно натоварване да се счупи.Всичко това го казвам от опит
  5. Някой неща не са ми по вкуса(по оптиката), но като цяло е много маняшка Светещата топка обаче е смърт
  6. Може може, разлепилиса се спойките или самия капак от питата Нов радиатор и си в джаза
  7. Принципно проблема може да не е ламбдата а в бензина Имах подобен проблем на едно БМВ - 4 ламбди за 1 седмица докато един пич не ми каза да сипвам само 95 от Лукойл и взе че се оправи. Дали наистина е от бензина, дали просто ламбдите са били дефектни(макар и оригинални)не знам, но 40 000км докато продадох колата проблеми не съм имал. П.с.: Има и друг вариант, гарнитурата между колектора и тръбата към първото гърне да е изгоряла и да смуче въздух от там и да лъже ламбдата. Принципно силно ме съмнява но може да я смениш профилактично, нито е скъпа нито се сменя трудно.
  8. Принципно те съветвам да смениш и всички пружини, защото дори двойните пружини на всмукателите не е гаранция че не са пострадали, макар и да не го виждаш с просто око.За тези на изпускателните пък е 1000% задължително да сложиш нови
  9. ^ Това ми хареса!Иначе сериозно, колегите са ти казали много правилно, от някоя кола за части си взимаш пълен комплект - компресор, тръби, тяло на парното, управление и евентуално ако нямаш инсталация(силно се съмнявам) малко кабеляци от колата донор.Самото насаждане не е кой знае колко трудно, просто трябва да внимаваш да не чупиш разни работи.Ако се колебаеш дали ще се справиш по-добре си намери някъде да ти го сложат
  10. Според мен е второто и като няма фреон, датчика на компресора не затваря веригата и от там всичко умира
  11. Просто квото и да правят на тия цени няма никакъв смисъл.За новите коли 170 лева, сигурно заради новата боя на водна основа, само дето бояджията взима 30 лева отгоре максимум.Само разликата е че за 200 лева си имаш чисто нова боя, а за 170 лева имаш нещо дето не знаеш колко време ще трае.Колегата по-горе много добре каза че темата се обезмисли вече.
  12. Ми явно не е бил регулиран правилно или системите нещо са се бъгнали. Аз за това съм си фен на колите до 2000-та година +/- година две - електорниката е достатъчно ама не е прекалено много та да сбъгясва на ден по 5 пъти.
×
×
  • Създай нов...