Jump to content

Аня Митрева

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-4 Poor

Относно Аня Митрева

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.06.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Женски
  • Място
    ПЛОВДИВ
  1. CIVIC Hatch '92-'95 Отпред: 38х73х40CIVIC Hatch '95-'01 Отпред: 40х76х40.9Размерите са: Вътрешен диаметър х Външен диаметър х Височина
  2. Това с резонанса към 2200-2800 оборота и аз го имам по принцип ,но в последно време се изгуби... шума наподобява все едно комшията реже дърва с циркуляра.. съжалявам за сравнението но е най-близко като идея брат ми огледа тръбите по изпускателната система да не е тенекийка няква , оказа се че не е... обаче и той има съмнения за биелни лагери.. служебното му субару джъсти тракало така и като го отворили - лагери
  3. За смяната може и да си спестиш парите, главината се сменя по-лесно и от гума Развиваш голямата гайка, дърпаш старата, слагаш новата, стягаш и си готов ... Моята брат ми я смени са 5 минути
  4. Чудно ми е ако човека беше писал "Пичове искам да си сменя двигателя" тогава кво щяхте да му кажете... " не се занимавай, сложи си инжекцион... :dry:
  5. "Space age" отвън, "retro style" отвътре някак не се връзва според мен
  6. моделите на HONDA по години, с кратка история за модела и wallpaper-и
  7. Брат ми ще си поиграе след работа
  8. VIN-инфо-то работи прекарсно, моята е сглобена в Сузука ;)
  9. На LUK номера е само един 621 2356 60... ако се съди по него, то на VALEO е 801607 ф210 на 20зъба... броите зъбите на стария и става ясно кой е или 20 или 24 зъба.. и VALEO и EXEDY стават
  10. И при мен го има този проблем... сутрин докато е студена се форсира до 1800-2000 об./мин.... после изведнъж падат до около 500-550, но никога не гасне...... като загрее се оправят....не стига това ами и взе да се чува някъв странен звук когато рязко подам газ... чува се някво бучене точно от стъпковото моторче... като отпусна газта и замлъква.. брат ми го разглоби и почисти и отначало всичко беше наред, обортите бяха като по часовник... но след две изфорсирвания пак същата работа.. иначе няма придърпвания и чудене, подема си колицата , нодържи около 1000об. загряла... ми караме си я така и толкоз... явно е моторче ама кво да се прави
  11. Възможно е проблема да е в кантара особено ако е от тия по ТКЗС-тата
  12. Би трябвало да е екипиран.... Иначе по гредите има лепенка за теглото с различен брой пасажери и различен обем тегло
×
×
  • Създай нов...