-
Мнения
68 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно DUAL_CARB
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
продадени
-
пробваи да врътнеш делкото имах подобен проблем с халцанито
-
така й неми отговорихте ще станели и какво ми е нужно
-
според мен това е плазмено запалване
-
полирай не се чуди аз мойта като я полирах :) не можах да я позная
-
смених ги с 4-2-1 бре нали още в първия пост го пише само че са сток от д16 нещоси не помня модела
-
ше имаш визия ама ше ускорява по бавно и ще има и по малка максимална скорост примерно аз съм с д13 с 15 ки и мах дигам 180 а един пр пак с д13 ама с железарки 13 дига 210 но пък колата изглежда с 13ките супер дърво
-
дам има интересни неща
-
освен да бега колата трябва и да спира иначе се утрепеш некаде ве
-
78 е резонатора (но в краищата е по 45мм сом в средата е 78) на местото на катализатора а иначе вразката межди двата резонатора и краиното гърне е на Ф41мм
-
според мен с дул карб от друг модел кола ше стане по добре един пр си сложи такъв от пежо 405 1600 куб 90 коняот 1987 1988 1989 1990 и казва че ефекта е изключително осезаем чакам го да дойде кам пз зада се обедя лично също така някой подхвирли идеа и за карб от микробус форд транзит който е 105 коня имало някакви стари модели с карбове
-
размерите са за външниа диаметър на тръбите
-
нещо ми се струваче ладите преобладават на това рали