Stoiko
Non-Commercial-
Мнения
34 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Stoiko
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 16.08.1988
Profile Information
-
Кара
Honda Civic VIII 1.8 i-vtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
нямам
Последни посетители
3112 профилни разглеждания
-
И аз заглеждам тези решетки, но излиза около 300 лв да я закупя и да сменя оригиналната стъклария. Някой намирал ли е по евтин вариант от тези в англия?
-
Много ти благодаря! Има много интересни неща
-
От къде я закупи тази маска. Може ли да ми дадеш инфо, че ми харесва повече от голямата стъклария
-
Някой пробва ли тези втулки дали вършат работа? Дайте обратна връзка.
-
Здравейте, Моят сивик VIII генерация също потропва и след преглед на окачването се оказа, че е от рейката. Дайте ми съвет къде да я закарам в Пловдив на читав сервиз, където да ми оправят проблема и да не ми отрежат главата с цената за ремонт.
-
За това е тази клапа - лятно време затворена при работа на климатика / върти въздуха вътре в купето / а зимно време при парно взима въздух отвън. Ако нещо блокира и не се отвори особенно зимно време когато в купето вкарваш сняг и вода с обувките / или при дъжд с мокри дрехи / стъклата се потят ужасно.
-
За тези които са решили да си слагат газова уредба ще кажа едно много практично решение - газовата бутилка се слага под задната броня, зад черната пластмасова кора. Никаква загуба от пространството в багажника. Неудобството е че бутилката е 20 литрова / така наречените пурети / и събира 18 литра газ / при мен за около 200 км пробег /, но пък газ станции ,,на всеки километър ". Задължително ,,мазачка " за клапаните. С добра уредба и добре настроена разхода е същия като на бензин - между 9-10 л. градско и 7,5 - 8,5 извън градско. За морето по магистралата /120 и нагоре/ 9+ литра. На газ колкото по натискаш педала сметките все по не излизат...
-
Малко със закъснение, ама да кажа, че турбото ми бе отремонтирано в Реал Турбо / срещу не малка сума / с гаранционна карта от тяхна страна. Минати са 10 000 километра без никакъв проблем / вървене, разход на гориво, светене на лампи и т.н./ За жалост след като ме ,,целуна" отзад една Шкода Октавия на Кауфланд Хондичката е в раздела ,,Продава части ".....
-
На снимки изглежда добре
-
На час по 36лв вземат, при мен за 1 час ми прегледаха всичко даже и фаровете ми центроваха за да го уплатнят
-
По въпроса с турбините в англия на тези хонди им дигнаха гаранцията на турбините на 7 години ако не се лъжа заради масови дефекти на 2002 и 2003 моделите, от 2004 и нагоре проблема с турбото са го решили. Незнам колеги как може да се извърши диагностика на тва турбо но на мен в бултрако я тестваха на компютър преди година някъде, когато беше на около 90 хил колата и казаха, че няма проблеми да си я карам и да и се радвам, но тогава човека там ми каза за този проблем с турботата но ме успокои, че за около 200лв се решавал но при мен така стана, че турбото ми не подлежи на ремонт !!! Колата изобщо нее измъчвана или карана с високи обороти без да е загряла, като цяло си я карах мн културно и си я пазех и си сменях всичко но в един мрачен ден ДУМ...Сега ако се върна назад бих си дал турбото за 200лв да го профилактират и да си карам спокойно, защото колеги втора ръка турбо е 700лв и не се знае колко ще издържи, а за ново цените са астрономически, да не говорим, че след като ми изгоря турбото вкара масло в двигателя и го запали и ми изкриви и биела та и двигател се наложи да отварям.
-
Може да се каже, че този дизелов модел на хонда нее лош само да внимават колегите с хонди ctdi производство 2002 и 2003 защото турбините масово дават дефекти, а при мен като дефектира турбината ми запали и маслото и хондата ми се опита да излети на място Резултата е изкривена биела и ново турбо няма да ви казвам за какви цени става на въпрос! Един съвет от мен за колегите който притежават гореспоменатите годинки и са на около 100 хил километра да си проверят турбините Айде и безавариино каране...
-
Момчета в траур съм! Хондата ми е на 110000 км. и онзи ден май отиде и мойто турбо, но не само ми светна някаква си лампа ама черни пушеци се появиха отзад загуби всякаква мощност и мн масло и при опит да я форсирам сама си дигна оборотите и отиде некаде над 60000 в нищото, изкарах ключа но не гаснеше и я изгасих като включих 1-ва скорост. Закарах я при един майстор които ми каза, че турбото е заминало но според него в момента работи на 3 цилиндара и може да е изкривила нещо в двигателя. Въобще грозна работа...