-
Мнения
68 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно Huligana
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 26.04.1984
Profile Information
-
Кара
Всичко
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
ssp_e34
Последни посетители
6552 профилни разглеждания
-
300лв
-
320лв
-
Продавам компресор за климатик:TRSE09 model.no 3760 от Хонда Акорд 2.0i/156к.с./08г. Доколко знам става и за 7-ма генерация. Тел:0899 828193 Цена - 360лв
-
Пропуснал си да споменеш и тампона на мотора който е скъсън и с откачен вакум от първия удър
-
Принципно не са правени да държат до 12 000 оборота, още повече че не са и първа младост.От умората и шоковия удар, може да се съберат(тъй като с времето сапоумекнали) или дори да се спука някоя и при следващото по-сериозно натоварване да се счупи.Всичко това го казвам от опит
-
Някой неща не са ми по вкуса(по оптиката), но като цяло е много маняшка Светещата топка обаче е смърт
-
Може може, разлепилиса се спойките или самия капак от питата Нов радиатор и си в джаза
-
Принципно проблема може да не е ламбдата а в бензина Имах подобен проблем на едно БМВ - 4 ламбди за 1 седмица докато един пич не ми каза да сипвам само 95 от Лукойл и взе че се оправи. Дали наистина е от бензина, дали просто ламбдите са били дефектни(макар и оригинални)не знам, но 40 000км докато продадох колата проблеми не съм имал. П.с.: Има и друг вариант, гарнитурата между колектора и тръбата към първото гърне да е изгоряла и да смуче въздух от там и да лъже ламбдата. Принципно силно ме съмнява но може да я смениш профилактично, нито е скъпа нито се сменя трудно.
-
Принципно те съветвам да смениш и всички пружини, защото дори двойните пружини на всмукателите не е гаранция че не са пострадали, макар и да не го виждаш с просто око.За тези на изпускателните пък е 1000% задължително да сложиш нови
-
^ Това ми хареса!Иначе сериозно, колегите са ти казали много правилно, от някоя кола за части си взимаш пълен комплект - компресор, тръби, тяло на парното, управление и евентуално ако нямаш инсталация(силно се съмнявам) малко кабеляци от колата донор.Самото насаждане не е кой знае колко трудно, просто трябва да внимаваш да не чупиш разни работи.Ако се колебаеш дали ще се справиш по-добре си намери някъде да ти го сложат
-
Според мен е второто и като няма фреон, датчика на компресора не затваря веригата и от там всичко умира
-
Просто квото и да правят на тия цени няма никакъв смисъл.За новите коли 170 лева, сигурно заради новата боя на водна основа, само дето бояджията взима 30 лева отгоре максимум.Само разликата е че за 200 лева си имаш чисто нова боя, а за 170 лева имаш нещо дето не знаеш колко време ще трае.Колегата по-горе много добре каза че темата се обезмисли вече.
-
Ми явно не е бил регулиран правилно или системите нещо са се бъгнали. Аз за това съм си фен на колите до 2000-та година +/- година две - електорниката е достатъчно ама не е прекалено много та да сбъгясва на ден по 5 пъти.