-
Мнения
86 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно __reddevil__
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.07.1992
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Разград / Варна
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Радиатора го купувах нов, месеци преди катастрофата. Единствените забележки са от камъчета и насекоми влизали през решетката на бронята. Карах го на сивик 5та д15б2. Цената му е 50 лв. За контакти 0893677630, но най-добре на ЛС.
-
На сивик 5та е в предната лява врата, по спомен и на англичанката беше там.
-
Значи стрелките на скоростомера и оборотомера се калиброват като им се махнат стоперите на нулите и се дава на контакт. Бележи се къде застават (малко под нулата). На температурата и горивото се бележат при достигане на работната температура и се поставят пак на загрял двигател. От опит разбрах че този модел сузуки има 2 нодела табла. Ползва се марка НС (таблата на сивиците на същата марка) Стрелките пасват без да им се сменят тежестите, понеже моторчетата на двете табла са едни и същи. Подсветката си я правиш какъвто цвят искаш. Боята на стрелките може да се изтрива. Моето е със бяла подсветка и оригиналния цвят на стрелките понеже исках да изглежда колкото се може по ОЕМ. Ако има други въпроси питай. Поздрави!
-
Бях забравил за темата. Ето го и моето табло.
-
Стрелките които, ще слагам са от сузуки суифт. Отказах се от тези от Ксантията. Светлопроводимата част си остава като сложа сивиковите тежести. Гледам из чуждите форуми ползват сивиковите тежести и по тази логика аз си мисля че точно тези тежести играят роля за да отчита правилно стрелката, а не пластмасовата и част. Ето например тази тема, в която ползват стрелки от Прелюд и им слагат тежестите от сивика. http://www.hondaklubas.com/forum/viewtopic.php?t=685949&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=ebf57cc1ef6801bf753ea35db64fd5eb
-
Описал съм го, колега. Импровизация е цялата работа, и усет. Даже започвам да се замислям дали да не си направя сам стрелките, по-лесно ще е балансирането им, още повече че имам оригинални от които да гледам. Аз мисля да взема тежестите на оригиналните стрелки и да ги сложа на новите. Дали така ще се получи и ще отчитат вярно?
-
Аз още не съм довършил моето табло, но мога да помогна с две теми от немски форум от които ползвам идеите. http://www.maxrev.de/eg-tachonadel-beleuchten-von-mat-wieder-online-t164328.htm http://www.maxrev.de/ej-ek-tachonadel-beleuchten-t326312.htm
-
Най-сетне реших да се наканя да си довърша таблото. Набавил съм си стрелки и съм измислил подсветка, но най-много ме мъчи свалянето и поставянето на новите. Свалянето е ясно как ще стане (с 2 лъжици за кафе), но как да калибрирам новите за да отчитат вярно? Четох разни теми из форума за това, но не ми стана много ясно. Някой има ли идеи за начина на сваляне и поставяне на новите?
-
Понижаващи пружини FK Automotive 40/40.
-
Стрелките пасват с леко подрязване. Тези за бензиномера и температурата трябва да им се удължат осите за да паснат на пета генерация. За англичанка този проблем го няма. Осветлението не мога да го измисля по друг начин, освен с СМД подсветки за стрелки.
-
Днес набарах едно табло от Ситроен Ксантия и ще видим какво ще се получи.
-
Моите ги боядисвах със фосфорен спрей, който е същия като тези бои. Ефект има през деня, стрелките по се набиват на очи, но на тъмно нямат нищо общо с прозрачни осветени стрелки
-
Снимка можеш ли да покажеш, колега? Предполагам БМВто е Е36?
-
Знам, че има писано по въпроса, но ме интересува друго. Някой слагал ли е прозрачни светещи стрелки от друга кола и от кои коли могат да се ползват без преправяне?Поздрави!